return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Koptelefoon
View this Thread in Original format
bobskie
Ik moet een nieuwe koptelefoon, heb alleen geen idee welke?

Moet hem zowel voor mijn discman als mijn compu kunnen gebruiken.

Heeft één van jullie een ideetje???
Chicane
Als je ze niet gebruikt om te mixen kan je toch gewoon beter beetje normale oordoppies kaufen? Ik had voor me laptop/discman een setje philips oordoppies gekocht, 35 euro haarzuiver met volume control in de draad...
bobskie
quote:
Originally posted by Chicane
Als je ze niet gebruikt om te mixen kan je toch gewoon beter beetje normale oordoppies kaufen? Ik had voor me laptop/discman een setje philips oordoppies gekocht, 35 euro haarzuiver met volume control in de draad...



Mijn oren zijn niet gebouwd op zulke doppies. Ze hebben de nijging om steeds uit mijn oren te flikkeren.
Vandaar dat ik een koptelefoon wil.
Switch
zo'n sony nekband dan? goed geluid zit erin. anders loop met met die grote oorverwarmers in de stad :)
jploveparade
http://www.ciao.com/produkte/372123.html

Philips SBC HP 090

9e in de top 10 van beste koptelefoons maar zeer goedkoop :)



Hier op E-bay eentje nieuw voor 8 Euro :)

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...&category=28924
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement