|
חזרתי
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
מה קורה אחים שלי?
אחח
חזרתי היום מהגדנ"ע מזרחנים
אני זוכר שכמה מכם צחקו שזה חרא וזה
אבל פגשתי מלא אנשים ממממממש נחמדים
והילד של בני גורן היה איתי בחדר עם עוד 9 אנשים ולמדנו על המלחמות של ישראל ואיסוף מודיעין ומדינות ערב ועשינו פרופילים
ולמדנו גם על כמה מבצעים שצה"ל עשה
קיצר היה ממממממממש כיף |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by NyKoN
מה קורה אחים שלי?
אחח
חזרתי היום מהגדנ"ע מזרחנים
אני זוכר שכמה מכם צחקו שזה חרא וזה
אבל פגשתי מלא אנשים ממממממש נחמדים
והילד של בני גורן היה איתי בחדר עם עוד 9 אנשים ולמדנו על המלחמות של ישראל ואיסוף מודיעין ומדינות ערב ועשינו פרופילים
ולמדנו גם על כמה מבצעים שצה"ל עשה
קיצר היה ממממממממש כיף |
הייתי מכלע את הבן-אדם הזה מכות
בן זונה מסריח |
|
|
| oDrori |
בני גורן שליטה :p
שמח שהיה כיף אחי! |
|
|
| Q-PiXeL |
פעם הבאה שתראה את הבן של בני תמסור לו שהמורה שלי למתמטיקה חושב שאבא שלו טמבל ושהספרים שלו מלאים בבולשיט...
:)
ותמסור לו ממני שאבא שלו בן זונה
:) |
|
|
| NyKoN |
יאללה
די לדבר שטויות
הוא הכי גבר בארץ |
|
|
| Rising |
חחחח אם הייתי פוגש אותו הוא היה אוכל מכות של החיים
איזה קטע.
הכי יפה שגם אתה וגם הוא נפגשתם ביחד יש לכם אופי דומה ;) |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Rising
הכי יפה שגם אתה וגם הוא נפגשתם ביחד יש לכם אופי דומה ;) |
בראסמי לא...
מה שמצחיק זה שלאח שלו קוראים אלון והוא בן 19 ולו קוראים ארז
ולי קוראים אלון ואני בגיל של ארז ולאח שלי קוראים ארז והוא בגיל של אלון |
|
|
| luckystrike |
ברוך הבא אחי
שמח שנהנית |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני הייתי אמור לצאת לזה אבל בסוף לא רציתי
אצלנו בבית ספר חובה ללמוד ערבית עד כיתה יא
זה שיא המעצבן, אני כל שיעור לא עושה כלום, חוץ מלזיין למורה שלי את השכל עם הדעות הימניות קיצוניות שלי בנושא הערבים.
נראה לי אני הולך לקבל 40 בתעודה
חפיף, מי שם על זה זין |
|
|
| Hell_Copter |
חפיף... סתם קקי!!!
אבל נהנית ואשרייך |
|
|
| Sniper |
שמח שנהנית אחי
תמסור לבני גורן ג'וניור שאני שונא את אבא שלו
הוא היה עושה לי חיים קשים |
|
|
|
|