return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חשוב כנסו מהר !!!
View this Thread in Original format
yahel222
טוב שמעו אני צריך אבל ממש חייב למצוא את המשחק החדש
Championship Manager 4
של חברת EIDOS
באמת אבל אם מישהו מכיר אתר אז תגידו לי זה שיא החשוב

ושאף אחד לא יעז לסגור את זה כי אני פותח פה ט'רד פעם בשנה אז בלי שטויות
Shahar
quote:
Originally posted by yahel222
טוב שמעו אני צריך אבל ממש חייב למצוא את המשחק החדש
Championship Manager 4
של חברת EIDOS
באמת אבל אם מישהו מכיר אתר אז תגידו לי זה שיא החשוב

ושאף אחד לא יעז לסגור את זה כי אני פותח פה ט'רד פעם בשנה אז בלי שטויות


איזה סוג משחק זה? כדורגל?
yahel222
quote:
Originally posted by Shahar
איזה סוג משחק זה? כדורגל?


בערך
אתה מאמן של קבוצה
וכל שנה זה משתכלל נגיד אני יש לי את הישן מעונת 2001-2002
וזה ממש בנזונההההה
אבל עכשיו יש מלא דברים חדשים כאילו אתה יכול גם להתקדם להיות יו"ר של קבוצה
ממש נחמד
Shahar
quote:
Originally posted by yahel222
בערך
אתה מאמן של קבוצה
וכל שנה זה משתכלל נגיד אני יש לי את הישן מעונת 2001-2002
וזה ממש בנזונההההה
אבל עכשיו יש מלא דברים חדשים כאילו אתה יכול גם להתקדם להיות יו"ר של קבוצה
ממש נחמד


יש מצב שאתה מתחפפש
total club manager?
אם לא - אז זה אותו עיקרון ממש רק יותר חדש..
yahel222
quote:
Originally posted by Shahar
יש מצב שאתה מתחפפש
total club manager?
אם לא - אז זה אותו עיקרון ממש רק יותר חדש..


אני מכיר את סוגי המנג'רים
וזה הכי טוב וגם הכי חדש יצא ממש לפני יום-יומיים בערך
Shahar
quote:
Originally posted by yahel222
אני מכיר את סוגי המנג'רים
וזה הכי טוב וגם הכי חדש יצא ממש לפני יום-יומיים בערך


לא ראיתי כזה במשחקים שיצאו אחי..
Edit:
לא - לא יצא בכמה ימים האחרונים .. אני חושב שאתה טועה גבר :))
אם אתה צריך יש לי מקום שיראהלך בדיוק מה יצא ומתי...
KosmiK-G8
אמרו טוטאל קלאב מנגר משחק סתם שמנסה לחקות את הצמפיון מנגר
בכל מקרה אחי אני מצדיע לך אני מכור רשמית לסי אם עוד מהגרסה של הליגה העולמית שהיה את ביתר ירושלים בליגה הראשונה ואת מכבי תא בליגה השלישית נראה לי זה היה 97/98


אין אני כבר משחק במשחק הזה בשבתות בבסיס אחלה של משחק אבל רק למשממש אוהב כדורגל.... לא משחק לכל אחד מעצבנים אותי האנשים ה"חכמים" שמביאים אותה בהערות "מה זה איזה מן משחק דפוק זה" בקיצור אחי שמעתי המשחק יוצא רק בפברואר כנראה באמצע פברואר ביחד עם המלחמה בעיראק אז יש עוד למה לחכות לצערי......
אלא אם משהו כבר העלה אותה לאינטרנט איפשהו ואז....נשאר רק לחפש
בהצלחה בכל מקרה בחודש הקרוב הוא יצא..
:crazy:
Dj-2TaLL
:אחלה אתר, אל פעם שאני צריך משהו יש שם הכול כמעט

http://go.to/Mosh_Man

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Shahar
טוטאל קלאב מנג'ר זה לא חיקוי ..
זה של
EA Sports
הם לא נוהגים לחקות משחקים חח
yahel222
טעות שלי
חבר שלי אמר לי שכבר יצא
אבל עכשיו ראיתי שיצא רק ב28 בפברואר
הדמו השתחרר רק...
יש עוד זמן
בכל אופן אני כרגע משחק בגרסה הישנה אני כבר עונה לא יודע איזה....
משחק ממכר באמת

Shahar
quote:
Originally posted by yahel222
טעות שלי
חבר שלי אמר לי שכבר יצא
אבל עכשיו ראיתי שיצא רק ב28 בפברואר
הדמו השתחרר רק...
יש עוד זמן
בכל אופן אני כרגע משחק בגרסה הישנה אני כבר עונה לא יודע איזה....
משחק ממכר באמת


ברגע שיצא זרוק לי מילה אני אסדר אותך..
Sniper
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
:אחלה אתר, אל פעם שאני צריך משהו יש שם הכול כמעט

http://go.to/Mosh_Man

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D



LOL
וואני כמו מפגר ניכנס לאתר ליראות מה יש בו
חחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement