return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
fine day - שיר על מסוממים!
View this Thread in Original format
Vortex_SA
איזה קטע, זה עלה לי היום לראש, הרי מה היא אומרת שם:

they look at the sky, and they look at th grass... its gonna bla bla...

יענו הם מסתכלים לשמים, ואז לגראס :) ואז אח"כ פתאום הכל נראה להם נחמד :)

(fine nite tonit... fine day 2morow :) )
Hell_Copter
אחי למה נראה לי שאתה הסתכלת לגראס ואז הסתכלת לשמיים ועכשיו הכל סבבה לך?!
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אחי למה נראה לי שאתה הסתכלת לגראס ואז הסתכלת לשמיים ועכשיו הכל סבבה לך?!


כן.. רק שאצלי זה בא טבעי, לא כמו אנשים רגילים שצריכים אמצעים חיצוניים להשיג את האפקט הזה :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Vortex_SA
כן.. רק שאצלי זה בא טבעי, לא כמו אנשים רגילים שצריכים אמצעים חיצוניים להשיג את האפקט הזה :)


אהה באמת?
אתה מגדל את הגראס לבד ולא קונה אותו כמו כל השאר??
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אהה באמת?
אתה מגדל את הגראס לבד ולא קונה אותו כמו כל השאר??


לא, אני לא מעשן בכלל, סיגריות אין מצב כאילו....
פשוט כשאני עעייף אני במוד כפית...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Vortex_SA
לא, אני לא מעשן בכלל, סיגריות אין מצב כאילו....
פשוט כשאני עעייף אני במוד כפית...


לא הבנת את הבדיחה... לא משנה

מר כפית תעשה פרצוף :D
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


מר כפית תעשה פרצוף :D



:D
Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ח בואנה וורטקס אתה קקקקקרוע
חחחחחחחחחחחחחחחח
Sniper
חחחחח דפוק אתה
Flotser
תראו הנה בא מישהו רציני -------> :p

וחבלללללללללללללללללללל על הזמןןןןן, זה אחד השירים הכי טובים שנכתבו.

Hell_Copter
רק שתדעו לכם שיש גרסאות של השיר הזה שבמקום
people at their windows
אומרים
people like bananas
וזה רציני... זאת הייתה ההתקלות הראשונה שלי עם השיר... פיפל לייק בננות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement