|
Vilka fler djs vill du se på kryssningen?
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Doghouse nyhetsbrev:
Vilka fler djs vill du se på kryssningen?
Vi lottar ut en hytt!
Det kommer att ske lite ommöblering när det gäller dj lineup inför
kryssningen.
Vår ambition inför kryssningen, är att ha djs som representerar det bästa inom, house, techno och trance på kryssningen. Inte det dyraste i första hand, utan det bästa.
Vi behöver komplettera lineupen med ytterligare några namn och skulle
behöva din hjälp. Gör en lista på de djs du skulle vilja se och höra på
kryssningen och skicka den till följande adress:
[email protected]
Helst skulle vi vilja att du föreslår 1-5st djs inom varje kategori:
House
Techno
Trance
Vi lovar att följa upp alla svar. Bland dem som har skickat in svaren
kommer vi att lotta ut en hel hytt på kryssningen. Svaren måste dock var inne före nästa lördag, den 25e januari.
|
|
|
| dbl |
jag vill se alla sweTA dj's :)
kommer inte åka på det, så jag får inte se nån, men ändå :) |
|
|
| Endre |
jag tar gärna en plats på Trance golvet :D :(
|
|
|
| AC. |
Mauro Picotto!
hmm... På alla golven! =) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Endre
jag tar gärna en plats på Trance golvet :D :(
|
hoho då e vi två iaf...troru dom tar in oss som ett team? :p |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Vizay
hoho då e vi två iaf...troru dom tar in oss som ett team? :p |
hehe, nä, vi måste nog bli "kända" först ;) vilket är betydligt svårare.
|
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Endre
hehe, nä, vi måste nog bli "kända" först ;) vilket är betydligt svårare.
|
ähh vadå svårt...allt man måste fixa är ju en slamming hitt eller två...sen kommer spelningarna av sig självt :p :rolleyes: |
|
|
| Gaby |
Joy Kitikonti - sååååååå cool, så annorlunda, sååå bra
Fergie - önskar fortfarande, så bäst!
Johan Gielen - trance master!
Chicane - gammal goding som man inte har hört om på ett tag men skulle älska att se live
Nick Warren - har alltid missat honom men är så nyfiken
John"00"Fleming - cool och drar folk ;)
Klart man skulle vilja se Paul van Dyk men han är väl omöjlig och svindyr. |
|
|
| WhiteRussian |
1. Armin van Buuren
2. Armin van Buuren
3. Flutlicht
4. Nu-NRG
5. Ferry Corsten
Japp, Armin får två platser, så bra är han och tycker verkligen alla borde se kungen inom trance just nu, ;) |
|
|
| Connector |
Techno
---------
Picotto
Umek
Vääth
Liebing
Rush
Trance
---------
Armin
Armin
PvD
Acosta
Marco V
Ja.... de vill jag se :) |
|
|
| lonne |
Trance:
* John `00` Fleming
* Marco V
* AvB
* Tiesto
Techno:
* Adam Beyer
* Mauro Picotto
* Umek
House/ Tribal:
* Sasha & Digweed
* Lemon 8
* Lexicon Avenue
* Sander Kleinenberg |
|
|
| Sand Leaper |
Så snilt av dem å la publikum ha innflytelse på bookingen.:D
Trance
Marco V
Armin van Buuren
John '00' Fleming
Matt Hardwick
Orkidea
House/Progressive
Sander Kleinenberg
Fred Numf
Sasha
Dirty Vegas
Tim Deluxe
Techno
Carl Cox
Richie Hawtin
Oxia
Luke Slater
Ben Sims |
|
|
|
|