return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
סקר ויינט- בחירות 2003 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Major_X
תודה צו'ק
תנסה לזרז לי את זה.. :-)
שחר הוא עבר לגור אצלי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
ואתה מת"א והוא לא?


ואתה מפריז?!
אנשים סתם כותבים דברים!!!!
Shahar
quote:
Originally posted by Major_X
תודה צו'ק
תנסה לזרז לי את זה.. :-)
שחר הוא עבר לגור אצלי


חחחחח שכחת למצוא תירוץ לשאלה האחרונה לי על ההאב:)


:haha: :haha: :haha: :haha: :disbelief :stongue: :eyes: :gsmile: :toocool: :tongue2 :crazy: :tongue3 :eyespop: :nervous: :disbelief :disbelief :clown: :whip: :conf: :eyes: :D :) ;) :cool: :p
Major_X
ואם יש לי גיבוי מצו'ק
אז אני רוצה להוסיף:

לפחות אני לא צריך לבקש אישור מאמא מתי לחזור בסוף הערב!!

:)

EMC עלק

תן לי את ה- BMW שאין לי
וזה מספיק לי ;-)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחח שכחת למצוא תירוץ לשאלה האחרונה לי על ההאב:)


:haha: :haha: :haha: :haha: :disbelief :stongue: :eyes: :gsmile: :toocool: :tongue2 :crazy: :tongue3 :eyespop: :nervous: :disbelief :disbelief :clown: :whip: :conf: :eyes: :D :) ;) :cool: :p


יא דפוק כמו שאני לא נכנס להאב ככה גם יובל לא נכנס להאב
אם יש לו גישה ל0 דיי אז בשביל מה לגעת בהאב?!
אתה דפוק לגמרי
Major_X
לא הבנתי את כוונתך המעליבה
דפוק? למי פנית?
תן כבוד בנאדם :-)

אל תשכח מי המבוגר פה
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יא דפוק כמו שאני לא נכנס להאב ככה גם יובל לא נכנס להאב
אם יש לו גישה ל0 דיי אז בשביל מה לגעת בהאב?!
אתה דפוק לגמרי


לא נכון.. אם זה משהו ישן שהוא לא הוריד כבר לא יהיה לו להשיג ב 0דיי והוא ילך להאב..

וזה שהוא אל כנס להאב לא אומר שוהא לא ידוע שיש האב ואיך להרשם אליו
אז..
DjChook
חחחחחחחח באמת
אפילו אני לא נכנס להאב להוריד מוזיקה

כולם שם תמיד ב
0 SLOTS :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Major_X
לא הבנתי את כוונתך המעליבה
דפוק? למי פנית?
תן כבוד בנאדם :-)

אל תשכח מי המבוגר פה


אחי אל תתעצבן עליי...
אמרתי ששחר דפוק!!!

ושחר... יובל לא נוגע בהאב
משמע הוא לא נרשם אליו
אני נרשמתי פעם אבל לא נוגע גם
דברים ישנים אני לוקח מאחרים\עודד...
Izzy
quick question, what does זעם represent?
hehe go green leaf! lol, a bunch of potheads, other then the drug issue do they lean left or right?

DjChook
המממ אני חושב שהדעות שלהם פשוט מרכז

הם תומכים יותר בקטע של רוחניות
ולתמוך בהומואים וכאלה

לא יודע, אני לא זוכר את המצע שלהם רק את התשדירים

בכל מקרה,

לאף אחד אין מושג מה זעם רוצים, זה יעני הם רוצים לעורר צדק חברתי

שלעניים צריכים לתת יותר,
בערך כמו שינוי של מעמד הנחות
או הצמיתים
התילאנדים ?
עיירות פיתוח

סוף סוף מצאתי מילה טובה
טוב נו מאוחר
Izzy
quote:
Originally posted by DjChook
המממ אני חושב שהדעות שלהם פשוט מרכז

הם תומכים יותר בקטע של רוחניות
ולתמוך בהומואים וכאלה

לא יודע, אני לא זוכר את המצע שלהם רק את התשדירים

בכל מקרה,

לאף אחד אין מושג מה זעם רוצים, זה יעני הם רוצים לעורר צדק חברתי

שלעניים צריכים לתת יותר,
בערך כמו שינוי של מעמד הנחות
או הצמיתים
התילאנדים ?
עיירות פיתוח

סוף סוף מצאתי מילה טובה
טוב נו מאוחר


hehe thanks...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement