return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
הפלאפונים החדשים של פלאפון- קבלו מה קניתי (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
...לא זה סתם איזה משהו של פלאפון

הפלא נראה טוב דווקא, אני אישית הייתי איש של נוקיה אבל עכשיו עברתי לסמסונג והוא בהחלט מספק אותי חוץ מכמה באגים

מעצבן אותי שמי שקונה את ה824 בארץ לא מקבל כבל למחשב בעוד שבחול זה סטאנדרטי, הבני זונות רוצים תוספת של 200 שקל על כבל!!!

(יש לי 624)

עד עכשיו SKאני לא ממש התלהבתי מ

ואם אני אנטי למשהו זה מוטורלה, פשוט חרא של חברה
אני רק אוהב אותם למה הצ'יפים של הרובוט שלנו ברובוטיקה שלהם...

זה הדבר הטוב היחיד שיצא משם
DjChook
חחח חולה רובוטיקה :)


לא יודע אני איש נוקיה, ודיי שונא סמסונג

סדרה 6 לדעתי על הפנים

8 לא יצא לי לעבוד הרבה

אבל בעקרון היא איטית נראה לי

בכלל כל הפלאפונים הצבעוניים האלה איטיים

ד"א הפלא שדיברתי עליו


Sniper
טוב חברה תאס קי יש לך אח שלי וזה פלאפון ממש ממש משמש משמשמשמשממשמשמש
ליגה!!! אין אין העיצוב שלו ממש סופני..

בכל אופן אני חולה על הנוקייה שחן הראה עכשיו
הוא פשוט ליגה!


לי יש גם אס קי אבל תישן כאילו הראשוןש
אני בתהליכים ללכת להחליף אותו
למשו אחר
NyKoN
כולה פלאפון
מה אתה צריך את כל הטונה פונקציות האלה?

פלאפון צריך שידע לחייג, לשמור מספרים, להיות יפה, קל, נוח, קטן

אבל אם כבר מדברים
לא אוהב את סמסונג, לא אוהב את מוטרולה, ובאסקיי לא השתמשתי
אני נשאר עם הנוקיה שלי
:D

8310 לשלטון
DjChook
ה
SK
הראשון ממש מכוער

הוא מזכיר לי את הפלאפונים הישנים של מוטורולה האלה

ובקשר לנוקיה הזאתי, כרגע באירופה הוא הכי פשוט !

זה פשוט לא יאמן איזה זבל מגיע לישראל

זה מעצבן,

בקיצור, נקווה שיגיע מהר הדגמים האלה, בא לי להחליף את הפלא
אבל אצלנו זה תהליך

צריך להחליף במכה 5 מכשירים , ו 3 דיבוריות

סלקום לא מתים על זה
DjChook
כי יש לך בן זונה של נוקיה

למרות שהוא שורף אוזן וקליטה לא משהו :)
Q-PiXeL
כשאקסטיק דיבר פה על ה824 אז אני גם מזה נדלקתי אליו
אבל החסרונות שלו שהוא היה נורא יקר וחשבתי להשאיר תכסף לדברים אחרים
וגם הוא לא תומך בג'ווה כך שזה חרא

קיצר אחרי זה נדלקתי על ה
622
שזה כמו ה
624 OBox
רק עם פומית ובסלקום...
וזהו חיכיתי עד שיגיע לארץ ושיתחילו לשווק אותו ועכשיו יש לי אותו...

אחלה פלאפון, אני מת אליו!
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
כי יש לך בן זונה של נוקיה

למרות שהוא שורף אוזן וקליטה לא משהו :)


על מי/מה אתה מדבר???
DjChook
עליך
הפלאפון שלך פצצה

חוץ מיזה שהוא מזיין את האוזן

וטוענים שהקליטה שלו לא משהו
Hell_Copter
כוס אמא שלכם ... נוקיה 6120 וסגרנו עניין
בשביל מה להתעסק עם יותר :D

Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
אחלה פלאפון, אני מת אליו!


...הוא יותר קטן ויותר יפה OBOXאני מעדיף את ה

מעניין אותי אבל איך ה40 פולי נשמע...

בטח חבל"ז!!!
Scorchio
טוב האמת שראיתי את המכשיר היום אצל חבר והוא נראה די חביב...
אבל לא יודע עדיין לא משהו
בכל מקרה
תתחדש גבר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement