return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
קנו לי מקלדת של EVOLUTION MK-361C
View this Thread in Original format
Major_X
חברים!
חבר טוב שלי קנה לי את המקלדת בבריטניה
אני צריך לקבל אותה בשבוע הבא
אני מת כבר להתחיל...
DjChook
אתה יכול לצרף איזה תמונה או מידע

ולמה עוד טרד ?!

(נשבע לכם אני כמו מוד)
DjChook
http://www.ldlc.fr/fiche/PB00014510.html

נראת מאד מקצועית

5 אוקטבות

1300 שקל ככה ?
Major_X
אני לא מבין
אולי תסבירו לי
אני לא אמור/צריך לפתוח טרד
על כל דבר שהוא חדש?
הלו?
DjChook
עזוב לא משנה
פשוט יכלת להביא את הטרד הקודם

לא עקרוני
תגיד למה שאמרתי בהודעה השניה פה
Major_X
כן אחי
1300 ש"ח
DjChook
תחדש גבר

איך הוא מתכנן לשלוח לך אותה
מכס וכו ?

בדקת ?
Major_X
לא אחי
הוא חוזר בשבוע הבא
אני כבר מתתתתתתתתת לקבל את זה

תגיד
בא לך להסביר את הקטע של הטרד?
Flotser
תתחדש גבר!


ואני פה מתלבט אם לקנות מיניסק מסריח :)
DjChook
מה זאת אומרת לא בדקת

הוא מתכוון להצהיר או לא להצהיר עליה ?

ויעני שהיית צריך לעשות
BUMP
לטרד הקודם שפתחת על זה שאתה רוצה להתחיל לנגן ושמה להצהיר על זה שקנית מקלדת

זה היה הכי טוב
אבל נבליג, גם ככה יש כרגע שכונה

אני מגדיר את הפורום הזה כשכונה עד שמורן יסדר את כל העניין עם האתר

Major_X
אחי
כשיש לך דוד במכס
אתה לא בודק כמה עולה להכניס דברים...
DjChook
תזכיר לי להשתמש בך מדי פעם ופעם
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement