|
Grattis Gaby!!!
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Grattis på födelsedagen Gaby!!! 
--------------------------------------------------------------------------
Hoppas att du får en trevlig 26-årsdag :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
GRATTIS SOM FAN
"Partyqueen" börjar bli gammal... *retas*:stongue: |
|
|
| lonne |
| Grattis Gaby, hoppas du får en trevlig kväll ! |
|
|
| Gaby |
Tackar tackar!!! Japp gammal börjar man bli, men platsen som partyqueen tänker jag behålla ett tag till *S*
*Usch* kan vi inte säga tt jag fyller 20 istället??? :whip: :D |
|
|
| Vizay |
grattis grattis på 20-års dagen Gaby ;)
may you live long and prosper :D |
|
|
| Nyx |
GRATTIS GABY |
|
|
| Singularity |
ja må hon leva!, ja må hon leva! *sjunger* :o :D
Grattis!!! på...öhe...20:års dagen! ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
GRATTIS GABY.... du får se kramen som du fick på Basic som en födelsedags present... och du.... 26 är väl ingen ålder.... du är ju fan 2 år yngre än mig ;)
KRAM |
|
|
| ScuL |
jag kan bara säga..
Grattis :D :p |
|
|
| dj_hysterix |
| GRATTIS GABY ! ! ! ! |
|
|
| ShyTrance |
| GRATTIS :D ha en trevlig födelsedag! |
|
|
|
|