return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Impulz !!!!
View this Thread in Original format
raoel
Vandaag (maandag 14-5) wordt definitief de knoop doorgehakt of dat IMPULZ door mag gaan in eersel of dat ze wederom een nieuwe locatie moeten zoeken.
In tegenstelling van dat op de site www.impulz.nl wordt beweert zijn nog niet alle verguningen rond want vandaag vergadert de gemeenteraad daar nog over.
Maar het lijkt me geen probleem laten we hopen dat het door gaat.
Maar goed

Het wordt deze keer wel supervet. Vette line-up zeker in de hardhouse en een hele gave locatie.

Gaan jullie andere TA's ook naar IMPULZ of niet????
En wat denken jullie er deze keer van.
Akira
het was toch in busloo???

nou ja ik weet nog niet of ik ga kijk ff hoe het met geld er voor staat ...
raoel
het feest is verplaatst naar eersel (E3 strand) omdat het in busloo niet door mocht gaan vanwege MKZ
Akira
ja foutje van mij ik las het ook net pas....:)
Remy D
Nou ik heb besloten om naar Mystery land te gaan en niet naar Impulz.
raoel
impulz heeft wel het probleem dat het nu zover in het zuiden zit dat er sommige mensen veel te lang moeten reizen om er te komen. Maar het zal toch wel weer uitverkocht zijn.
Ik vindt dit wel relaxed, ik kan nu op het fietsje (15min trappen en ik ben er :D)
Dj Lex
Ja dat is lekker he. Ik denk dat ik toch maar naar Mysteryland ga, lijkt me gewoon leuker. Wel ver reizen maar dat is het zeker waard.

Mzzl :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Robvef
Misschien dat ik wel naar alletwee ga. Zag een paar hele goede namen staan bij de line-up van Impulz.

O.a.

Sven Vath --> jaaaaahhhh
Tom Harding --> the wickest dj in the world
JP --> dutch hardhouse master
Michel de Hey --> ik vind hem dus wel goed
Montana
Armin v. Buuren --> waarom niet op Sensation

enz. enz.

Greetz
Jukx
Ja, ik was ook zeker van plan om naar Impulz te gaan... gave line-up inderdaad!!!
Over Mysteryland... ik vind die line-up toch wel een beetje kut hoor!! Vooral als je de indelingen van de "zalen" ziet en dan draait meestal de publiekstrekker van die zaal nog als eerste ook!! Nee, daar ben ik niet zo enthousiast over om eerlijk te zijn.

"SOUNDS OF THE DAVE CLARKE... IMPULZZZZZZZZ"

Impulz rulez: Jack de Marseille, Sven Vath, Remy, Michel de Hey, Billy Nasty, Steve Rachmad, Yoji Biomehanika, Nick Sentience, Lucien Foort, AVB.
Dj Lex
quote:
Originally posted by Jukx
Ja, ik was ook zeker van plan om naar Impulz te gaan... gave line-up inderdaad!!!
Over Mysteryland... ik vind die line-up toch wel een beetje kut hoor!! Vooral als je de indelingen van de "zalen" ziet en dan draait meestal de publiekstrekker van die zaal nog als eerste ook!! Nee, daar ben ik niet zo enthousiast over om eerlijk te zijn.

"SOUNDS OF THE DAVE CLARKE... IMPULZZZZZZZZ"

Impulz rulez: Jack de Marseille, Sven Vath, Remy, Michel de Hey, Billy Nasty, Steve Rachmad, Yoji Biomehanika, Nick Sentience, Lucien Foort, AVB.


Hey Jukx sorry hoor, maar dat zijn zeker ook voornamelijk techno dj's of niet? Ken alleen Sven Vath(van naam) Armin van Buuren die is trance, Lucien Foort van naam en De heij dat is dus wel techno.


Mzzl

Robvef
quote:
Originally posted by Dj Lex


Hey Jukx sorry hoor, maar dat zijn zeker ook voornamelijk techno dj's of niet? Ken alleen Sven Vath(van naam) Armin van Buuren die is trance, Lucien Foort van naam en De heij dat is dus wel techno.


Mzzl


Maakt niet uit. