return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Mondaybar Forumet (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ravesquad
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever


Bra ex. på detta är ju 31 Januari.... Dave Seaman på ena hållet & Seb Fontaine på andra hållet....

:


eh vaaaa? var när hur?:conf:
SteveTranz4ever
31 Januari.... bägge lirar på olika platser...


BTW: Forumet är under omarbetning och

kommer att komma upp igen inom kort.
Ravesquad
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
31 Januari.... bägge lirar på olika platser...



jo så mycket haja ja men spelar dom alltså båda i Sverige o iså fall var när och?:) eller e det bara så att dom fått för sig o lira på olika ställen för att dom oftast spelar ihop men kanske blivit lite osams eller nått?
Kraith
Krock 1, 2003-01-31:

Fokused på Stacy
http://www.fokused.net/gui/upcomingevent_view1.asp
Monday Bar Weekend Premiär på Sture
http://www.mondaybar.com/


Krock 2, 2003-03-28:

Trance Nation, på okänd plats (i Stockholm?)
Fokused någonstans med Tiësto (kan gissa Stockholm där också)


Fyll gärna på, eller korrigera mina eventuella misstag.
WhiteRussian
quote:
Originally posted by Kraith
Krock 1, 2003-01-31:

Fokused på Stacy
http://www.fokused.net/gui/upcomingevent_view1.asp
Monday Bar Weekend Premiär på Sture
http://www.mondaybar.com/


Krock 2, 2003-03-28:

Trance Nation, på okänd plats (i Stockholm?)
Fokused någonstans med Tiësto (kan gissa Stockholm där också)


Fyll gärna på, eller korrigera mina eventuella misstag.


Exakt så, och helt stört. :whip:

Hoppas dem löser det...nu slutar jag fundera och röker en feting istället. :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Exakt så, och helt stört. :whip:

Hoppas dem löser det...nu slutar jag fundera och röker en feting istället. :)
Förbannat stört.... så jävla klantigt av dom...
Gaby
Från ingenting till för mycket...:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Gaby
http://thetribe.info/forum/ nu när MBs forum är nere...;)
Gaby
mondaybar.com är igång igen ;)
tommie
Monday bar har betett sig förbannat illa. Det var jag som bokade Tiesto för Fokused och varken Tijs eller hans Manager hade någon aning om M-bars bokning.

Kan förstå deras frustration över detta men inte hur dom agerade, förstöra för andra är bara barnsligt.

Att lägga en bamsefest (som ifs inte alls är speciellt bamse längre) på samma dag som Tiesto lirar i Sthlm är dö-kört. Kommer bara sluta med att en (alt. båda) fest går åt skogen. Och i slutändan förlorar vi, the audience, på hela skiten.

Bah!

Sand Leaper
Jeg sier bare en ting: John Askew og J00f på Monday Bar og Tiesto på Fokused på samme dag er skikkelig råttent gjort.:whip:
Gaby
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Jeg sier bare en ting: John Askew og J00f på Monday Bar og Tiesto på Fokused på samme dag er skikkelig råttent gjort.:whip:


Jobbigt eller hur???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement