|
kaartjes I love Trance
|
View this Thread in Original format
| Shadow |
| weet er iemand of er nog kaartjes aan de deur verkocht worden voor I Love Trance a.s. zaterdag in de Hemkade? En zoja, is er een grote kans dat het uitverkocht gaat raken? Woon namelijk in buurt van dordrecht, en hier kan je het nergens in de voorverkoop halen, maar wil er toch graag heen. Alle info is welkom |
|
|
| eieregooie |
| Kwas zaterdag in de Rhythm, waar ze dus die kaartjes verkopen, en ik geloof dat 't vrij rap ging... sneller iig dan normaal voor I Love Trance. Scheen idd de laatste editie te zijn, dus misschien dat 't daarom harder gaat. |
|
|
| basvh |
| misschien ff bij gwk proberen , die hebben voor bijna alle feesten kaarten |
|
|
| Shadow |
| de jongen waarmee ik samen ga die werkt in zoetermeer en het schijnt dat ze het daar ook bij een grote platenzaak verkopen, ook al staat dat niet op de site van I Love Trance. Weet iemand trouwens de line-up? Ik weet namelijk niet meer precies wat er op de flyer stond en kan het ook nergens meer op internet vinden. Gaat er trouwens nog iemand van tranceaddict? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ben paar x naar ILT & High Energy geweest en ik kan je verzekeren dat t altijd Top Trance is.
Jean
Jurgen
Marc van Bekkum
Misja Helsloot
Onne
Precision
Spider
Yves de Ruyter
Beter kan bijna niet. Zelfs Jean draait dan goed :p |
|
|
| -TAIS- |


Ik zal morgen ff voor je navragen of ze nog kaartjes hebben in Zoetermeer, post het hier dan wel ff voor je. |
|
|
| Shadow |
| ja ben al een paar keer in toendertijd Marcanti en Cubic geweest en het waren altijd topfeestjes. Vooral Spider vind ik altijd erg goed draaien. Ik had de poster van dit feest op innercity gezien, maar was alle namen al weer vergeten. Wel raar dat dit het laatste I Love Trance Feest is. Weet iemand waarom? Was toch altijd wel goed bezocht (meestal 1,5 uur in de rij staan :) ) |
|
|
| Shadow |
| o dank je. Mijn vriend gaat als het goed is morgen in zijn lunchpauze kaartjes halen. Hoop echt niet dat het uitverkocht is, wel het eigenlijk niet missen en zeker niet als het de laatse keer is. Wel mooie flyer trouwens |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Shadow
Wel raar dat dit het laatste I Love Trance Feest is. Weet iemand waarom? Was toch altijd wel goed bezocht (meestal 1,5 uur in de rij staan :) ) |
De organisatie (XL Productions) wil zich volledig richten op Club XL in Amsterdam. Ze blijven wel High Energy behouden als feest in de Hemkade. (Al heb ik ook al geruchten gehoord dat ze een heel nieuw feest op poten willen zetten, weet niet in hoeverre dat doorgang zal vinden.) |
|
|
| -TAIS- |
| Shadow, bij BPM in Zoetermeer zijn er nog wel kaarten te halen. Veel plezier! |
|
|
| Shadow |
nou die vriend is vanmiddag naar platenzaak in Zoetermeer geweest (neem aan dat dat BPM is) en ze hadden inderdaad nog kaartjes. Ben dus ook weer een blijk man, eindelijk weer eens een lekker trance feestje (als het goed is dan).
TAIS: bedankt voor het vragen in ieder geval! |
|
|
| Partyhardy! |
| Nou na al die goede berichten gelezen te hebben over I Love Trance ga ik morgen ook maar eens een kijkje nemen! :) ik ben benieuwd! :cool: |
|
|
|
|