|
Wat vind je vet aan de housescene?
|
View this Thread in Original format
| total woot |
Hier dus het broertje van t negatieve threadje van snug:
- Wrede muziek, en geniale mixjes
- Mooie dames
- Happy ppl.
- Geile lasers
- Als t feest goed geregeld is (geen rijen etc)
- Goede vrienden
- Meetings waar meer dan 2 mensen op af komen (lees: ik bedoel hier
GEEN PF!!!).
Ik ben benieuwd.
Grtzz
W:eyespop:T |
|
|
| basd |
Om inderdaad maar effe wat tegengewicht te geven aan alle negatieve dingen in die andere thread:
- goeie DJ's die weten waar ze mee bezig zijn, en je het gevoel kunnen geven dat je je even niet meer druk hoeft te maken om wat er om je heen gebeurt
- meetings, altijd wel lache
- goede organisatie is ook erg belangrijk !
- geen massaal gedoe, waarbij je het idee krijgt dat een feest alleen maar bedoeld is om zoveel mogelijk geld in het laatje te brengen. Helaas gebeurt dat maar al te vaak, maar ja dat maakt het ook wel weer een sport om de feestjes uit te zoeken waarbij dat niet het geval is :) |
|
|
| Switch |
| house als in de algehele muziekstroming? |
|
|
| dj_highforce |
Feesten waar bij de naam van de zaal ook past bij de djs die er draaien, dus niet zoals op impulz dat Don Diablo in de Eurogrooves draaide, terwijl hij zware hardhouse draaide. Daardoor krijg je dus ook als het heen en weer geloop. Ik kwam daar voornamelijk voor de hardhouse djs, maarja als ze die gaan verspreiden.
Verder is het gewoon altijd gezellig, je komt echt lache mensen tegen. LEkker de hele avond dansen en springen.
Je hoort er ook vaak nieuwe tracks (promos) waarvan je weer helemaal uit je dak kunt gaan :D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Switch
house als in de algehele muziekstroming? |
Nee housescene (als in het uitgaansleven) |
|
|
| SnuggLe |
Wat ik goed vind?
* DJ's die 'principes' hebben, en hun eigen dingetje doen, ipv commerciele cellouts te zijn. (zelfde voor partyorganisatoren)
* De knusse sfeer op kleine feesten
* Het elkaar in zijn waarde laten op feesten & 1 dansen feestend geheel te zijn
* Gel en deo op Nexus feesten
* Nexus feesten
* Mensen die ECHT geinteresseert in dj's , house en de achtergronden. Niet van die mensen die niet eens weten welke dj er gaat draaien of welke stijl het is. |
|
|
| Rinus |
Numero 1. Sfeer in combinatie met de muziek
Numero 2. Platen keus van de dj
Numero 3. Aankleding
Numero 4. Kicke mensen
Numero 5. All het tegen overgestelde van me negatieve punten
Mzls |
|
|
| Switch |
de sfeer op feesten, als je elkaar aanstoot, dan verontschuldigt elke persoon met een glimlach
dat vind ik nou vet
een goeie combinatie van geluid een licht vind ik ook belangrijk, dat maakt het toch net iets specialer |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
* Gel en deo op Nexus feesten
* Nexus feesten
|
slijmjurk:p:D
- de "saamhorigheid" onder de mensen op een feest
- mensen die leuk (niet goed, maar leuk) dansen:)
- lekkere muziek |
|
|
| Chicane |
- Omgeving en ambience is geheel in stijl van de avond. Veel aandacht aan decor, licht, geluid, frutseltjes en dingen voor de mensen op de dansvloer
- Een line-up wat niet vloekt tegen elkaar, bv we nemen een Tiesto die samen met Luna staat te draaien op een avond.
- Dansvolk respecteerd elkaar, dj-aangaap-volk zit lekker apart, eventueel boven op een platformpje te tjille ofzo
- Niet meer kaarten verkopen dan dat de ruimte aankan, zodat er genoeg ruimte is om te gaan en te staan waar je wilt wat tevens de veiligheid verbeterd
- Genoeg toevoer van frisse lucht, soms is de zaal gewoon zo overhit dat veel druggies en alchoholics al snel neer pleieren op de vloer.
- Gratis en voldoende water (lees water, dus geen spa of iets), tevens genoeg plekken om je vocht en voedsel vandaan te halen zodat niet de hele toko achter 1 rij/bar staat te wachten
- Muziek wat aanpreekt, geen blije riedeltjes en dom gebeuk, maar iets wat de dansvloer wel aanspreekt, beetje gevarieerd dat wel
- Undercover uitsmijters die goed een oogje in het zeil houden, die niet met toiletpapier gevulde bomberjassen door de zaal heen walsen
- RUIME PARKEERGELEGENHEID en tevens goede bereikbaarheid voor openbaar vervoer en makkelijk te vinden locatie
- EHBO ter plekke
- Mogelijkheid om even rustig aan te doen in een tjill hoekkie met vette sofa's enzo.
- Betalen met poen inplaats van scheurbonnetjes of muntjes, chippe is ook geinig :)
- Leeftijdscontrole
- Drugscontrole
- Bouwvakkercontrole? Sjonnie/Anita controle? Neh, das weer discriminatie.. beetje respect, ook voor de no-brains :D
- Grote garderobe
- Vriendelijk personeel
- DJ's die zich durven te mengen in het publiek
- Duidelijke website/agenda/nieuwsbrief
En dat waren ze wel een beetje denk ik |
|
|
| ScuL |
* samen uit je dak gaan (unity = strength :D om leviathan maar te quoten)
* sfeer (lichten, decors)
* dj's die het publiek opzwepen
* het belangrijkste: muziek
maar wat toch echt het feest maakt zijn de mensen om je heen.. als die niet willen en zuur kijken of stil staan kun je springen wat je wilt maar krijg je t toch niet echt naar je zin. |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
* Het elkaar in zijn waarde laten op feesten & 1 dansen feestend geheel te zijn
|
jaa, mee eens!! :D
dat scheelt altijd een hele hoop in de feestvreugde, wanneer de mensen elkaar gewoon in hun waarde laten
maar wat ik ook heel cool vind aan house:
dat je echt helemaal in een andere wereld kan raken van de muziek, wanneer de dj bijvoorbeeld weer een tandje hoger schakelt en je daar zo staat van: "pffff, wat overkomt me nu weer!? dit is echt zo stoer, ik kan het bijna niet bevatten!!" :crazy: :toothless :D
haha, dat is toch wel het ultieme genot voor mij op een feest :toothless |
|
|
|
|