|
אנשי הצפון !!!!!! מסיבה עצבנית... Iam the DJ
|
View this Thread in Original format
| Origin |
אנשיי חיפה והקריות אתם מוזמנים למסיבת הבחירות במועדון ה901 בצומת ק.אתה
Club Diggers in da house
להזמנה .......... |
|
|
| Sniper |
hello 2 u 2...
ממ הזמנה יפה
אבל אין פה כ"כ הרבה אנשים מהאיזור הזה
יש פה כמה אולי 5
בכל אופן זרוק הודעה במיט דה קראו |
|
|
| oDrori |
אין כאן יותר מדי אנשי צפון... יש לך כאן איזה 5 קלאברים פוטנציאלים
:)
הרבה בהצלחה אחי, מה אתה הולך לנגן?
ונקווה להמשיך לראות אותך כאן
עודד |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא אח שלי
אני רועי
בהצלחה עם המסיבה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ברוך הבא לפורום אחי
אני אורן
מי אתה???
בקשר למסיבה, אני לא מהאיזור אז אין ממש מצב שאני יבוא..... סורי
אבל בהצלחה! ספר אח"כ איך היה!!! |
|
|
| Origin |
תודה אחים שלי !!!! אני "איגור" (חדש בפרום
i'm & my fellow DJ (Club Diggers )will preform live with a 4 houre set of progresiv house & europen trance
שוב תודה לכם !!!! וכל מישא יכול לבוא ...בבקשה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Sniper
בכל אופן זרוק הודעה במיט דה קראו |
כן!! ותוכל בהזדמנות לצפות בתמונות חצי ערום של מוש שהוא מפרסם שמה מדי פעם , ומבטיח לך אחי זה זה יעשה לך
:
:crazy: :eyes: :eyespop:
:wtf: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Flotser
כן!! ותוכל בהזדמנות לצפות בתמונות חצי ערום של מוש שהוא מפרסם שמה מדי פעם , ומבטיח לך אחי זה זה יעשה לך
:
:crazy: :eyes: :eyespop:
:wtf: |
חחחחח |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Flotser
כן!! ותוכל בהזדמנות לצפות בתמונות חצי ערום של מוש שהוא מפרסם שמה מדי פעם , ומבטיח לך אחי זה זה יעשה לך
:
:crazy: :eyes: :eyespop:
:wtf: |
אל תפחיד אותו ישר על ההתחלה
:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Origin
תודה אחים שלי !!!! אני "איגור" (חדש בפרום
i'm & my fellow DJ (Club Diggers )will preform live with a 4 houre set of progresiv house & europen trance
שוב תודה לכם !!!! וכל מישא יכול לבוא ...בבקשה |
ברוך הבא איגור :) |
|
|
| DJ F0cus |
| quote: | Originally posted by Origin
אנשיי חיפה והקריות אתם מוזמנים למסיבת הבחירות במועדון ה901 בצומת ק.אתה
Club Diggers in da house
להזמנה .......... |
מוזר ככשאלתי את פיליפ אתמול בביצפר על המסיבה, הוא לא רצה להגיד לי כלום
בכל מקרה אני כבר מתקלט בבוקס ביום שני |
|
|
|
|