return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הישראלי הראשון בחלל
View this Thread in Original format
itamarsan
כן כןןן אני לא יודע מה איתכם אבל הקטע של השיגור היום קרוב לשעה 6 בערב ריגשה אותי מאודד
גם דבר ראשון לראות דבר כזה זה דבר מדהייםם
וגם לדעת שיש שם מישהו ישראליייי שמציייג אותנו בכבוד שטס לחלל
ווווואאי כמה שאני מקנא בוו הייתי מת להיות במקומו זה פשוט חוויה שאי אפשר לשכוח
הוא מגשים חלום שכול אחד ואחת חולמים לדעתי
רק שתדעו הוא לא חשב בכלל להגיע לדברים כאלו אלא הוא רצה להיות כדורסלן מקצועייי אבל הגורל הראה לו אחרתתת
אני רוצה לדעת מה דעתכם על הדבר היפה הזה שסוף כול סוף בין כול הפיגועים ובין כול הבחירות וכול המצב הכלכלי הירוד שיש לנו בארץ קורה ומעביר אותך לאקסטזה שונה לחלוטיין
אני ישמח בכך עם תגידו לי שהתרגשתם כמוני
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
MoSH_MaN
לא ממש כאילו....

אני לא חשוב שזה הזיז לממש הרבה

אני פיספסתי את השיגור
בעעע
YuVaL
כן גם אני ראיתי שיגור
זה היה דיי מרגש....
לחשוב שעוד 50 שנה תספר לנכדים שלך איך ראית את הישראלי הראשון שטס לחלל זה דיי גוואה לפי דעתי
וחוצמזה.. סתם שיהיה לך זכרון טוב מהימים שהיו
;)
DjChook
המממ ראיתי את זה

לא משהו מיוחד

זה גם לא ריגש אותי במיוחד אחרי שהייתי שם, וכבר ראיתי את כל הדברים המגניבים האלה, אומנם לא שיגור, אבל הייתי במקום הזה שכרגע ברח לי השם

בכל מקרה, לא ממש הייתי רוצה להחליף אותו

אומנם זה כייף אבל הוא נסע בתור טיסת מחקר והוא הולך לקרוע את התחת שלו בצורה מפחידה

טיסת תיירים סביב כדוהא נשמע נחמד אבל :)

מוש תארגן
NyKoN
ראסמי
אני מסכים עם חן

סתם זה היה... ראיתי את השיגור וגם אני הייתי שם וזה מגניב לראות שיגור אחרי שראית את המתקן
פעם ראשונה שאני רואה שיגור בשידור חי

ותכלס זה די לא משנה שישראלי הגיע לחלל... כי בכל מקרה זה היה קורה עוד מעט
אם ישראל הוציאה את הלווין הכי מתקדם מסוגו בעולם לחלל אז גם אפשר לשלוח מישהו לחלל מהארץ
luckystrike
בואנה חן יא דפוק לא היית רוצה להתחלף איתו ?
נראה לי בן זונה !

:)
שווה לקרוע את התחת ... מעניין כמה כסף הוא מקבל על העסק ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
לחשוב שעוד 50 שנה תספר לנכדים שלך איך ראית את הישראלי הראשון שטס לחלל זה דיי גוואה לפי דעתי
;)


מסכן מורן...
הוא כבר עם נכדים ולא יכול להתלהב כי הם גם ראו את זה...
זקן!!!!

ואני אישית הייתי בעבודה שזה קרה... אבל בפנאן... לא מרגש אותי יותר מדי
DjChook
מה זה להתחלף איתו

זה משהו שנראה כייף והכל
אבל ביג דיל פאקינג איל

הרבה יותר מצחיק היה לראות שגם כושי שם אחרי שאמרתי לשגיא שהוא צריך להיות השחור הראשון בחלל

ואז רואים שהכושי עלה אחרון אז הוא אמר שלפחות יש קצת אפליה

LOL
YuVaL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מסכן מורן...
הוא כבר עם נכדים ולא יכול להתלהב כי הם גם ראו את זה...
זקן!!!!

ואני אישית הייתי בעבודה שזה קרה... אבל בפנאן... לא מרגש אותי יותר מדי


חחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי
:D
luckystrike
יובל לא הבנתי את הבדיחה

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
יובל לא הבנתי את הבדיחה


שאתה בוכה שאתה עוד רגע בן 20 ונגמרים לך החיים
שאתה זקן והכל...
קאפיש??
Shahar
quote:
Originally posted by YuVaL
כן גם אני ראיתי שיגור
זה היה דיי מרגש....
לחשוב שעוד 50 שנה תספר לנכדים שלך איך ראית את הישראלי הראשון שטס לחלל זה דיי גוואה לפי דעתי
וחוצמזה.. סתם שיהיה לך זכרון טוב מהימים שהיו
;)



מי אמר שעוד 50 שנה נהיה פה ?:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement