return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Endre - Night Sessions 1
View this Thread in Original format
Endre


blaaah, mixar igen ;)
cheers!

01.Seraque - Wandering Star (John"00"Fleming Mix)
02.Energy 52 - Café Del Mar (John"00"Fleming Remix)
03.Groove Park - Carrousel (Fire & Ice Remix)
04.Chicane - Saltwater (Thrillseekers 2002 Mix)
05.Sun Decade - Im Alone (Mirco De Govia Dub)
06.System F - Solstice
07.Midtone - Pearl (Darren Christian Remix)
08.Green Velvet - La La Land (Zzino vs Filterheadz Remix)
09.Kai Tracid - 4 Just 1 Day (Emmanuel Top Remix)


*75,8 MB
*55:13

Endre - Night Sessions 1 (höger klicka, spara som)
Endre

mmmja...meningen är att ni ska komma med nån form a kommentar

:o
lonne
Ledsen Endre, du börjar bra låtmässigt, sedan blir det skit imo.

Drar ändå hem mixen, kommer med kommentar senare.:)
Endre
:(
lonne
Skumt, funkar inte att dra ner. Btw hoppas du inte blev ledsen bara för att min musiksmak skiljer sig lite från andras.:)
Vizay
började tanka den igår å gick å la mig....verkar ha avbru under natten så jag gör ett nytt försök å tnaka den nu :)

själv kan jag inte klaga på tracklisten....verkar inge fel på den :D
Endre
quote:
Originally posted by lonne
Skumt, funkar inte att dra ner. Btw hoppas du inte blev ledsen bara för att min musiksmak skiljer sig lite från andras.:)


nädå :)

och den här servern är lite skum
dbl
tog lång tid att ladda ner, men jag gillar mixen.. inte så jäte förtjust i alla låtar, men det finns en del trevligt i den :)
Endre

vad? börjar jag få cheezy stil eller?
Vizay
mixningen är det inget fel på alls...dock gillar jag personligen inte stilen....de känns ganska..jaa vet inte riktigt

du inleder bra men sen ligger energin på den nivån genom hela settet...det skulle behövas en eller två peaklåtar i setet för att förhöja kvaliten på det....som jag ser det iaf

kanske va lite för mycket ost men jag vet inte...ska inte uttala mig....personligen gillar jag ju lite hårdare stil på seten :)

SteveTranz4ever
Får inte hem filen tyvärr :(
Du kan väl uppa den till min FTP ?
Dioxys
riktigt nice mix :) melodiskt :) så jag gillar det! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement