return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ingen att åka med på kryssningen?
View this Thread in Original format
Gaby
Jag tänkte att jag kan boka och samla alla som inte har någon att åka med i en hytt så ingen missar kryssningen av den anledningen...

Vad tycker ni? NI kommer att ha nån att åka med + lära känna andra med samma musiksmak...

Ni som är intresserade skicka PM asap så fixar jag det ;)
Gaby
Öööh??? Va det inget bra?
dbl
skulle gärna ha joinat på det eftersom jag inte skulle haft nån att åka med, men eftersom jag gör lumpen och det e så långt kvar så har jag inte en anning om jag e ledig och har vi grön tjänst så kan jag inte få ledigt, så det e ingen idé ens för mig att försöka få biljett och så :( *gråter*
reveal
jag har folk att åka med :D
Connector
ska fixa det förbannade körkortet först. Jobbigt att lifta :)
Eller om någon kommer och hämtar mig :D


förresten, tog truckkort idag!! Inte för att jag har någon användning av det... men va fan :)
Gaby
quote:
Originally posted by Connector
ska fixa det förbannade körkortet först. Jobbigt att lifta :)
Eller om någon kommer och hämtar mig :D


förresten, tog truckkort idag!! Inte för att jag har någon användning av det... men va fan :)


Siljabussen???
Connector
quote:
Originally posted by Gaby
Siljabussen???



ah, finns det sånt med? Ska kolla upp det :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement