return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
בחזרה לעתיד 2 ברבע ל10
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
רק להזכיר למי שלא יודע...

זה אחלה סרט

אני לא ספאמר
:D :D :D :D :D
DjChook
וואי תודה אחי אני יורד למטה (רק שם יש דיגיטלי )

לראות

זה הבחזרה לעתיד הכי טוב
ובאמת סרט טוב
Sniper
:]]
אני ככל הניראה יוצא למסיבה
לתפוס קצת ראש
וחוזר הביתה
Hell_Copter
מממממ רק עכשיו ראיתי את הט'רד הזה... אבל חפיף..

אתמול שהיינו במכון ויצמן סיפרו לנו שמה שעשו בסרט עם הסקייטבורד שעף באוויר... יש את זה גם במציאות
איזה אדיר זה אה? :D
Flotser
יווווווווו טולטול איזה חתימה שווה!!!!!!!!!

:eyes: :eyes: :eyes:
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Flotser
יווווווווו טולטול איזה חתימה שווה!!!!!!!!!

:eyes: :eyes: :eyes:

חחחחחחחחח
נכון?!!!
אני נמס כל פעם שאני רואה אותם!!!
זה הדבר הכי חמוד בארץ!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
חחחחחחחחח
נכון?!!!
אני נמס כל פעם שאני רואה אותם!!!
זה הדבר הכי חמוד בארץ!!!


כן זה כזה יפה!!!!!!!!!!!
מאיפה הבאת את זה?
זה נראה לי מוכר כזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement