return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
כן כן חזרתי
View this Thread in Original format
MasterP
חזרתי אני עכשיו כמה ימים בבית
סיימתי טירונות יום רביעי
איזה שוס היה חבל"ז
עברתי לחיל אוויר
אני בינתיים מפענח תצ"א
יש לי עוד מיונים
ואם אני עובר הקורס מתחיל ב-2 לפבואר כמו כל הקורסים
עד אז אני חופשי
יווווווווווווווווווווווווווווווווו
איזה בית זונות.

קיצר אני פה לכמה רגעים
DjChook
לפחות אחד חזר מבסוט :)
Hell_Copter
כל הכבוד לך ושיהיה לך בהצלחה לעבור את המיונים אח שלי
אם אתה בבית אז נאי מניח שנראה הרבה ממך בנתיים :)
Shahar
quote:
Originally posted by MasterP
חזרתי אני עכשיו כמה ימים בבית
סיימתי טירונות יום רביעי
איזה שוס היה חבל"ז
עברתי לחיל אוויר
אני בינתיים מפענח תצ"א
יש לי עוד מיונים
ואם אני עובר הקורס מתחיל ב-2 לפבואר כמו כל הקורסים
עד אז אני חופשי
יווווווווווווווווווווווווווווווווו
איזה בית זונות.

קיצר אני פה לכמה רגעים


חחחחחחחחחחחחח אחי בהצלחה
MasterP
כן יחסית הרבה ממני
יחי הג'ובניקים!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yahel222
אהה בונא מאסטר פי היית בניצנים?
כמה חברים שלי סיימו ביום רביעי שם
מכיר אמיר ברנס..??
MasterP
quote:
Originally posted by guetag
מה היציאות שלך?


בטירונות יצאתי 3 סגרתי שבוע 1
בקורס שהוא 4 חודש
הבנתי סוגרים פעם בחודש
ואחרי זה בטח כל שבוע חמשושים...

איך שלך??
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
בטירונות יצאתי 3 סגרתי שבוע 1
בקורס שהוא 4 חודש
הבנתי סוגרים פעם בחודש
ואחרי זה בטח כל שבוע חמשושים...

איך שלך??


חחחחח אל תבאס את גילי המסכן
הוא שמח על זה שהוא יצא למקוצר אחרי 14 במקום 21
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
כל הזין בשבת מקוצרת ("יצחק רבין") טוב די זה לא יפה פשוט שמעתי את זה היום ורציתי לשתף אותכם


צודק זה לא הכי יפה
אבל הרעיון עצמו חכם... יענו להלביש את הדברים האלה והכל
חפיף...
luckystrike
כל הזיין בחמש אצבעות ידית אחיזה

"הנדסה קרבית" ...

כל הזיין בניווטים
"רון ארד"

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
כל הזיין בחמש אצבעות ידית אחיזה

"הנדסה קרבית" ...


מזכיר לי שכשהיינו ביום חילות ונכנסנו להנדסה קרבית חבר שלי כזה עושה לזה שהסביר לנו שם
קודם כל לפני שמתחילים... יש לך 10 אצבעות?
ההוא אמר כן
אוקיי עכשיו אפשר להתחיל :D
DjChook
חחחחחחחח גם אנחנו עשינו לו משהו כזה

בונא הזה שהסביר לנו על הנדסה קרבית היה הבן אדם הכי מצחיק בעולם

כל שניה הוא הוציא בדיחה

היה שם חיילת לא משהו, שאלנו אותו עם הוא זיין אותה אז הוא עושה

אין מה לעשות, אין מבחר. צריך להסתפק במה שיש

וכל מני בדיחות על זיונים בצבא
וגם מלא הסתלבט על היחידה שלו

ולעומת זאת , השבוז מגבעתי

כמה הוא שיגע אותנו, כמעט בכה שהוא רצה גולני,
אבל הצבא לא חישבן לו, ושאי אפשר לשנות כלום בצבא, ומה שקובעים לך זה מה שתהיה

וכולם מה זה שמו עליו זין, היינו בטוחים עוד שניה הוא דופק לנו מכות למה הוא הסתובב עם מקל משום מה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement