|
ועוד טיפונת של פוליטיקה
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
רק שתדעו שמצנע היה עכשיו במועדון המרגניות המסתגללות כמו שרועי אוהב להגיד
קיצר במועדון הברכה השכונתי של השיכון
בא להרצות וזה
ההורים ואחי אמרו שהיה מעניין נורא
הייתי הולך, אבל אני חולה
תשמעו הוא משתדל :)
השיכון על המפה ! |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
רק שתדעו שמצנע היה עכשיו במועדון המרגניות המסתגללות כמו שרועי אוהב להגיד
קיצר במועדון הברכה השכונתי של השיכון
בא להרצות וזה
ההורים ואחי אמרו שהיה מעניין נורא
הייתי הולך, אבל אני חולה
תשמעו הוא משתדל :)
השיכון על המפה ! |
חחחח
אבל דוגרי אחי... הוא הולך להפסיד
מה זה משנה?
חחחחח
אני רק מקווה שעלה ירוק יכנסו |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אני רק מקווה שעלה ירוק יכנסו |
גם אתה מעשן חשיש???? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
גם אתה מעשן חשיש???? |
יא מקובע
מה רע בקצת חשיש ?
וזה פותח בנות אחושרמוטה
בנות נותנות בהשפעת קמצוץ הכי קטן שאפשר ... |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יא מקובע
מה רע בקצת חשיש ?
וזה פותח בנות אחושרמוטה
בנות נותנות בהשפעת קמצוץ הכי קטן שאפשר ... |
חחחחחחח אחיי לא רק קמצוץ גורם להם לתת |
|
|
| YuVaL |
אני מנסה לשכנע את ההורים שלי להצביע עלה ירוק
:D
נראה אם יהיו תוצאות
באמת מקווה שהם יכנסו סוף סוף לממשלה |
|
|
| DjChook |
מוש זה לא אם אני בעד סמים או לא
זה בעד חופש ! |
|
|
| NyKoN |
לא מעשן חס וחלילה
אבל אם זה יהיה חוקי זה יהיה הרבה יותר טוב
אני אנסה בטוח אם זה יהיה חוקי..
וזה גם אחושרמוטה עסק להקים.. |
|
|
| DjChook |
אני אמרתי לעצמי ואני מאמין שגם אכריח את עצמי לא לנסות את זה לפני הצבא
וגם רוב הסיכויים שבצבא לא
אחרי זה, בטיול בדרום אמריקה או משהו כזה
במקום שזה הכי פחות יכול לפגוע בי או בסביבה הקרובה שלי
חסר לי לראות את אמא שלי שאני מסטול או משהו כזה, זה לא נעים
מה שכן, אני חושב שזה יהיה טוב לישראל
נתחיל למכור לפלסתינאים מנות יתר והם ימותו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
חסר לי לראות את אמא שלי שאני מסטול או משהו כזה, זה לא נעים
|
פעם אחת באתי הבייתה מסטול רצח ... אבא שלי היה ער
ואני התפקעתי מצחוק מכל דבר שהוא אמר , היה לי צחוק מעפן כזה
והוא לא הבין מה אני צוחק ואני מה זה התפקעתי חבל לך על הזמן ...
קיצר אח"כ נפלתי במדרגות פה בביית וקמתי והתקפעתי מצחוק ...
אמרתי ששתיתי קצת ... :)
היה צחוקים רצח - את כל זה דרך אגב אני לא זוכר בכלל הוא
סיפר לי יום אחרי ... |
|
|
| Hell_Copter |
מורן יא סטלן!!!!
וחן... זה מועדון המרגניות הורודות...
אתה הופך את זה לעוד יותר שם של הומואים!! מסתגללות אלק...
ומשפט חכם זה אין בת שלא נותנת
עזבו את החלק השני של המשפט :D |
|
|
|
|