Together (Thomas Bangalter & DJ Falcon) - So much love to give
|
View this Thread in Original format
AlFerox |
wie kent deze??
hoorde hem gister eigenlijk voor het eerst maar wat een leuk nummer!!  |
|
|
magrec |
Ja ik ken hem, erg lekker plaatje. |
|
|
Chicane |
Is het standaard riedeltje van ID&T geworden, alhowel ze nu weer een nieuwe hebben. Iedere maand maakt DJ Faro (aka Tjeerd) een selectie van 3 platen die het begin van ieder nieuw uur inluiden. |
|
|
tango |
haha, eindelijk wordt ie herkend. Ik ken deze plaat nu al een paar maanden en hij is echt super catchy. Alle grote namen uit de club scene draaien hem of hebben hem gedraait. Ik kan me nog herrineren dat laidback luke hem op capital draaide, en dat het hele kleine zaaltje los ging, inclusief benny rodrigues ;)
grtz,
TNG |
|
|
AlFerox |
oooooooh, nou weet ik waar ik hem van ken!!!
heb hem bij laidback luke gehoord een tijd geleden! :D
gister hoorde ik hem dus in de plaatselijke dikso en vroeg me al af waar ik hem nou toch eerder had gehoord :toothless
die luke is echt een helt trouwens!! ik hou eigenlijk helemaal niet zo van club (meeste club djs draaien altijd heel saai vinnik) maar luke weet er altijd wel wat leuks van te maken |
|
|
magrec |
Trouwens die remix van the reflex die luke veel draait dat schijnt een remix te zijn van dj sir jamez die ook afgestapt is van zijn techno roots en nu ook dat soort house muziek draait. |
|
|
AlFerox |
ja, stelletje homo's :p
sir jamez zei dat die meer de kant van laurent garnier opwilde.. jammer, zn set op IC2001 was echt onwijs cool vond ik :( |
|
|
Rinus |
Hoorsde hem gisters ook voor het eerst op Dance Department en sindsdien I'veeee got so much love to giveee :D :D en Nee niet aan jullie nerds :D |
|
|
tijs08 |
LOL!!!!
Ken een aantal gasten die al maanden helemaal looooooos gaan als ze dit nummer horen!
NOW&WOW ESSENTIAL TUNE!!!!
Tis inderdaad een catchy nummertje maar ook niet meer dan dat. |
|
|
Spinnin Jack |
quote: | Originally posted by AlFerox
wie kent deze??
hoorde hem gister eigenlijk voor het eerst maar wat een leuk nummer!! |
Jah ik ken deze ook, was afgelopen drie weken aan ut twijfelen ofdat ik deze wel wilde gaan kopen(vinyl).
Gister dan toch maar gedaan, maar dan niet orgineel maar bootleg-remix, waarom zal je je afvragen? Deze is makkelijke te mixen omdat er een introotje voor geplakt is met alleen maar beats en dan slaat ie er in een keer in, stukke makkelijke om het te mixen dan het orgineel. :toothless |
|
|
eieregooie |
quote: | Originally posted by AlFerox
gister hoorde ik hem dus in de plaatselijke dikso en vroeg me al af waar ik hem nou toch eerder had gehoord :toothless
|
Lorre zeker? :p
Trouwens... op het balkon van de zaak hangt nu een heeeeeeeeeeeeele grote VVD banner...
quote: | Originally posted by Spinnin Jack
Jah ik ken deze ook, was afgelopen drie weken aan ut twijfelen ofdat ik deze wel wilde gaan kopen(vinyl).
Gister dan toch maar gedaan, maar dan niet orgineel maar bootleg-remix, waarom zal je je afvragen? Deze is makkelijke te mixen omdat er een introotje voor geplakt is met alleen maar beats en dan slaat ie er in een keer in, stukke makkelijke om het te mixen dan het orgineel. :toothless |
Ah, dus DAAR hadden ze het over... Amateurs joh... gewoon die originele draaien... net zo makkelijk... :D |
|
|
AlFerox |
quote: | Originally posted by eieregooie
Lorre zeker? :p
|
hehe, ja ach.. het bier is er nog altijd goedkoop :toothless
quote: |
Trouwens... op het balkon van de zaak hangt nu een heeeeeeeeeeeeele grote VVD banner...
|
tja, allemaal van die omhooggevallen koorballen daar joh.. verbaast me niks :toothless |
|
|
|
|