|
Push aka M.I.K.E aka Plastic Boy @ Gorgeous.dk den 12e februari
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| ...ska bli aktuellt... ;) |
|
|
| Glorie |
-Åhhhh
(hoho sitter å slickar mig om munnen...Plastic Boy =)) |
|
|
| lonne |
Hmm, jag hara bara hört 2 st set av m.i.k.e. I det ena spinner han enbart prog house hela igenom och under det andra ganska dålig uplifting trance. Ja, det ska bli kul att höra vad han erbjuder denna gång ????
Om ngn är intresserad kan ni få ngt av seten av mig, har även ett gammalt set från TE där han lirar synth rakt igenom med endast egna produktioner. Så jävla bra !!! |
|
|
| reveal |
hmmm.. frågan är vad han kommer att lira nu... man borde höra med nån som hört asmånga set av honom ;)
"Heineken Sundance Mixed by Push" är iaf helt ok:
1) Push - Trancy State Of Mind
2) Dj Tiësto - The Tube
3) Airwave - Another Dimension
4) Yves Deruyter - Music Non-Stop
5) Plastic Boy - Silverbath
6) Fire & Ice - Souvenir de Chine
7) Dj Fire - Jetlag
8) Planisphere - Teardrop |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by reveal
hmmm.. frågan är vad han kommer att lira nu... man borde höra med nån som hört asmånga set av honom ;)
"Heineken Sundance Mixed by Push" är iaf helt ok:
1) Push - Trancy State Of Mind
2) Dj Tiësto - The Tube
3) Airwave - Another Dimension
4) Yves Deruyter - Music Non-Stop
5) Plastic Boy - Silverbath
6) Fire & Ice - Souvenir de Chine
7) Dj Fire - Jetlag
8) Planisphere - Teardrop |
Precis den trance jag tycker är bäst...Bonzai, Lighting, XTC.
Som sagt, om du är intresserad så hjälper jag gärna till...:) |
|
|
| RebeL9 |
| ah bara massa lightningtrance. kan inte bli mycket bättre :) |
|
|
| DJ Monzoon |
| Hoppas han inte "hastigt insjuknar" den här gången....:rolleyes: |
|
|
| Trance Christer |
| det låter inte fel han ligger ju bakom halva trance världen den killen hade varit kul att se han spela live kan bara tänka mig hur bra det skulle bli |
|
|
|
|