return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Recoil på Broder Tuck (källaren)
View this Thread in Original format
Gaby
Kan nån berätta mera ? har alrig vart där...
lonne
Har inte så bra koll på det där. Broder Tuck ligger på söder, de

lirar psy och techno. Jag har för mig att åldersgränsen är 23.
Läs mer här http://www.mandarin.nu
Kraith
Broder Tuck är en pub på Götgatan. Det här är egentligen ett separat ställe med egen ingång precis till vänster om Broder Tuck, men de har väl kanske samma ägare. En rätt liten lokal, de spelar mest Psy som sagt. Hög volym i ett aningen underdimensionerat ljudsystem, så öronproppar rekommenderas starkt. Trevligt folk och ganska billigt inträde (60:-) så jag tycker det är helt ok. Värt att prova! Jag har visserligen inte varit på Basic* ännu, så jag kan inte jämföra.
mindshooter
Är med i deras mailinglista... såhär såg det ut i fredags:

quote:

På fredag den 17/1 2003 gästas vi av Mandarin gänget.

Spelar gör:

- Core (Mandarin/STP)
- Nad (Mandarin)
- Tege (Mandarin/STP)

Huset kommer sannolikt att bli fullt efetrsom detta är populära killar så
kom tidigt!!!!

Dekor av Kreti & pleti och denna gång även mandarinernas egna prylar

Broder Tucks källare(separat ingång)
Götg. 85, T-bana Skanstull
Fredagar 21-03
60 coronas
reveal
moget att folk som skriver officiella mailinglistor inte kan stava :rolleyes:
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
moget att folk som skriver officiella mailinglistor inte kan stava :rolleyes:
'

Reveal... våran livs levande stavningskontroll :)
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
'

Reveal... våran livs levande stavningskontroll :)



tja... :) mest att jag tycker att det är illa när folk som är en klubbs (eller vad som helst) ansikte utåt inte kan stava... folk borde vara måna om att visa sig vara så bra som möjligt, men sånt här drar bara ner betyget... löjligt
mindshooter
RECOIL STÄNGT

quote:

Efter ett litet besök av polisen i fredags fick ägaren kalla fötter och ville
dra sig ur vilket innebär att Recoil är bostadslöst!
Polisens besök gick lugnt till, vi vet inte vid detta utskick om dom tog
med sig någon därifrån eller hittade några olagliga substanser.

Så fort vi har hittat en ny lokal drar vi igång igen. Håll ut!


Fick på mailen.... thats life right :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement