|
Lonely... I am so lonely... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
| בדוק שמורן יעשה אורנג' בשביל לקבל תחבילה שלהם |
|
|
| DjChook |
הוא כבר באורנג לא ?
פשוט הטלפון עוקל
אני לא יודע, אני מכחיש שכל הסדרות האלה בספרדית קיימות |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחחחחחח אין בינינו אפילו שנה הפרש !
אבל היא בכל זאת הולכת לישון מוקדם
לא 8
10 ככה נראה לי במצב טוב |
מיזאת חברה שך? מאיזה כיתה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
יא6 |
תשבעעעעעעעעעעעעעעע
מי?
ליטל? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה ליטל
דניאל |
איזה דניאל @?!# |
|
|
| luckystrike |
צח יא קקי !
טוב לראות אותך פה אחי
:)
קיצר אני חשבתי באמת לעשות את זה אבל כמו שחן אמר אני
כבר באורנג' סעמ'ק ...
בכל אופן בפורים מייה שלי !!!
אני נראה לי יתחיל לאסוף את המדבקות ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
איזה דניאל @?!# |
כמה דניאל כבר יש ב יא 6?!
אתה משגע את חן נראה לי!!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה משגע את חן נראה לי!!! |
אורן, שחר,
עכשיו אתם מבינים מה קורה לי ?! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן, שחר,
עכשיו אתם מבינים מה קורה לי ?! |
גם שחר הזה יושב לי על העצבים ומנגן עליהם
עובדה אני לא חולה כמוך!! |
|
|
| DjChook |
בוא נגיד שהוא משגע אותי יותר ?
ההיסטורי שלנו באייסיקיו
הודעה של חן
הודעה של שחר
הודעה של שחר
הודעה של שחר
הודעה של שחר שמפצירה בעובדה שהוא שלח הודעות ואני לא עונה לו
שחר אתה לחוץץץץץץץץ |
|
|
|
|