return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הבגרות במתמטיקה
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
אז ככה, היה היום בגרות במתמטיקה היום,
והלך סבבה, אני מרוצה מהתוצאות
96-94 ככה
:אבל התהליך היה מפרך

החלטתי לכתוב את המבחן בעיפרון (מה שמוביל לפסילה כידוע) והחלטתי להזכר שצריך לכתוב בעט רק אחרי שהבוחנת העירה לי שזה היה בסוף השאלה השלישית
אז להעתיק את הכול לקח לי איזה 20 דקות אקיצר ישבתי שם מלא מלא זמן והיה מתיש מאוד מאוד...

איך הלך לכם?
luckystrike
העיקר בסוף הצלחת ...

כמה יחידות אתה עושה ?
YuVaL
אני חושב שהוא אמר שהוא עושה ארבע.. אם אני לא טועה
Major_X
מישהו יודע כמה יורידו לי אם עשיתי את הדרך נכון
וטעיתי בתשובה?
DjChook
זה ממש תלוי

יש מצב שאם עשית טעות שתעצבן את הבוחנים יזיינו אותך

המורה שלי הורידה לי 25 נקודות מתרגיל של 25 נקודות כי שכחתי לחתוך עם תחום הגדרה

:)
Hell_Copter
סעמק!!
ט'רד רביעי על הבגרות המזדיינת במתמטיקה
מה הקטע שלכם אנשים!?
DjChook
צעקתי היום הרבה על טרדים מיותרים אני לא אמשיך גם כאן
חיכיתי שמישהו אחר יעשה את זה

אבל זה באמת מעצבן

4 טרדים על פוליטיקה
4 טרדים על האתר המטומטם
4 טרדים על הבגרות שאפילו לא עשיתי

ודיוואיקס אחד שנכנס רק לטרד של המסיבות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
צעקתי היום הרבה על טרדים מיותרים אני לא אמשיך גם כאן
חיכיתי שמישהו אחר יעשה את זה

אבל זה באמת מעצבן

4 טרדים על פוליטיקה
4 טרדים על האתר המטומטם
4 טרדים על הבגרות שאפילו לא עשיתי

ודיוואיקס אחד שנכנס רק לטרד של המסיבות


בדיוק מה שאני חושב
מורן למה אתה לא עושה סדר פה שאני לא נמצא?
כל אחד כל שניה פותח ט'רד על אותו נושא... מה זה הבית זונות הזה??
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook


ודיוואיקס אחד שנכנס רק לטרד של המסיבות



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי עם השורה הזו ...
:):):)

בכל אופן - רועי סתם ת'פה לא שמתי לב ...
אבל זה כמו הצבא יש מלא ט'רדים על זה ...
SO WHAT ?
כל עוד זה לא אותם שאלות שחוזרות על עצמם זה
לא מפריע זה שאלות שונות בתתי-נושאים של
אותו נושא כללי
המממממ
נשמעתי חכם עכשיו זה בטוח ...

קיצר אין מה לעשות לא לכל דבר צריך סטיקי או ט'רד אחד שיכלול
את הכל וזה עדיך גם שלא - תראה את הט'רד על הפגישה כבר הגיע למצב שאף אחד
לא נכנס אליו לאחרונה ... אותו דבר עם הט'רד על הצבא והירקות ...
זה משתק את הפורום מבחינת התחדשות ...
אני מסכים ש4 זה הגזמה באמת וצודק אחי אבל מה שאמרתי באופן כללי
זה שתורידו לחץ זה לא אסון ...
אם יש אי-הסכמה תגידו ...
ripcurl
quote:
Originally posted by Hell_Copter
סעמק!!
ט'רד רביעי על הבגרות המזדיינת במתמטיקה
מה הקטע שלכם אנשים!?


הכל בגלל נימרוד!!!!!!
;)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
בכל אופן - רועי סתם ת'פה לא שמתי לב ...
אבל זה כמו הצבא יש מלא ט'רדים על זה ...
SO WHAT ?
כל עוד זה לא אותם שאלות שחוזרות על עצמם זה
לא מפריע זה שאלות שונות בתתי-נושאים של
אותו נושא כללי


כמה שאלות יכולות להיות על הבגרות במתמטיקה?
או על פוליטיקה
בסופו של דבר זה על אותו עקרון כל אלה ואני לא רואה כל כך טעם בזה
אבל מה שאתה רוצה!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כמה שאלות יכולות להיות על הבגרות במתמטיקה?
או על פוליטיקה
בסופו של דבר זה על אותו עקרון כל אלה ואני לא רואה כל כך טעם בזה
אבל מה שאתה רוצה!!


מה זה מפריע ????
כל אחד פה פתאום יש לו מה להגיד ...
שהפורום משתוק עם שלוש סטיקי אז אומרים שזה לא טוב
וששמים פוסטים בנושאים שונים זה גם לא טוב ...

נכון לא צריך 4 על אותו נושא אבל גם לא צריך סטיקי לכל דבר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement