return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Nieuwe commerciele ontwikkelingen (pg. 2)
View this Thread in Original format
BlaiR.WitcH
Het is wel de manier om nieuwe TA's bij te krijgen idd :)
ik zelf ben dankzij de spock (home of tiesto & Cor Fijneman)
en andere TA's (zoals Jesse hierboven) in aanraking gekomen met trance. Nummers in de spock zijn wreed.. op tmf zijn diezelfde nummers CRAP.
Maar wanneer je weinig naar dit soort muziek luistert of je d'r in verdiept is TMF een eerste stap in de goeie richting.

Rally-ho
moogwai
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik zat gister naar TMF te kijken en toen rolden bijna mn ogen uit mn kop. Er is een clip gemaakt van DJ Quicksilver - Ameno. Dit had ik echt niet van Quicksilver verwacht. Gelukkig hebben ze nog net niet et klassieke stukkie eruit gehaald. Ik heb ook al eerder een clip gezien van Yves Deruyter - Back To Earth.

Veel mensen vinden dit heel erg jammer, ik ook. Ik vind het ook zonde dat het nummer zo wordt ingekort en dat er een gare clip wordt gebrouwd om maar geld te verdienen. Maar er zit volgens mij ook een andere kant aan. Ga maar na, waardoor zijn jullie je gaan verdiepen in trance. Ik denk dat dit door het grootste gedeelte door tv en radio komt. Bij mij in ieder geval wel. Ik bedoel hiermee te zeggen dat er wel steeds meer mensen door tv en radio naar trance gaan luisteren en het is toch juist goed dat er steeds meer mensen zich voor trance gaan interesseren.
Kijk, wij zitten een beetje underground en vinden alles wat op de radio gedraaid wordt veel minder goed (ik ook, begrijp me niet verkeerd) maar als instap is dit toch niet verkeerd.

Kortom: Commerciele nummers zijn niet leuk voor ons TA, maar heeft ook wel een postieve kant.

Zijn jullie het hier een beetje mee eens of totaal niet, ik hoor et wel!!


Latuurrrzzz....


Van platen van Quickie zijn wel vaker video's van gemaakt.. denk maar eens aan Bellissima, Planet Love of Escape To Paradise ;)

Ik vind het niet zo erg dat er video's of radio-edits worden gemaakt... want ik vind het altijd wel leuk als ik ze hoor of zie... Alleen moeten ze het niet gaan mishandelen.

Jullie hebben vast wel eens die clip van Delerium - Silence gezien waarbij ze de Tiesto Remix draaiden... dit is dus een hele foute edit... (en is zeker niet door Tiesto zelf gemaakt). Ook op Radio 3 zijn ze belachelijke bezig geweest, door de "lange versie" te draaien en dan het nummer na 3/4 minuten af te breken, nog voordat de break begint :mad: Draai 'm dan NIET....

Ben trouwens wel benieuwd wat Flight 643 gaat doen in de Dance Trends.
Jesse
quote:
Originally posted by BlaiR.WitcH
Het is wel de manier om nieuwe TA's bij te krijgen idd :)
ik zelf ben dankzij de spock (home of tiesto & Cor Fijneman)
en andere TA's (zoals Jesse hierboven) in aanraking gekomen met trance. Nummers in de spock zijn wreed.. op tmf zijn diezelfde nummers CRAP.



hehe, die Blairwitch hey :)...Neem trouwens ook eens een mooie dbz sig, jij bent helemaal verslaafd :)

2 moogwai

Is flight 643 ook al in de dancetrends te luisteren?? Dat zou t begin van t einde zijn...:(
Urban Train zal t veel beter doen dan flight 643 denk ik eigenlijk zo, maar die is er nog niet...


En met 1e cd van Innercity bedoelde ik dus de 1998 versie. Trouwens nog steeds de beste uit de serie!
Opti
quote:
Originally posted by Jesse

En met 1e cd van Innercity bedoelde ik dus de 1998 versie. Trouwens nog steeds de beste uit de serie!


