return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Club One
View this Thread in Original format
Gaby
http://www.clubone.nu/

Hade glömt bort att här spelas det ju trance varje lördag!!! För den yngre publiken så rekommenderar jag Daily's på lördagar.
WhiteRussian
22 på Daily's på Lördagar...helt sinnesjukt. :mad:
lonne
Tja, One är inget märkvärdigt imo. Ok musik, men inget märkvärdigt.

Eddie Cabrera värkar aldrig köpa nya 12`or så han spelar samma gamla låtar varje gång.
Kraith
quote:
Originally posted by lonne
Eddie Cabrera värkar aldrig köpa nya 12`or så han spelar samma gamla låtar varje gång.


Jo, håller med, och han är inte ensam. Jag är trött på alla DJs som ser sina spelningar som 9-5-jobb (21-05 kanske :haha: ). :whip: :whip: :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement