|
.:שידור חי מהמעבורת קולומביה שבחלל:.
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחח תודה התחברתי
אני רואה את יוסטון
חחח
מתי רואים את אילן ?! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח תודה התחברתי
אני רואה את יוסטון
חחח
מתי רואים את אילן ?! |
אנערף בטח הוא מביא ביד או משהו אז צינזרו |
|
|
|
|