return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Cohen waarschuwt voor coalitie CDA-VVD (pg. 2)
View this Thread in Original format
Raymond
Ahhhhhh onze grote vriend Alferox is nu al omgeturnd tot communist...... Dacht dat het communisme al een aantal jaartjes op z'n retour was, in Rusland was het geloof ik niet zo'n succes en in China is het op dit moment ook niet zo veel soeps........

Maargoed, zo zie je maar weer wat voor figuren er hier op het board zitten.
Optimus
quote:
Post van Akira

Last edited by SnuggLe on Jan-17-2003 at 19:10


wat was er ge-edite?
Blik
quote:
Originally posted by Optimus
wat was er ge-edite?


de reacties van Akira dikgedrukt gemaakt en alinea's van gemaakt, want het oorspronkelijke bericht was mega onduidelijk
LightForce
Het probleem waar ik nu beetje op hekel is het volgende. Dat integreren is leuk en aardig en iedereen wil daar nu wat aan doen. Elke partij heeft het wel in zijn verkiezings programma zitten. Dus dat is iets wat wel als pluspunt op kan worden gevat.

Alleen nu punt 2, elke partij stelt zich anders over het asiel beleid. En daar hekel ik een beetje op. Je wilt dat het mensen integreren, maar ja leg die asielzoekers dat eens ff uit, ja je mag hier alleen zijn als je integreert en nederlander wordt, en alles laat droppen van wat ooit je geleerd is... En ik denk juist op dat punt dat de meeste zeggen doen we niet, maar we gaan ook het land niet uit want dit is hier leuk dat nederland want we krijgen toch alles... Juist hierom omdat van we krijgen toch alles heb ik een neiging om te zeggen van STOP nu genoeg geen 1 meer, tenzij je bereid bent om te integreren en een samenleving aan te gaan met de nederlanders, en hun gewoonten en regels te volgen zoals elke nederlander.

Ik vraag mij trouwens ook af of partijen er ooit eens aangedacht hebben dat er nu toch wel 2 miljoen buitenlanders in ons land bevinden, en dat deze mensen misschien in de toekomst een eigen partij stichten die de volledige aanhang krijgt. Dan krijg je plots een partij die alle buitenlanders steunt, en naar alle waarschijnlijkheid alles wat betreft integratie verwerpt, en met regels komen die het voor asielzoekers zo maakt om binnen te treden in ons dan "Nederland"... misschien dan wel (voorbeeld) "Nieuw Marokko" tja je weet maar nooit... En die kans is niet geheel uit de lucht gegrepen.

Wat betreft het stuk over Cohen kan ik met Akira het vrijwel eens zijn... En ik vindt het zo i zo uiterst dom om dit soort uitspraken te doen voor de verkiezingen...
SnuggLe
quote:
Originally posted by Raymond
Ahhhhhh onze grote vriend Alferox is nu al omgeturnd tot communist...... Dacht dat het communisme al een aantal jaartjes op z'n retour was, in Rusland was het geloof ik niet zo'n succes en in China is het op dit moment ook niet zo veel soeps........

Maargoed, zo zie je maar weer wat voor figuren er hier op het board zitten.


Dat laatste vind ik toch een beetje ene jammere opmerking. Laat iedereen gewoon lekker in zijn waarden, welke ideeen hij erop nahoudt. Ik respecteer de mening van Alferox, netzoals hij onze meningen gespecteerd, ook al hoeven we het niet met elkaar eens te zijn. Ik kan me af en toe ook vinden in zijn ideeen, en hij zorgt wel voor een relativering, wat goed is. Ik snap niet dat sommige mensen zo slecht kunnen discussieren, of tegen kritiek kunnen.

Alferox (Y)
Stivvekk
Ik zou het eigenlijk niet eens zo erg vinden als er een PvdA-CDA regering zou komen met een PvdA-premier.

Hou er alleen wel rekening mee dat er dan een nog grotere bende van wordt gemaakt dan de afgelopen regering voor elkaar heeft gekregen. De PvdA heeft geen solide financiële onderbouwing, alles waar de mensen op 15 mei voor hebben gestemd zeggen ze wel maar als je doorvraagt blijkt het toch allemaal gebakken lucht te zijn ('we zijn voor inburgering van allochtonen' 'hoe wilt u dat realiseren?' 'we gaan het heel lief aan ze vragen' 'en als ze niet willen' 'dan geven we ze geld om ze over te halen'). Veel krachtige taal, maar in hun verkiezingsprogramma staan geen enkele sancties voor bijvoorbeeld mensen die hun inburgering niet voltooien, of op het gebied van veiligheid, allemaal slappe hap.
De partij is bevendien helemaal niet klaar om te regeren, hebben ze zelf nog voor de verkiezingen gezegd voordat de peilingen op eventuele regeringsdeelname duidden.

Gelukkig zijn er over 2 jaar dan weer verkiezingen om een kenner te citeren (F. Bolkestein).
eieregooie
quote:
Originally posted by M5
En de strijd tegen links gaat onverminderd voort, zo vlak voor de verkiezingen!

Als er uberhaupt al sprake is van strijd dan is het strijd tussen links en rechts... Wanneer echter een stelletje aanhangers van rechtse partijen aanhangers van linkse partijen al dan niet subtiel aan het uitfoeteren zijn, dan heet dat belediging/discriminatie/onderdrukking oid, en dat is iets anders dan strijd.

Maar ok, jij ziet het dus als een strijd... Waar strijdt je dan voor (of tegen?)...
M5
quote:
Originally posted by eieregooie
Als er uberhaupt al sprake is van strijd dan is het strijd tussen links en rechts... Wanneer echter een stelletje aanhangers van rechtse partijen aanhangers van linkse partijen al dan niet subtiel aan het uitfoeteren zijn, dan heet dat belediging/discriminatie/onderdrukking oid, en dat is iets anders dan strijd.

Maar ok, jij ziet het dus als een strijd... Waar strijdt je dan voor (of tegen?)...


lol ga dr anders superserieus op in ofzow..

maar ok..
Tis gewoon een strijd... van woorden... strijd om zetels... te zien elke dag op tv... lijkt me duidelijk

Waar ik tegen strijd?...ik strijd tegen mensen die denken dat Sinterklaas bestaat ... als je ut perse wilt wete..
Dj Odelpha
Theorie X is bull ouwe :p
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik
de reacties van Akira dikgedrukt gemaakt en alinea's van gemaakt, want het oorspronkelijke bericht was mega onduidelijk


(grr..post kwijt: moet weer overnieuw typen)

Ik vind het zo een beetje schreeuwerig overkomen en het spijt me dat ik t niet ook nog ff kan editten :) Niet dat ik dan het verhaal zou aanpassen hoor :D
Beetje vrouwelijke invloed is misschien toch wel handig op dit forum. Ik hoef geen mod te worden, ik wil alleen posts kunnen ordenen :D

"Goeiemorgen Neuroot! Waar zijn wij nou helemaal mee bezig?" :crazy: :eyespop: :crazy:

SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
(grr..post kwijt: moet weer overnieuw typen)

Ik vind het zo een beetje schreeuwerig overkomen en het spijt me dat ik t niet ook nog ff kan editten :) Niet dat ik dan het verhaal zou aanpassen hoor :D
Beetje vrouwelijke invloed is misschien toch wel handig op dit forum. Ik hoef geen mod te worden, ik wil alleen posts kunnen ordenen :D

"Goeiemorgen Neuroot! Waar zijn wij nou helemaal mee bezig?" :crazy: :eyespop: :crazy:


Mjah je hebt wel gelijk, maar ik ga niet het hele stuk overtypen om de hoofdletters weg te halen. Ik verveel me wel, maar ZO ERG verveel ik me nou ook weer niet :)

Greetz,
SnuggLe
M5
quote:
Originally posted by Dj Odelpha
Theorie X is bull ouwe :p


kijk maar eens om je heen...

blijkbaar toch niet zo bull als je dacht die theorie X :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement