return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Photoshop Fake Pictures
View this Thread in Original format
Akira
JA zet hier allemaal je creaties neer
hier is mijn eerste
KLIK HIER
Optimus
aangezien ik deze week wat photoshop creaties moest maken voor school:

vraag me niet wat t idee erachter was:D
Eye-Riz
mijn pappie heeft als kerstkaart een foto van een oudhollands jongetje en meisje op het ijs met een slee (Mme Tussaud) gemaakt, en daar zijn kop en die van mijn mammie opgezet! :D ik heb helemaal blauw gelegen van het lachen, zag er niet uit! (mijn moeder dus in de slee, holadijee!) Die hebben ze dus hun hele vreindenkring rondgestuurd! Ik had nooit zoiets debiels van mijn vader verwacht... hoewelllll :tongue2
Flipper01
quote:
Originally posted by Eye-Riz
mijn pappie heeft als kerstkaart een foto van een oudhollands jongetje en meisje op het ijs met een slee (Mme Tussaud) gemaakt, en daar zijn kop en die van mijn mammie opgezet! :D ik heb helemaal blauw gelegen van het lachen, zag er niet uit! (mijn moeder dus in de slee, holadijee!) Die hebben ze dus hun hele vreindenkring rondgestuurd! Ik had nooit zoiets debiels van mijn vader verwacht... hoewelllll :tongue2

POSTEN!!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Eye-Riz Ik had nooit zoiets debiels van mijn vader verwacht... hoewelllll :tongue2

Dat zegt wat over de rest van de familie , niet? Waar je mee omgaat, wordt je mee besmet. Enneh, tis je vader, dus die debiele genen zitten ook bij jou? ;) :p
jploveparade
Effe de Duitse TA in de zeik genomen :D

Frankenstein

Scooter

Lesbos

Bin Laden

Switch
ik had een aantal foto's van Snuggle aangepast voor hem, van foto's van hem op reis naar China :D
deze was wel leuk :)

:whip:
Eye-Riz
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat zegt wat over de rest van de familie , niet? Waar je mee omgaat, wordt je mee besmet. Enneh, tis je vader, dus die debiele genen zitten ook bij jou? ;) :p

zucht, ik heb mezelf verraden.....

weet je, ik doe jullie een plezier.... ik zet tot morgenochtend 7.30 die foto erop. daarna is ie er weer af. kunnen jullie ook even lachen :p
Flipper01
quote:
Originally posted by Eye-Riz
weet je, ik doe jullie een plezier.... ik zet tot morgenochtend 7.30 die foto erop. daarna is ie er weer af. kunnen jullie ook even lachen :p

Het plaatje werkt niet :whip: :( :whip:
Eye-Riz
hij heeft het echt wel gedaan hoor ;)

Chicane
Was dat het plaatje waarbij je zo keek Iris: :crazy: die ene zwart wit was dat geloof ik :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement