return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
כמה משפטים באמת מושלמים שתוכלו להגיד לחברות שלכם שחברתם במיוחד בשבילן.. תציצו פה :) (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
אבל בשביל זה אני פה
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אבל בשביל זה אני פה


חחחחחחחחח ! זה לא מחמאה אחי
ripcurl
quote:
Originally posted by DjChook
אבל רוב האהבות קורות בלילה

תאורטית יש לנו שעה פחות להזדיין


או שאני אגיד לה

אני מת שיהיה שעון חורף שנוכל להזדיין בחושך יותר מהר

נו מה זה השטויות האלה

STICK WITH THE ENGLISH


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אבל מה תעשה?
תבוא לחברה שלך
ותגיד לה את זה באנגלית????
א. זה יהיה מוזר
ב. לא בטוח היא תבין
ג. לא בטוח זה יצא לך חלק

בקיצור
אסור לדבר בכלל עם החברות:D
DjChook
quote:
Originally posted by ripcurl

בקיצור
אסור לדבר בכלל עם החברות:D


דברי חוכמה
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
דברי חוכמה


בוא נחדד את זה..
עדיף בלי חברה !!
;)
ripcurl
quote:
Originally posted by Shahar
בוא נחדד את זה..
עדיף בלי חברה !!
;)


בוא לא נגזים
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
אבל רוב האהבות קורות בלילה

תאורטית יש לנו שעה פחות להזדיין


או שאני אגיד לה

אני מת שיהיה שעון חורף שנוכל להזדיין בחושך יותר מהר

נו מה זה השטויות האלה

STICK WITH THE ENGLISH



חחחח

משפטים יפים אחי
חבל באמת שלא מדברים אנגלית בארץ אה?
Shahar
quote:
Originally posted by NyKoN
חחחח

משפטים יפים אחי
חבל באמת שלא מדברים אנגלית בארץ אה?


;)
Rising
quote:
Originally posted by NyKoN
חחחח

משפטים יפים אחי
חבל באמת שלא מדברים אנגלית בארץ אה?


תביא חברה מחוץ לארץ תדבר איתה אנגלית..

או יותר טוב..תלמד אותה עברית :)
Shahar
quote:
Originally posted by Rising
תביא חברה מחוץ לארץ תדבר איתה אנגלית..

או יותר טוב..תלמד אותה עברית :)


או הכי הכי טוב.. תלמד אותה צרפתית :)

ripcurl
quote:
Originally posted by Rising
תביא חברה מחוץ לארץ תדבר איתה אנגלית..

או יותר טוב..תלמד אותה עברית :)



רסמי סע כבר לחו"ל
תעבור לארה"ב;)

אחד הדברים הכי סקסיים ששמעתי בחיים שלי זה צרפתייה מדברת אנגלית
אתם יודעים מה,
כל שפה שידברו אותה עם מבטא צרפתי זה מחרמן אש
*כמובן כל עוד זה נאמר על ידי פצצה ולא איזה הומלס מפריז*:D
Flotser
quote:
Originally posted by ripcurl
*כמובן כל עוד זה נאמר על ידי פצצה ולא איזה הומלס מפריז*:D


קוטג' , קוטג'
??


ואהבתי את משפט 6, אני מת לנסות את זה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement