return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
?!?!?!למה זה מגיע לי למה
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
זה התחיל שלקחתי ממוש סים סיטי 4
זה המשיך בזה שלקחתי ממוש סים סיטי 4 פעם נוספת
וזה המשיך בזה שלקחתי שוב עוד פעם סים סיטי 4 ממוש...

פעם ראשונה הגירסה הפרוצה הפעלתי המחשב חשב קצת והמשיך בעיסוקיו הרגילים

פעם שניה הדיסקים הערביים שנתתי לו לא נקראו

הגירסא הטובה TDK ופעם שלישית על דיסקים של
זה שוב פעם, חושב קצת וממשיך בעיסוקיו הרגילים!!!

מה יכולה להיות הבעיה!!!
אני משתגעעעעעעע

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Hell_Copter
חחחחחחחחחח סטלן!!!!

הסי די רום מצליח לקרוא דיסקים אחרים?
DjChook
חחחחחחח יאמסטול
קודם כל בודקים שאצל מוש זה עובד

ב. אם אצל מוש זה עובד יכול להיות אלף בעיות במחשב שלך

מכל הדברים שלקחתי ממוש ולא עבדו הוא פתאום מצא איך כן לתקן

(במיוחד פיקסים של סרטים חח)
אז אני בטוח שגם את זה התותח המליונר יפתור

מוש תתכון

עוד פחות מחודש אתה שולח לי את
C&C - GENERALS


(זה יכל להיות מצחיק עם הייתי רושם לך שיש טרד של משחקים חחח)
Dj-2TaLL
אני ינסה את זה על מחשבים אחרים...

אבל סעמק מה רציתי כולו לשחק משחק!!!

זה כלכך מבאס!!!
DjChook
מצאת לעצמך משחק גם כן

ראסמי השוק חרא כבר חודשים

אני משחק עכשיו משחקי פלאש וזבל שמוצאים באינטרנט כדי להעביר את הזמן
Shahar
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני ינסה את זה על מחשבים אחרים...

אבל סעמק מה רציתי כולו לשחק משחק!!!

זה כלכך מבאס!!!


אממ בלי קשר לזה שזה לא עבד אני מציע שתצרוב ממוש את הגירסא המתוקנת שיצאה ל סים סיטי של פרופר
כי dev
הוציאו גירסא מלאה בבאגים
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
חחחחחחח יאמסטול
קודם כל בודקים שאצל מוש זה עובד

ב. אם אצל מוש זה עובד יכול להיות אלף בעיות במחשב שלך

מכל הדברים שלקחתי ממוש ולא עבדו הוא פתאום מצא איך כן לתקן

(במיוחד פיקסים של סרטים חח)
אז אני בטוח שגם את זה התותח המליונר יפתור

מוש תתכון

עוד פחות מחודש אתה שולח לי את
C&C - GENERALS


(זה יכל להיות מצחיק עם הייתי רושם לך שיש טרד של משחקים חחח)


ואז אתה שולח לי:]]
ותצרוב לי כבר!!!!
Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
ואז אתה שולח לי:]]
ותצרוב לי כבר!!!!


אחי הבנאדם חולה לא יפה לסנג'ר אותו ;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
אחי הבנאדם חולה לא יפה לסנג'ר אותו ;)


למקרה שלא הבנת אלעד שחר רוצה שתנצל אותו... :)
Scorchio
מה אתה מתבכיין!!!!
אתה יודע מה זה להוריד שר הטבעות 2 חמש פעמים ולגלות שבכל גירסא יש דפאק אחר?!
סעמקקקקקק עד שאירגנתי גירסא נורמלית

Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
למקרה שלא הבנת אלעד שחר רוצה שתנצל אותו... :)


חס וחסה !
כוס ומנוש!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
מה אתה מתבכיין!!!!
אתה יודע מה זה להוריד שר הטבעות 2 חמש פעמים ולגלות שבכל גירסא יש דפאק אחר?!
סעמקקקקקק עד שאירגנתי גירסא נורמלית


חחחחחחחחחחחחח מצחיקול אתה!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement