|
Welke van deze 3 CD's zou je kopen? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Opti |
| ik deeeeeeeenk Magik 7 |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Ik ga voor ITWT 6
Deze serie is van zichzelf al goed, en ik weet zeker dat Cor Fijneman er nog een graadje bovenop gooit.
Persoonlijk vind ik Tiesto verder wel goed, maar hij is ook weer niet 'all that' |
Tiesto niet all that!! Tiesto niet all that!!! Waar ben jij met je hoofd??? Hij is geweldig man en vooral die magische serie van hem. jaja de Magik serie die is echt geweldig, maar ja dat is mijn mening maar hoor.
Mzzl :D:D:D:D:D:D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Tiesto niet all that!! Tiesto niet all that!!! Waar ben jij met je hoofd??? Hij is geweldig man en vooral die magische serie van hem. jaja de Magik serie die is echt geweldig, maar ja dat is mijn mening maar hoor.
Mzzl :D:D:D:D:D:D |
tiesto is aan het afzakken ....op Qontact stelde hij geen ene moer voor !! echt waar ...totaal GEEN POWER in die set.....jammer :( |
|
|
| Dwingo |
De Magik serie is inderdaad goed werk van Tiesto.
Nog altijd vind ik zijn CD van Innercity (uit 98 of 99 geloof ik) het beste. Maar ITWT vind ik over het algemeen toch net wat beter. |
|
|
| moogwai |
Ik denk toch maar Magik 7... ook omdat ik de tracklist van ITWT6 nog niet weet.
Een Magik cd hoort gewoon in mijn collectie thuis... en hij is weer met publiek erbij... dit vond ik ook al erg vet met Magik 6. |
|
|
| tango |
Check over de "tiesto van toen en nu discussie" de magik 7 - tracklist thread....
grtz,
TNG |
|
|
| Dwingo |
Ik ga nu proberen om de tracklist van ITWT6 te krijgen
In ieder geval komen erop:
Joshua Ryan - Pistol Whip
Tiesto - Flight 643
L'age Synthetique - Terminate
Het zal wel weer even duren voordat ik hem heb, als dat al lukt |
|
|
| Jesse |
Ik ben helaas niet op Qontact geweest, maar wel de 1e 30 min gehoord van de set. Te weinig om echt een goed oordeel te geven maar de set van Dutch Dimension as toch zeker wel zeeeer gaaf.
Een dag ervoor had ik hem nog wel live horen draaien in een (soort van) dorp in buurt van Breda, maar daar draaide hij ook meesterlijk. Echt perfekte opbouw en ook met CJ Bolland!
:D
Maar Cor moest t ook wel tegen Tiesto afleggen he :)
(Poll) |
|
|
| Jukx |
Mmmm... geen van 3-en eigenlijk.
Maar als ik toch zou moeten kiezen zou ik in ieder geval voor Tiesto gaan en dan waarschijnlijk voor Magik 7 omdat die hele serie al vrij goed is. Magik 5 van Cor Fijneman vond ik nou niet echt bijzonder, dus ik heb niet echt een hoge pet op van onze Cor. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jukx
Mmmm... geen van 3-en eigenlijk.
Maar als ik toch zou moeten kiezen zou ik in ieder geval voor Tiesto gaan en dan waarschijnlijk voor Magik 7 omdat die hele serie al vrij goed is. Magik 5 van Cor Fijneman vond ik nou niet echt bijzonder, dus ik heb niet echt een hoge pet op van onze Cor. |
Magik 5 van Cor Fijneman? ik hoop dat je weet dat het ITWT 5 was, maar het zal wel een typfotje geweest zijn. het was ook al een beetje laat he.
Mzzl |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Magik 5 van Cor Fijneman? ik hoop dat je weet dat het ITWT 5 was, maar het zal wel een typfotje geweest zijn. het was ook al een beetje laat he.
Mzzl |
Ehhh... ja stom!! ITWT 5 bedoelde ik ja! :D |
|
|
| Dj Lex |
| Ja d8 ik al. Je moet wel heel dom zijn als je op dit forum surft en je weet dat niet. |
|
|
|
|