|
כמה משפטים באמת מושלמים שתוכלו להגיד לחברות שלכם שחברתם במיוחד בשבילן.. תציצו פה :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| אבל בשביל זה אני פה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אבל בשביל זה אני פה |
חחחחחחחחח ! זה לא מחמאה אחי |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DjChook
אבל רוב האהבות קורות בלילה
תאורטית יש לנו שעה פחות להזדיין
או שאני אגיד לה
אני מת שיהיה שעון חורף שנוכל להזדיין בחושך יותר מהר
נו מה זה השטויות האלה
STICK WITH THE ENGLISH |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אבל מה תעשה?
תבוא לחברה שלך
ותגיד לה את זה באנגלית????
א. זה יהיה מוזר
ב. לא בטוח היא תבין
ג. לא בטוח זה יצא לך חלק
בקיצור
אסור לדבר בכלל עם החברות:D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by ripcurl
בקיצור
אסור לדבר בכלל עם החברות:D |
דברי חוכמה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
דברי חוכמה |
בוא נחדד את זה..
עדיף בלי חברה !!
;) |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Shahar
בוא נחדד את זה..
עדיף בלי חברה !!
;) |
בוא לא נגזים |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
אבל רוב האהבות קורות בלילה
תאורטית יש לנו שעה פחות להזדיין
או שאני אגיד לה
אני מת שיהיה שעון חורף שנוכל להזדיין בחושך יותר מהר
נו מה זה השטויות האלה
STICK WITH THE ENGLISH |
חחחח
משפטים יפים אחי
חבל באמת שלא מדברים אנגלית בארץ אה? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by NyKoN
חחחח
משפטים יפים אחי
חבל באמת שלא מדברים אנגלית בארץ אה? |
;) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by NyKoN
חחחח
משפטים יפים אחי
חבל באמת שלא מדברים אנגלית בארץ אה? |
תביא חברה מחוץ לארץ תדבר איתה אנגלית..
או יותר טוב..תלמד אותה עברית :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
תביא חברה מחוץ לארץ תדבר איתה אנגלית..
או יותר טוב..תלמד אותה עברית :) |
או הכי הכי טוב.. תלמד אותה צרפתית :) |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Rising
תביא חברה מחוץ לארץ תדבר איתה אנגלית..
או יותר טוב..תלמד אותה עברית :) |
רסמי סע כבר לחו"ל
תעבור לארה"ב;)
אחד הדברים הכי סקסיים ששמעתי בחיים שלי זה צרפתייה מדברת אנגלית
אתם יודעים מה,
כל שפה שידברו אותה עם מבטא צרפתי זה מחרמן אש
*כמובן כל עוד זה נאמר על ידי פצצה ולא איזה הומלס מפריז*:D |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by ripcurl
*כמובן כל עוד זה נאמר על ידי פצצה ולא איזה הומלס מפריז*:D |
קוטג' , קוטג'
??
ואהבתי את משפט 6, אני מת לנסות את זה |
|
|
|
|