Mn eerste trance ceedee, heb m nog steeds , had m helemaal grijsgedraaid in t begin:D:D:D
Robvef
quote:
Originally posted by Jesse


En met 1e cd van Innercity bedoelde ik dus de 1998 versie. Trouwens nog steeds de beste uit de serie!


Hmmm, was de eerste Innercity niet in begin 1999. Volgens mij wel. Maakt verder niet. De 1e de beste. :D :D
moogwai
quote:
Originally posted by Jesse


2 moogwai

Is flight 643 ook al in de dancetrends te luisteren?? Dat zou t begin van t einde zijn...:(
Urban Train zal t veel beter doen dan flight 643 denk ik eigenlijk zo, maar die is er nog niet...


En met 1e cd van Innercity bedoelde ik dus de 1998 versie. Trouwens nog steeds de beste uit de serie!


Nee Flight 643 staat nog niet in de Dance Trends 30... maar zal er zeker wel inkomen... ook de Marco V platen staan er toch in... is een beetje vergelijkbaar. Ook Tiesto remixen van Flesh en Innocente staan er nu trouwens in.

En Tiesto @ innercity is nog steeds de beste :)
michiel
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa niet weer hierover praten!!! pleazzzzzzzzzzzzzzzzzz :D

later

michiel
Jesse
Mooi dan zijn we het eens over Tiësto en zn Innercity cd :)

Dat Flesh erin staat kan op zich nog wel, zeer wreed nummer met catchy melodie, in de stijl van de Re-Form remix & Urban Train.
Innocente begrijp ik niet hoor, dat is echt veel te progessive!
Opti
he, ik zat net in me mailtjes te lezen, ook de ouwe, en wat lees ik daar helemaal onderaan t mailtje van de line up van dance valley?????

"Arenas co-hosted by the following organizations:-
High Quality, Cocoon Clubbing, Bugged Out!, World Dance,
Welcome to the Future, Kremlin, Now & Wow, Melkweg, Need4Speed, Labelland,
Radio 538, Acapulco Sideshow, Happy Tribe."

Tsjaaaa.....

Moeten wij hier blij mee zijn???
moogwai
quote:
Originally posted by Optimus Trance
he, ik zat net in me mailtjes te lezen, ook de ouwe, en wat lees ik daar helemaal onderaan t mailtje van de line up van dance valley?????

"Arenas co-hosted by the following organizations:-
High Quality, Cocoon Clubbing, Bugged Out!, World Dance,
Welcome to the Future, Kremlin, Now & Wow, Melkweg, Need4Speed, Labelland,
Radio 538, Acapulco Sideshow, Happy Tribe."

Tsjaaaa.....

Moeten wij hier blij mee zijn???


Krijgen we in ieder geval wel weer live-sets :D

Dat is het pluspunt ;)

moogwai
Ik zag vandaag DJ Quicksilver - Ameno op TV.
Ik had wel een mooie "Celtic" clip verwacht alla Dario G - Dream To Me... met een leuk mysterieus sfeertje met fantastisch landschappen (droom lekker verder :D )

Maar wat zie ik.... een paar skaters op een trein/metro stadion??? Dit leek wel de nieuwe clip van de Bomfunk MC's

Maak dan geen clip :(
Remy D
quote:
Originally posted by moogwai
Ik zag vandaag DJ Quicksilver - Ameno op TV.
Ik had wel een mooie "Celtic" clip verwacht alla Dario G - Dream To Me... met een leuk mysterieus sfeertje met fantastisch landschappen (droom lekker verder :D )

Maar wat zie ik.... een paar skaters op een trein/metro stadion??? Dit leek wel de nieuwe clip van de Bomfunk MC's

Maak dan geen clip :(

Misschien heeft dat wel te maken met het feit dat Era - Ameno zelf zo'n clip had. Voor de gene die het niet wist, van Era is dus het orgineel.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement