return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Vilka fler djs vill du se på kryssningen?
View this Thread in Original format
Gaby
Doghouse nyhetsbrev:

Vilka fler djs vill du se på kryssningen?
Vi lottar ut en hytt!
Det kommer att ske lite ommöblering när det gäller dj lineup inför
kryssningen.

Vår ambition inför kryssningen, är att ha djs som representerar det bästa inom, house, techno och trance på kryssningen. Inte det dyraste i första hand, utan det bästa.

Vi behöver komplettera lineupen med ytterligare några namn och skulle
behöva din hjälp. Gör en lista på de djs du skulle vilja se och höra på
kryssningen och skicka den till följande adress:

[email protected]

Helst skulle vi vilja att du föreslår 1-5st djs inom varje kategori:

House
Techno
Trance

Vi lovar att följa upp alla svar. Bland dem som har skickat in svaren
kommer vi att lotta ut en hel hytt på kryssningen. Svaren måste dock var inne före nästa lördag, den 25e januari.
dbl
jag vill se alla sweTA dj's :)
kommer inte åka på det, så jag får inte se nån, men ändå :)
Endre

jag tar gärna en plats på Trance golvet :D :(
AC.
Mauro Picotto!
hmm... På alla golven! =)
Vizay
quote:
Originally posted by Endre

jag tar gärna en plats på Trance golvet :D :(


hoho då e vi två iaf...troru dom tar in oss som ett team? :p
Endre
quote:
Originally posted by Vizay
hoho då e vi två iaf...troru dom tar in oss som ett team? :p


hehe, nä, vi måste nog bli "kända" först ;) vilket är betydligt svårare.
Vizay
quote:
Originally posted by Endre

hehe, nä, vi måste nog bli "kända" först ;) vilket är betydligt svårare.


ähh vadå svårt...allt man måste fixa är ju en slamming hitt eller två...sen kommer spelningarna av sig självt :p :rolleyes:
Gaby
Joy Kitikonti - sååååååå cool, så annorlunda, sååå bra

Fergie - önskar fortfarande, så bäst!

Johan Gielen - trance master!

Chicane - gammal goding som man inte har hört om på ett tag men skulle älska att se live

Nick Warren - har alltid missat honom men är så nyfiken

John"00"Fleming - cool och drar folk ;)

Klart man skulle vilja se Paul van Dyk men han är väl omöjlig och svindyr.
WhiteRussian
1. Armin van Buuren

2. Armin van Buuren

3. Flutlicht

4. Nu-NRG

5. Ferry Corsten

Japp, Armin får två platser, så bra är han och tycker verkligen alla borde se kungen inom trance just nu, ;)
Connector
Techno
---------
Picotto
Umek
Vääth
Liebing
Rush


Trance
---------
Armin
Armin
PvD
Acosta
Marco V



Ja.... de vill jag se :)

lonne
Trance:
* John `00` Fleming
* Marco V
* AvB
* Tiesto

Techno:
* Adam Beyer
* Mauro Picotto
* Umek

House/ Tribal:

* Sasha & Digweed
* Lemon 8
* Lexicon Avenue
* Sander Kleinenberg
Sand Leaper
Så snilt av dem å la publikum ha innflytelse på bookingen.:D

Trance

Marco V
Armin van Buuren
John '00' Fleming
Matt Hardwick
Orkidea

House/Progressive

Sander Kleinenberg
Fred Numf
Sasha
Dirty Vegas
Tim Deluxe

Techno

Carl Cox
Richie Hawtin
Oxia
Luke Slater
Ben Sims
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement