|
Het forum is dood ... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Ik zou zeggen doe er wat aan dan als je vind dat het forum beter kan, maar gaat dan niet liggen zeuren dat het forum dood is, dit is niet de eerste thread die daar over gaat. Zeuren is makkelijker dan zelf iets ondernemen.
Dit is niet tegen jou gericht Tim, maar tegen iedereen die vind dat het forum dood is/gaat |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ach, ik heb al meerdere mensen door de jaren heen horen zeggen dat ze het hier maar d00d vinden en toch blijft men terug komen?!? |
|
|
| Switch |
*zucht*
het begint dus hier ook al, chicane en ik komen van rmf.com af en daar zaten de mensen ook al te zeuren dat het dood was, en zie nu, rmf.com is dood, en op de navolgeling gmdb.com wordt eens in de week gepost. tuurlijk is het zo dat mensen die hier 2 jaar member zijn, het allemaal wel hebben gezien. dan wordt het misschien gewoon tijd om weg te gaan, maar doe dat dan in je uppie, en sleur anderen niet met je mee, want die mensen volgen je, en even later op een andere forum krijg je hetzelfde gezeur. je kent de mensen dan, je weet alles al over ze, en dan is het weer saai. |
|
|
| AlFerox |
ja ik vind het gewoon jammer dat er zo weinig wordt gepost..
ik vind het nog steeds wel leuk hier, alleen ja af en toe dan zie je dat er wel heel veel mensen op de site zitten maar eigenlijk niemand die dan iets post :(
of dan ben je een dag (jaja, zo lang :D) niet geweest en dan kijk je of er weer wat nieuws is en dan zijn er maar iets van 3 nieuwe posts ofzo.
maarja, ik denk ook dat het komt omdat een hoop mensen ook op andere boards zitten tegenwoordig. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Best wel funny!
Je hebt Registered Members: 14,948
Most users ever online was 270 on Jan-16-2003 at 21:07
das geen drol... |
|
|
| SnuggLe |
Tsja ik snap het soms ook niet hoor. Mensen kunnen wel gaan zeuren dat het forum DOOD is, maar daar moeten ze ZELF wat aan doen. New_Wave, je kan dit wel zeggen, maar ik zie jou ook geen threads openen! Het komt meestal van dezelfde mensen af, en ook zijn het vaak dezelfde mensen die threads 'verneuken'. Zo'n onzin thread vind ik ook dikke bull. Het hoeft niet alleen over muziek te gaan hier, maar sommige dingen zijn wel nutteloos. Ga daarvoor naar het fancyforum of naar #leip op mIRC ofzo.
Ik vind het forum verder nog wel leuk en oke, al zou er idd wat meer gepost moeten worden. Ik probeer zelf mijn best te doen door discussies aan te zwengelen en nieuwe ideeen tot leven te wekken (bv interviews met dj's, wishlist voor een party, politieke threads etc.)
Er wordt de laatste tijd best wel gediscussieerd, alleen is het zo jammer dat sommige mensen hier totaal niet KUNNEN discussieren. Neem bv Alferox, die voor zijn ideeen/idealen voor gek wordt uitgemaakt en bijna van het forum afgepest wordt lijkt het wel. Dat vind ik dus BELACHELIJK.
Dus mensen, doe gewoon je ding, open een zinvolle thread en discussier gewoon met elkaar.......doe je dingetje en respecteer elkaar!! |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Er wordt de laatste tijd best wel gediscussieerd, alleen is het zo jammer dat sommige mensen hier totaal niet KUNNEN discussieren. Neem bv Alferox, die voor zijn ideeen/idealen voor gek wordt uitgemaakt en bijna van het forum afgepest wordt lijkt het wel. Dat vind ik dus BELACHELIJK.
|
haha, nee man! althans zo zie ik het niet, ik kan een hoop hebben. weet wat dat betreft zelf ook wel van wanten. :toothless
bovendien zie ik mijn mening er juist door bevestigd
maar goed, in ieder geval bedankt voor je zorgzaamheid :D |
|
|
| Little Theseus |
hee dooie rakkers!
Organische dingen kunnen doodgaan, zoals mensen, dieren en planten enzo. De canadese harde schijf van de moerasman met nulletjes en eentjes erop geschreven waar ik al lange tijd veel plezier van beleef en veel mensen door heb leren kennen kan niet dood, het is nog niet zoals in de film "de lift" waarin processors tot leven komen en daarna doodgaan; oftewel FORUM WILL NEVER DIE :D:P |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Switch
*zucht*
het begint dus hier ook al, chicane en ik komen van rmf.com af en daar zaten de mensen ook al te zeuren dat het dood was, en zie nu, rmf.com is dood, en op de navolgeling gmdb.com wordt eens in de week gepost. |
Das onzin, mensen kwamen op RMF alleen om te leechen en daarom zijn zij weg, omdat RMF een andere koers ging varen en geen downloads meer aanbood. Het Holland Forum van TA is HELEMAAL niet afhankelijk van de downloads die zij aanbiedt, in tegenstelling tot RMF.
| quote: | Originally posted by Switch
tuurlijk is het zo dat mensen die hier 2 jaar member zijn, het allemaal wel hebben gezien. dan wordt het misschien gewoon tijd om weg te gaan, maar doe dat dan in je uppie, en sleur anderen niet met je mee, want die mensen volgen je, en even later op een andere forum krijg je hetzelfde gezeur. je kent de mensen dan, je weet alles al over ze, en dan is het weer saai. |
Ja, geloof je het zelf dat als ik naar een of andere sexforum ga iedereen mij volgt?:rolleyes: En het is niet zo, dat wij het wel gezien hebben, het gaat ons erom dat er weinig echt discusies worden gevoerd. Ik zal zelf toegeven dat ik er altijd als eerste bij ben om weer een of andere zinloze nutteloze opmerking te plaatsen, maar het is nu wel heel erg omdat bijna iedereen dat doet:nervous: En als wij het zo saai vinden en het niet zo boeiend vinden dan gaan wij toch niet onze vrije tijd en geld in een feest steken voor de TA's?:rolleyes:
Er wordt de laatste tijd best wel gediscussieerd, alleen is het zo jammer dat sommige mensen hier totaal niet KUNNEN discussieren. Neem bv Alferox, die voor zijn ideeen/idealen voor gek wordt uitgemaakt en bijna van het forum afgepest wordt lijkt het wel. Dat vind ik dus BELACHELIJK. |
vind ik ook, thank God zit Alferox hier nog:toothless |
|
|
| New Wave |
Tsja ik snap het soms ook niet hoor. Mensen kunnen wel gaan zeuren dat het forum DOOD is, maar daar moeten ze ZELF wat aan doen. New_Wave, je kan dit wel zeggen, maar ik zie jou ook geen threads openen! Het komt meestal van dezelfde mensen af, en ook zijn het vaak dezelfde mensen die threads 'verneuken'. Zo'n onzin thread vind ik ook dikke bull. Het hoeft niet alleen over muziek te gaan hier, maar sommige dingen zijn wel nutteloos. Ga daarvoor naar het fancyforum of naar #leip op mIRC ofzo.
|
Elke keer als mensen het gevoel hebben als het niet lekker loopt en er wordt wat van gezegt is het meteen gezeik....ik probeer alleen maar een signaal te geven dat het wat algemener moet worden, wat serieuzer en opener wordt.
Dat is het op dit moment totaal niet!
Ik wilde gewoon aangeven dat het minder interresant wordt.
Ik heb weldegelijk threads gestart Bram, weet je donders goed.
Zelf heb ik aangegeven dat het voor iedereen geld en dus ook voor mij.
Beetje stom als je denkt dat ik zit te zeuren dat andere mensen threads moeten starten en ik niet, denk eens na man.
Ik heb niemand persoonlijk om dingen aangesproken, dan wil ik daar ook niet persoonlijk voor worden aangesproken dat ik geen reet doe!
Ik doe veel voor het forum...en dat weet je donders goed!!
Iedereen ziet alles als zeiken jammer hoor.
Maar prima, latur! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Das onzin, mensen kwamen op RMF alleen om te leechen en daarom zijn zij weg, omdat RMF een andere koers ging varen en geen downloads meer aanbood. Het Holland Forum van TA is HELEMAAL niet afhankelijk van de downloads die zij aanbiedt, in tegenstelling tot RMF.
|
Helemaal mee eens, RMF was echt alleen om te leechen, dat kan je niet vergelijken met dit. Toch zie ik wel steeds meer mensen van RMF hier verschijnen ja, en ook op het kanaal op IRC.
| quote: | Originally posted by AlFerox
haha, nee man! althans zo zie ik het niet, ik kan een hoop hebben. weet wat dat betreft zelf ook wel van wanten. :toothless
bovendien zie ik mijn mening er juist door bevestigd
maar goed, in ieder geval bedankt voor je zorgzaamheid :D |
Hahah, no problem. Kom nou maar naar Nexus :)
| quote: | Originally posted by New Wave
Elke keer als mensen het gevoel hebben als het niet lekker loopt en er wordt wat van gezegt is het meteen gezeik....ik probeer alleen maar een signaal te geven dat het wat algemener moet worden, wat serieuzer en opener wordt.
Dat is het op dit moment totaal niet!
Ik wilde gewoon aangeven dat het minder interresant wordt.
|
Mjah, maar er wordt iedere keer wel veel van gezegd. Dit soort threads lossen dat echt niet op. Het is helemaal geen gezeik, tis een mening van je en die mag je best ventileren, maar ik vind het nutteloos. Ik erger me er nie aan, dat nie, maar het is zinloos naar MIJN mening. Ik vind het hier nog steeds interessant, en nu zeker als de interviews een beetje gaan lopen.
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb weldegelijk threads gestart Bram, weet je donders goed.
Zelf heb ik aangegeven dat het voor iedereen geld en dus ook voor mij.
Beetje stom als je denkt dat ik zit te zeuren dat andere mensen threads moeten starten en ik niet, denk eens na man.
Ik heb niemand persoonlijk om dingen aangesproken, dan wil ik daar ook niet persoonlijk voor worden aangesproken dat ik geen reet doe!
Ik doe veel voor het forum...en dat weet je donders goed!!
Iedereen ziet alles als zeiken jammer hoor.
Maar prima, latur! |
Had ik maybe nie zo moeten zeggen, en ik zeg ook helemaal nergens dat je echt helemaal geen zak doet ofzo, alleen zie ik niet superveel threads enzo van je. Excuses daarvoor. Maar het valt me wel op dat jij vaak 'kritiek' hebt of vind dat het minder leuk is. (en nee, ik zeg niet dat het zeiken is..... anders had ik er nie eens zoveel woorden aan vuilgemaakt) Iedereen of alles heeft wel eens zijn ups& downs.
Dit betekent dat je van het forum weggaat en niets meer doet hiet?
Sorry hoor, maar dat vind ik een beetje jammer. Zou het jammervinden als je heir niet meer zou posten. En waarom? Alleen omdat het 'een beetje minder gaat' en het 'minder gezellig is'??
Kom op zeg! We hebben Addiction, we hebben gezellige feesten zoals Nexus, veel mensen hebben contact buiten het forum om.... kortom: ik vind het eigenlijk gezelliger dan ooit.
De mensen hier op het forum moeten gewoon hun eigen verantwoordelijkheid nemen en een keer niet met 2 woorden replyen, maar gewoon goed posten, of hoe je dat ook zegt.
Amen.. .just my 2 cents.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| magrec |
Hmm ach ja.
De echte discussies zijn er niet meer zoals ze er vroeger waren.
Ik heb mezelf toch echt een flink stuk gematigd omdat er een aantal mensen waren die dat niet zo leuk vonden en ach ja de discussies liepen ook telkens op hetzelfde uit.
Ik vind het niet naar om te discussiėren, heb geen probleem met iemand wat dan ook. Kijk zo ta nerd verkiezing (alsof ik niet wist hoe ik dat moest schrijven) etc dat is leuk ff de boel opfokken kijken of er nog wat te flamen valt hehe.
Het heeft natuurlijk ook wel een beetje ermee te maken dat de meeste mensen op dit forum ook andere muzieksmaken erbij hebben gekregen of zelfs nauwelijks meer echt naar trance luisteren waardoor het discussiėren over trance er ook niet echt meer bij is.
Het heeft dus ook iets te maken met de achteruitgang van trance.
Ik bedoel wie gaan ervan dit forum nog naar trance-energy?
Dat was vorig jaar en dat jaar daarvoor wel heel anders.
en ja ach ik kom op genoeg andere fora dus zoveel boeit het mij nu ook niet :wtf: |
|
|
|
|