return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Pre-Interview-post: DJ Quintin (pg. 2)
View this Thread in Original format
kreischer2000
Wanneer begon je met draaien?
Waar draai je mee vinyl's of cd's?
Wat verwacht je van de nabije toekomst?
Produceer je ook zelf?
Met wie zou je heel graag samen willen werken?
Wat is je favoriete apparatuur?
Optimus
quote:
Originally posted by kreischer2000

Waar draai je mee vinyl's of cd's?


wat denk je zelf?:rolleyes:
kreischer2000
quote:
Originally posted by Optimus
wat denk je zelf?:rolleyes:


dan maak je ervan

waar draai je liever mee? vinyl's of cd's? En verwacht je dat dit in de toekomst zal veranderen?
magrec
Hehe mensen de mail wordt komend weekend verstuurd.
Als jullie nog vragen hebben stel die dan nu :D
Anders bedenk ik erzelf nog wel wat bij.
T.H.C.
Wat vind je van the q en het publiek dat er komt?
Hoe komt het denk je dat er zo weinig leuke danstenten in de oosterlijke helft van Nederland zitten? (Naast the q kan ik er weinig opnoemen die de laatste tijd goed bezig zijn.)
Eye-Riz
hoeveel demo's heb je verstuurd voordat je bij de Q aan de bak kwam. ben je nog steeds demo's aan het versturen.
New Wave
quote:
Originally posted by Eye-Riz
hoeveel demo's heb je verstuurd voordat je bij de Q aan de bak kwam. ben je nog steeds demo's aan het versturen.


Hebben ze nog steeds niet gereageerd?
magrec
Wat ben ik ook een kutjong he (don't slap me bram)

Morgen gaat ik hem echt mailen. (busy busy busy maar goed komen er nog meer interviews?)
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Wat ben ik ook een kutjong he (don't slap me bram)

Morgen gaat ik hem echt mailen. (busy busy busy maar goed komen er nog meer interviews?)


Blijkbaar niet... :S
magrec
MAil send

eieregooie
quote:
Originally posted by magrec
MAil sent

:p
magrec
nert!!!!!!

Hij heeft de vragen al beantwoord :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement