return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חזרתי
View this Thread in Original format
NyKoN
מה קורה אחים שלי?

אחח
חזרתי היום מהגדנ"ע מזרחנים
אני זוכר שכמה מכם צחקו שזה חרא וזה

אבל פגשתי מלא אנשים ממממממש נחמדים
והילד של בני גורן היה איתי בחדר עם עוד 9 אנשים ולמדנו על המלחמות של ישראל ואיסוף מודיעין ומדינות ערב ועשינו פרופילים
ולמדנו גם על כמה מבצעים שצה"ל עשה

קיצר היה ממממממממש כיף
nesher
quote:
Originally posted by NyKoN
מה קורה אחים שלי?

אחח
חזרתי היום מהגדנ"ע מזרחנים
אני זוכר שכמה מכם צחקו שזה חרא וזה

אבל פגשתי מלא אנשים ממממממש נחמדים
והילד של בני גורן היה איתי בחדר עם עוד 9 אנשים ולמדנו על המלחמות של ישראל ואיסוף מודיעין ומדינות ערב ועשינו פרופילים
ולמדנו גם על כמה מבצעים שצה"ל עשה

קיצר היה ממממממממש כיף


הייתי מכלע את הבן-אדם הזה מכות
בן זונה מסריח
oDrori
בני גורן שליטה :p
שמח שהיה כיף אחי!
Q-PiXeL
פעם הבאה שתראה את הבן של בני תמסור לו שהמורה שלי למתמטיקה חושב שאבא שלו טמבל ושהספרים שלו מלאים בבולשיט...
:)

ותמסור לו ממני שאבא שלו בן זונה
:)
NyKoN
יאללה
די לדבר שטויות

הוא הכי גבר בארץ
Rising
חחחח אם הייתי פוגש אותו הוא היה אוכל מכות של החיים
איזה קטע.

הכי יפה שגם אתה וגם הוא נפגשתם ביחד יש לכם אופי דומה ;)
NyKoN
quote:
Originally posted by Rising
הכי יפה שגם אתה וגם הוא נפגשתם ביחד יש לכם אופי דומה ;)


בראסמי לא...
מה שמצחיק זה שלאח שלו קוראים אלון והוא בן 19 ולו קוראים ארז
ולי קוראים אלון ואני בגיל של ארז ולאח שלי קוראים ארז והוא בגיל של אלון
luckystrike
ברוך הבא אחי
שמח שנהנית
DJ-Kreing^^
אני הייתי אמור לצאת לזה אבל בסוף לא רציתי

אצלנו בבית ספר חובה ללמוד ערבית עד כיתה יא
זה שיא המעצבן, אני כל שיעור לא עושה כלום, חוץ מלזיין למורה שלי את השכל עם הדעות הימניות קיצוניות שלי בנושא הערבים.
נראה לי אני הולך לקבל 40 בתעודה
חפיף, מי שם על זה זין
Hell_Copter
חפיף... סתם קקי!!!
אבל נהנית ואשרייך

Sniper
שמח שנהנית אחי
תמסור לבני גורן ג'וניור שאני שונא את אבא שלו
הוא היה עושה לי חיים קשים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement