Tiësto op zoek naar nieuw talent!!! *check it out*
|
View this Thread in Original format
Bellie |
Iets leuks voor de tranceproducers onder ons!! :)
http://www.tiesto-opzoeknaartalent.nl/
Succes ;)
Waar is Tiësto naar op zoek:
- zangers of zangeressen met een eigen gecomponeerd / geschreven nummer (covers zijn niet toegestaan);
- producers met een zelf geschreven / geproduceerd vocaal nummer, wat dus is ingezongen door een zanger en/of zangeres; gezien het internationale karakter dient de tekst in het Engels te zijn;
- de muziekstijlen waar met name naar gezocht wordt zijn Pop, Trance en House.
GREETZ!! |
|
|
Rinus |
misschien wil die wel een techno dj bellie, meld je aan zou ik zeggen :D |
|
|
Bellie |
hehe nee ik had al getjekked 
GREETZ!! |
|
|
SnuggLe |
Wat lame.
Lijkt ontzettend nep. Gatver.
Dadeljk krijgen we Tiesto ala Boozywoozy. Met hoeren erbij en al. Getver. |
|
|
AFTERNATIVE |
wtf, waarom moet het perse een nummer met VOCALEN zijn?????? |
|
|
basd |
quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
wtf, waarom moet het perse een nummer met VOCALEN zijn?????? |
Tsja, gewoon, kwestie van voorkeur denk ik. Net zoals sommige mensen graag satesaus bij de bami hebben..
Ik vind het zelf wel een aardig initiatief... Zo krijgt nieuw talent misschien eens de kans om wat van zich te laten horen..
En als het nep is, dan merken we dat gauw genoeg denk ik. |
|
|
Raymond |
quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat lame.
Lijkt ontzettend nep. Gatver.
Dadeljk krijgen we Tiesto ala Boozywoozy. Met hoeren erbij en al. Getver. |
Tiesto maakt er alleen een remix van....!!!
Hij probeert zo nieuw talent een kans te geven, ik vind het een mooi gebaar...... |
|
|
Valhalla |
Vind het een mooi gebaar.
En wat woosy betreft, ik denk dat Tiesto ook wel door heeft dan zo'n hype nie lang duurt. |
|
|
Chicane |
Waarheen kan mijn stem sms-en en ligt het blad Tiesto-Idols al in de winkels? :D
(Houdt dat in dat Tiesto nu ook My Way gaat remixen met de vocalen van Tim? Ghehehe :D) |
|
|
Robert |
ik zou 'de scene' nooit willen betreden via een remix comp..
verder wel leuk initiatief van hem |
|
|
!_PeTrUs_! |
quote: | Originally posted by Robert
ik zou 'de scene' nooit willen betreden via een remix comp..
verder wel leuk initiatief van hem |
Mja, jij hebt misschien een steentje voor maar voor 99% is dit echt de enige kans om leuk door te breken... |
|
|
DJ Bazz |
tiesto houdt dit met het geld (10.000 euro) dat hij kreeg toen hij de popprijs had gewonnen. de poppprijs wordt jaarljiks uitgereikt op het Noorderslag festival hier in groningen. tot nu hebben alleen de popbandjes deze prijs gewonnen. de winnaar hoort eigenlijk ook op te treden op Noorderslag, maar aangezien hij in israel zit/zat, en niet echt qua genre past bij de bands die op Noorderslag optreden, besloot hij deze wedstrijd te houden. min of meer dus een beetje een symbolisch gebaar naar Noorderslag. hij wil hiermee nieuw zangtalent ontdekken/stimuleren.
dit is dus de achterliggende gedachte |
|
|
|
|