|
מורן-סורי על הט'רד החדש (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
מוש אם אתה מסתמך על הגעה של אלונה אתה מת :)
חחח
|
חה חה...:rolleyes: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
יייווווווו... יש מכות?!!?
אני באאאאההה... אני אפוצצץץ אותם, שמישהו רק יעז לגעת במושון
:D |
חחחחחח
מוש באמת ספר תסיפור פה
שנדע מה קרה |
|
|
| MoSH_MaN |
עזבו אותכם אין לי כוח לסיפורים
זה לא משנה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Tarantula
יייווווווו... יש מכות?!!?
אני באאאאההה... אני אפוצצץץ אותם, שמישהו רק יעז לגעת במושון
:D |
שלאאאאא תעזיייייייייי !!!!!!!1
עוד יפגעו בך ..!
ואם מישהו נוגע בך אני מתערב:) |
|
|
| Scorchio |
טוב היום דיברתי עם הבחור ומסתבר שלמושון יש כישרון להסתבך עם אנשים רציניים.
אבל למזלו חבר שלי הוא חבר טוב של אחד מהאלה שהוא הזכיר
בקיצור מוש אמרתי לו שאם הוא רוצה לסגור עניין שיבוא אלייך אחד על אחד.
והוא אמר שיש לו חברים שגם רוצים לסגור איתך עניין אז אמרתי לו שלא כדאי שיבואו אלייך בחמולה כי זה לא יהיה טוב בשבילו. |
|
|
| Shahar |
| סעמק איזה כיף לכם אקשן וזה אצלנו יש מכות פעם ב................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ |
|
|
| oDrori |
פעמיים בחיים שלי ראיתי מכות של חבורות, אחת מהם הייתה בדיחה, ועוד איזה ארבע פעמים מכות של אחד על אחד וגם לא רציני.
לא מתלונן בשיט. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by oDrori
פעמיים בחיים שלי ראיתי מכות של חבורות, אחת מהם הייתה בדיחה, ועוד איזה ארבע פעמים מכות של אחד על אחד וגם לא רציני.
לא מתלונן בשיט. |
חוץ מהקרבות באימון שלי (איגרוף תאילנדי), שזה קרב רק לצורך אימון - לא מכות בין קבוצות, אני בערך שנה לא רואה מכות כמה שאני מחפש...
המצב שקט עודד... |
|
|
| yahel222 |
בונא יא מעפן צפוני איזה חבורות יש לכם שם
מה אתם באים עם גלידות
תבואו לר"ג (גם אתה שחר) תהיו שבוע בעמידר תראו מכות
פעם ראיתי שם מכות שלא האמנתי |
|
|
| yahel222 |
ועוד משהו במקום להיות ילדים קטנים וללכת לחפש מכות כמו מפגרים
תתבגרו
תחפשו בנות...
תחפשו להנות
לא מכות מה אתם כתה ו |
|
|
| Shahar |
ראיתי כבר אחי ..
Edit:
וואלה איך ששמתי תפוסט ראיתי יש משהו במה שאתה אומר
אבל אתה מדבר כאילו אנחנו כל היום הולכים מחפשים מכות וזה..
זה לא ככה ובנות גם מחפשים איך לא:)
Edit::
אממ ד"א הטרד מיצה את עצמו לא? |
|
|
| MoSH_MaN |
אתה צודק
מורן קפל
תרגיע אני לא רוצה כלום
ררר |
|
|
|
|