|
Mondaybar Forumet (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Bra ex. på detta är ju 31 Januari.... Dave Seaman på ena hållet & Seb Fontaine på andra hållet....
: |
eh vaaaa? var när hur?:conf: |
|
|
| SteveTranz4ever |
31 Januari.... bägge lirar på olika platser...
BTW: Forumet är under omarbetning och
kommer att komma upp igen inom kort. |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
31 Januari.... bägge lirar på olika platser...
|
jo så mycket haja ja men spelar dom alltså båda i Sverige o iså fall var när och?:) eller e det bara så att dom fått för sig o lira på olika ställen för att dom oftast spelar ihop men kanske blivit lite osams eller nått? |
|
|
| WhiteRussian |
Exakt så, och helt stört. :whip:
Hoppas dem löser det...nu slutar jag fundera och röker en feting istället. :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Exakt så, och helt stört. :whip:
Hoppas dem löser det...nu slutar jag fundera och röker en feting istället. :) | Förbannat stört.... så jävla klantigt av dom... |
|
|
| Gaby |
| Från ingenting till för mycket...:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Gaby |
| mondaybar.com är igång igen ;) |
|
|
| tommie |
Monday bar har betett sig förbannat illa. Det var jag som bokade Tiesto för Fokused och varken Tijs eller hans Manager hade någon aning om M-bars bokning.
Kan förstå deras frustration över detta men inte hur dom agerade, förstöra för andra är bara barnsligt.
Att lägga en bamsefest (som ifs inte alls är speciellt bamse längre) på samma dag som Tiesto lirar i Sthlm är dö-kört. Kommer bara sluta med att en (alt. båda) fest går åt skogen. Och i slutändan förlorar vi, the audience, på hela skiten.
Bah! |
|
|
| Sand Leaper |
| Jeg sier bare en ting: John Askew og J00f på Monday Bar og Tiesto på Fokused på samme dag er skikkelig råttent gjort.:whip: |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Jeg sier bare en ting: John Askew og J00f på Monday Bar og Tiesto på Fokused på samme dag er skikkelig råttent gjort.:whip: |
Jobbigt eller hur??? |
|
|
|
|