|
Pre-Interview-Post: Benny Rodriguez
|
View this Thread in Original format
| tango |
He mensen,
Na magrec zn thread heb ik maar besloten om de tweede te maken.

De uit Portugal afkomstige Rotterdammer is ondanks zn 20 jarige leeftijd al een grote man in de Nederlandse Dance scene. Hij heeft afgelopen jaar op vele grote festivals gestaan zoals Mysteryland, Sensation, Extrema, Dancevalley en natuurlijk Innercity. Naast die gig's had hij natuurlijk ook nog een residentie in de veelbesproken Rotterdamse club Now&Wow. Ook heeft hij afgelopen jaar zijn eigen platenlabel B-house records opgericht. Van de eerste plaat op zijn eigen label zijn inmiddels 1 sided promo's in omloop, en de retail release van 'DJ On - Supersexy Girl' is gepland voor april met een aantal remixen.
Stel hier je vragen voor hem, en ik zal ze opnemen in het interview. Ik ben van plan begin februari het interview af te nemen, dus voor die tijd moeten de vragen gesteld zijn.
Brand maar los.
grtz,
TNG |
|
|
| SnuggLe |
Woon je nog steeds bij je moeder?
Heb je nu wel storagespace voor je platen? :D
Zag nl. een keer een documentaire over hem op tv, bij BNN ofzo :D
Verder gewoon de standaardvragen...ik ben nie heel erg goed in vragen verzinnen. |
|
|
| -TAIS- |
-Wat hij leuker vindt: Solo draaien of B2B met Laidback Luke (ijzersterke combo!)
-Wat zijn vetste gig tot nu toe was.
-Of hij wel eens in het buitenland draait (of alleen in NL bekend is, wat ik denk)
-Wanneer hij een keer een website gaat krijgen. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
-Wat hij leuker vindt: Solo draaien of B2B met Laidback Luke (ijzersterke combo!)
|
wil ik ook weten ja...
-wanneer hij weer b2b gaat draaien met Laidback Luke, want heb het jammer genoeg nog niet gezien:confused:
-Gaat hij in de toekomst op techno overstappen? Of is dat een optie? |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Optimus
wil ik ook weten ja...
-wanneer hij weer b2b gaat draaien met Laidback Luke, want heb het jammer genoeg nog niet gezien:confused:
|
Daar kan ik wel op antwoorden, 15 februari staat ie B2B met luke op Pulse. (zie die thread van Rinus)
grtz,
TNG |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by tango
Daar kan ik wel op antwoorden, 15 februari staat ie B2B met luke op Pulse. (zie die thread van Rinus)
grtz,
TNG |
oeps:toothless |
|
|
| tijs08 |
Produceer je ook?
Ga je ook een eigen label opzetten in de toekomst?
Heb je ambities om een eigen platenzaak te beginnen buiten het draaien om?
Heb je nog een tip voor beginnende Djs?
En waar heb je zo goed me je kont leren schudden? :p |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by tijs08
Produceer je ook?
Ga je ook een eigen label opzetten in de toekomst?
|
Tijs wel ffe op blijven letten hé........
Z'n label zit onder Basic-Beat genaamd B-House Records.
Als hetgoed is, ligt de eerste release nu in de schappen DJ ON - Supersexy Girl.......
Hij is nu ook bezig met produceren geloof ik, maar hoelang het nog duurt voor we z'n eerste demo'tjes mogen horen dat weet ik niet :crazy: |
|
|
| TimeportE |
wanneer ben je begonnen met draaien?
wat voor draaitafels heb je toen aangeschaft?
wanneer was je eerste echte gig? |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by TimeportE
wanneer was je eerste echte gig? |
en hoe ging dit?? (je hoort wel es verhalen dat juist de grootsten ter aarde met FLUTSETS begonnen zijn :toothless ) |
|
|
| kreischer2000 |
wat doe je nog meer voor werk of doe je alleen maar plaatjes draaien?
wat is je favoriete plaat?
als je een andere stijl dan je eigen stijl zo moeten kiezen wat zou het dan zijn? |
|
|
|
|