|
Endre - Night Sessions 1
|
View this Thread in Original format
| Endre |
blaaah, mixar igen ;)
cheers!
01.Seraque - Wandering Star (John"00"Fleming Mix)
02.Energy 52 - Café Del Mar (John"00"Fleming Remix)
03.Groove Park - Carrousel (Fire & Ice Remix)
04.Chicane - Saltwater (Thrillseekers 2002 Mix)
05.Sun Decade - Im Alone (Mirco De Govia Dub)
06.System F - Solstice
07.Midtone - Pearl (Darren Christian Remix)
08.Green Velvet - La La Land (Zzino vs Filterheadz Remix)
09.Kai Tracid - 4 Just 1 Day (Emmanuel Top Remix)
*75,8 MB
*55:13
Endre - Night Sessions 1 (höger klicka, spara som)
|
|
|
| Endre |
mmmja...meningen är att ni ska komma med nån form a kommentar
:o
|
|
|
| lonne |
Ledsen Endre, du börjar bra låtmässigt, sedan blir det skit imo.
Drar ändå hem mixen, kommer med kommentar senare.:) |
|
|
| lonne |
| Skumt, funkar inte att dra ner. Btw hoppas du inte blev ledsen bara för att min musiksmak skiljer sig lite från andras.:) |
|
|
| Vizay |
började tanka den igår å gick å la mig....verkar ha avbru under natten så jag gör ett nytt försök å tnaka den nu :)
själv kan jag inte klaga på tracklisten....verkar inge fel på den :D |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by lonne
Skumt, funkar inte att dra ner. Btw hoppas du inte blev ledsen bara för att min musiksmak skiljer sig lite från andras.:) |
nädå :)
och den här servern är lite skum
|
|
|
| dbl |
| tog lång tid att ladda ner, men jag gillar mixen.. inte så jäte förtjust i alla låtar, men det finns en del trevligt i den :) |
|
|
| Endre |
vad? börjar jag få cheezy stil eller?
|
|
|
| Vizay |
mixningen är det inget fel på alls...dock gillar jag personligen inte stilen....de känns ganska..jaa vet inte riktigt
du inleder bra men sen ligger energin på den nivån genom hela settet...det skulle behövas en eller två peaklåtar i setet för att förhöja kvaliten på det....som jag ser det iaf
kanske va lite för mycket ost men jag vet inte...ska inte uttala mig....personligen gillar jag ju lite hårdare stil på seten :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Får inte hem filen tyvärr :(
Du kan väl uppa den till min FTP ? |
|
|
| Dioxys |
| riktigt nice mix :) melodiskt :) så jag gillar det! :D |
|
|
|
|