|
בחזרה לעתיד 2 ברבע ל10
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
רק להזכיר למי שלא יודע...
זה אחלה סרט
אני לא ספאמר
:D :D :D :D :D |
|
|
| DjChook |
וואי תודה אחי אני יורד למטה (רק שם יש דיגיטלי )
לראות
זה הבחזרה לעתיד הכי טוב
ובאמת סרט טוב |
|
|
| Sniper |
:]]
אני ככל הניראה יוצא למסיבה
לתפוס קצת ראש
וחוזר הביתה |
|
|
| Hell_Copter |
מממממ רק עכשיו ראיתי את הט'רד הזה... אבל חפיף..
אתמול שהיינו במכון ויצמן סיפרו לנו שמה שעשו בסרט עם הסקייטבורד שעף באוויר... יש את זה גם במציאות
איזה אדיר זה אה? :D |
|
|
| Flotser |
יווווווווו טולטול איזה חתימה שווה!!!!!!!!!
:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Flotser
יווווווווו טולטול איזה חתימה שווה!!!!!!!!!
:eyes: :eyes: :eyes: |
חחחחחחחחח
נכון?!!!
אני נמס כל פעם שאני רואה אותם!!!
זה הדבר הכי חמוד בארץ!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
חחחחחחחחח
נכון?!!!
אני נמס כל פעם שאני רואה אותם!!!
זה הדבר הכי חמוד בארץ!!! |
כן זה כזה יפה!!!!!!!!!!!
מאיפה הבאת את זה?
זה נראה לי מוכר כזה |
|
|
|
|