|
Ingen att åka med på kryssningen?
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Jag tänkte att jag kan boka och samla alla som inte har någon att åka med i en hytt så ingen missar kryssningen av den anledningen...
Vad tycker ni? NI kommer att ha nån att åka med + lära känna andra med samma musiksmak...
Ni som är intresserade skicka PM asap så fixar jag det ;) |
|
|
| Gaby |
| Öööh??? Va det inget bra? |
|
|
| dbl |
| skulle gärna ha joinat på det eftersom jag inte skulle haft nån att åka med, men eftersom jag gör lumpen och det e så långt kvar så har jag inte en anning om jag e ledig och har vi grön tjänst så kan jag inte få ledigt, så det e ingen idé ens för mig att försöka få biljett och så :( *gråter* |
|
|
| reveal |
| jag har folk att åka med :D |
|
|
| Connector |
ska fixa det förbannade körkortet först. Jobbigt att lifta :)
Eller om någon kommer och hämtar mig :D
förresten, tog truckkort idag!! Inte för att jag har någon användning av det... men va fan :) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Connector
ska fixa det förbannade körkortet först. Jobbigt att lifta :)
Eller om någon kommer och hämtar mig :D
förresten, tog truckkort idag!! Inte för att jag har någon användning av det... men va fan :) |
Siljabussen??? |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Gaby
Siljabussen??? |
ah, finns det sånt med? Ska kolla upp det :D |
|
|
|
|