|
Pre-Interview-post: DJ Quintin (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| kreischer2000 |
Wanneer begon je met draaien?
Waar draai je mee vinyl's of cd's?
Wat verwacht je van de nabije toekomst?
Produceer je ook zelf?
Met wie zou je heel graag samen willen werken?
Wat is je favoriete apparatuur? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
Waar draai je mee vinyl's of cd's?
|
wat denk je zelf?:rolleyes: |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by Optimus
wat denk je zelf?:rolleyes: |
dan maak je ervan
waar draai je liever mee? vinyl's of cd's? En verwacht je dat dit in de toekomst zal veranderen? |
|
|
| magrec |
Hehe mensen de mail wordt komend weekend verstuurd.
Als jullie nog vragen hebben stel die dan nu :D
Anders bedenk ik erzelf nog wel wat bij. |
|
|
| T.H.C. |
Wat vind je van the q en het publiek dat er komt?
Hoe komt het denk je dat er zo weinig leuke danstenten in de oosterlijke helft van Nederland zitten? (Naast the q kan ik er weinig opnoemen die de laatste tijd goed bezig zijn.) |
|
|
| Eye-Riz |
| hoeveel demo's heb je verstuurd voordat je bij de Q aan de bak kwam. ben je nog steeds demo's aan het versturen. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
hoeveel demo's heb je verstuurd voordat je bij de Q aan de bak kwam. ben je nog steeds demo's aan het versturen. |
Hebben ze nog steeds niet gereageerd? |
|
|
| magrec |
Wat ben ik ook een kutjong he (don't slap me bram)
Morgen gaat ik hem echt mailen. (busy busy busy maar goed komen er nog meer interviews?) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Wat ben ik ook een kutjong he (don't slap me bram)
Morgen gaat ik hem echt mailen. (busy busy busy maar goed komen er nog meer interviews?) |
Blijkbaar niet... :S |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by magrec
MAil sent |
:p |
|
|
| magrec |
nert!!!!!!
Hij heeft de vragen al beantwoord :) |
|
|
|
|