return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
מורן-סורי על הט'רד החדש (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
מוש אם אתה מסתמך על הגעה של אלונה אתה מת :)

חחח


חה חה...:rolleyes:
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
יייווווווו... יש מכות?!!?
אני באאאאההה... אני אפוצצץץ אותם, שמישהו רק יעז לגעת במושון
:D


חחחחחח
מוש באמת ספר תסיפור פה
שנדע מה קרה
MoSH_MaN
עזבו אותכם אין לי כוח לסיפורים
זה לא משנה
Shahar
quote:
Originally posted by Tarantula
יייווווווו... יש מכות?!!?
אני באאאאההה... אני אפוצצץץ אותם, שמישהו רק יעז לגעת במושון
:D



שלאאאאא תעזיייייייייי !!!!!!!1
עוד יפגעו בך ..!
ואם מישהו נוגע בך אני מתערב:)
Scorchio
טוב היום דיברתי עם הבחור ומסתבר שלמושון יש כישרון להסתבך עם אנשים רציניים.

אבל למזלו חבר שלי הוא חבר טוב של אחד מהאלה שהוא הזכיר
בקיצור מוש אמרתי לו שאם הוא רוצה לסגור עניין שיבוא אלייך אחד על אחד.
והוא אמר שיש לו חברים שגם רוצים לסגור איתך עניין אז אמרתי לו שלא כדאי שיבואו אלייך בחמולה כי זה לא יהיה טוב בשבילו.
Shahar
סעמק איזה כיף לכם אקשן וזה אצלנו יש מכות פעם ב................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
oDrori
פעמיים בחיים שלי ראיתי מכות של חבורות, אחת מהם הייתה בדיחה, ועוד איזה ארבע פעמים מכות של אחד על אחד וגם לא רציני.

לא מתלונן בשיט.
Shahar
quote:
Originally posted by oDrori
פעמיים בחיים שלי ראיתי מכות של חבורות, אחת מהם הייתה בדיחה, ועוד איזה ארבע פעמים מכות של אחד על אחד וגם לא רציני.

לא מתלונן בשיט.


חוץ מהקרבות באימון שלי (איגרוף תאילנדי), שזה קרב רק לצורך אימון - לא מכות בין קבוצות, אני בערך שנה לא רואה מכות כמה שאני מחפש...
המצב שקט עודד...
yahel222
בונא יא מעפן צפוני איזה חבורות יש לכם שם
מה אתם באים עם גלידות

תבואו לר"ג (גם אתה שחר) תהיו שבוע בעמידר תראו מכות
פעם ראיתי שם מכות שלא האמנתי
yahel222
ועוד משהו במקום להיות ילדים קטנים וללכת לחפש מכות כמו מפגרים
תתבגרו
תחפשו בנות...
תחפשו להנות
לא מכות מה אתם כתה ו

Shahar
ראיתי כבר אחי ..

Edit:
וואלה איך ששמתי תפוסט ראיתי יש משהו במה שאתה אומר
אבל אתה מדבר כאילו אנחנו כל היום הולכים מחפשים מכות וזה..
זה לא ככה ובנות גם מחפשים איך לא:)

Edit::
אממ ד"א הטרד מיצה את עצמו לא?
MoSH_MaN
אתה צודק
מורן קפל
תרגיע אני לא רוצה כלום
ררר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement