return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Lonely... I am so lonely... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Scorchio
בדוק שמורן יעשה אורנג' בשביל לקבל תחבילה שלהם
DjChook
הוא כבר באורנג לא ?
פשוט הטלפון עוקל

אני לא יודע, אני מכחיש שכל הסדרות האלה בספרדית קיימות
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
חחחחחחחח אין בינינו אפילו שנה הפרש !

אבל היא בכל זאת הולכת לישון מוקדם

לא 8

10 ככה נראה לי במצב טוב


מיזאת חברה שך? מאיזה כיתה
DjChook
יא6
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
יא6


תשבעעעעעעעעעעעעעעע
מי?
ליטל?
DjChook
מה ליטל

דניאל
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
מה ליטל

דניאל


איזה דניאל @?!#
luckystrike
צח יא קקי !
טוב לראות אותך פה אחי
:)

קיצר אני חשבתי באמת לעשות את זה אבל כמו שחן אמר אני
כבר באורנג' סעמ'ק ...
בכל אופן בפורים מייה שלי !!!
אני נראה לי יתחיל לאסוף את המדבקות ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
איזה דניאל @?!#


כמה דניאל כבר יש ב יא 6?!
אתה משגע את חן נראה לי!!!
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה משגע את חן נראה לי!!!


אורן, שחר,

עכשיו אתם מבינים מה קורה לי ?!

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אורן, שחר,

עכשיו אתם מבינים מה קורה לי ?!


גם שחר הזה יושב לי על העצבים ומנגן עליהם
עובדה אני לא חולה כמוך!!
DjChook
בוא נגיד שהוא משגע אותי יותר ?

ההיסטורי שלנו באייסיקיו

הודעה של חן
הודעה של שחר
הודעה של שחר
הודעה של שחר
הודעה של שחר שמפצירה בעובדה שהוא שלח הודעות ואני לא עונה לו


שחר אתה לחוץץץץץץץץ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement