|
Asot 80 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
fortfarande ingen som har rippen??:cool:
Måste ha å lyssna på ikväll.. ;) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
fortfarande ingen som har rippen??:cool:
Måste ha å lyssna på ikväll.. ;) |
Starta att ladda upp den nu....Men det går inte snabbt allså...
Är något galet med mitt internet allså....:whip: :whip: :whip: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by x-dream
Starta att ladda upp den nu....Men det går inte snabbt allså...
Är något galet med mitt internet allså....:whip: :whip: :whip: |
Nice, jao..
Mitt äre inget fel på iaf..
Ska inte gå långsamt från mitt håll.. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Nice, jao..
Mitt äre inget fel på iaf..
Ska inte gå långsamt från mitt håll.. |
Det är mitt det är fel på...Har krånglat ett tag nu allså... |
|
|
| RebeL9 |
| bästa ASOT på länge :) |
|
|
| reveal |
| var kan man få tag på det? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by reveal
var kan man få tag på det? |
Från min server snart...
Kolla "Ftp" tråden...
ASOT ligger under NEW UNSORTED/januari |
|
|
| x-dream |
| Första parten är uppe nu iaf....Håller på med andra nu... |
|
|
| reveal |
| jag ser inte ens upload-katalogen... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
jag ser inte ens upload-katalogen... |
Jag körde med login/pass upload/upload å hamna direkt i upload mappen... |
|
|
| SWE_TRANCE |
| sorry, lägger över allt på TA-kontot nr setet är klart.. ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
sorry, lägger över allt på TA-kontot nr setet är klart.. ;) |
ok, fint, säg till när det är klart ;)
och du, gielen lirade på gorgeous den 3e mars och 4e maj år 2000 :cool: bara att lista ut vilket som gäller :D |
|
|
|
|