return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אנשי הצפון !!!!!! מסיבה עצבנית... Iam the DJ
View this Thread in Original format
Origin
אנשיי חיפה והקריות אתם מוזמנים למסיבת הבחירות במועדון ה901 בצומת ק.אתה
Club Diggers in da house

להזמנה ..........
Sniper
hello 2 u 2...
ממ הזמנה יפה
אבל אין פה כ"כ הרבה אנשים מהאיזור הזה
יש פה כמה אולי 5
בכל אופן זרוק הודעה במיט דה קראו
Shahar
בהצלחה אחי
oDrori
אין כאן יותר מדי אנשי צפון... יש לך כאן איזה 5 קלאברים פוטנציאלים
:)

הרבה בהצלחה אחי, מה אתה הולך לנגן?

ונקווה להמשיך לראות אותך כאן


עודד
Hell_Copter
ברוך הבא אח שלי
אני רועי

בהצלחה עם המסיבה
HyPeRSoNiC
ברוך הבא לפורום אחי
אני אורן
מי אתה???


בקשר למסיבה, אני לא מהאיזור אז אין ממש מצב שאני יבוא..... סורי
אבל בהצלחה! ספר אח"כ איך היה!!!
Origin
תודה אחים שלי !!!! אני "איגור" (חדש בפרום
i'm & my fellow DJ (Club Diggers )will preform live with a 4 houre set of progresiv house & europen trance
שוב תודה לכם !!!! וכל מישא יכול לבוא ...בבקשה
Flotser
quote:
Originally posted by Sniper
בכל אופן זרוק הודעה במיט דה קראו


כן!! ותוכל בהזדמנות לצפות בתמונות חצי ערום של מוש שהוא מפרסם שמה מדי פעם , ומבטיח לך אחי זה זה יעשה לך
:
:crazy: :eyes: :eyespop:

:wtf:
Sniper
quote:
Originally posted by Flotser
כן!! ותוכל בהזדמנות לצפות בתמונות חצי ערום של מוש שהוא מפרסם שמה מדי פעם , ומבטיח לך אחי זה זה יעשה לך
:
:crazy: :eyes: :eyespop:

:wtf:


חחחחח
nimrod levi
quote:
Originally posted by Flotser
כן!! ותוכל בהזדמנות לצפות בתמונות חצי ערום של מוש שהוא מפרסם שמה מדי פעם , ומבטיח לך אחי זה זה יעשה לך
:
:crazy: :eyes: :eyespop:

:wtf:


אל תפחיד אותו ישר על ההתחלה
:D

Shahar
quote:
Originally posted by Origin
תודה אחים שלי !!!! אני "איגור" (חדש בפרום
i'm & my fellow DJ (Club Diggers )will preform live with a 4 houre set of progresiv house & europen trance
שוב תודה לכם !!!! וכל מישא יכול לבוא ...בבקשה


ברוך הבא איגור :)
DJ F0cus
quote:
Originally posted by Origin
אנשיי חיפה והקריות אתם מוזמנים למסיבת הבחירות במועדון ה901 בצומת ק.אתה
Club Diggers in da house

להזמנה ..........



מוזר ככשאלתי את פיליפ אתמול בביצפר על המסיבה, הוא לא רצה להגיד לי כלום

בכל מקרה אני כבר מתקלט בבוקס ביום שני
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement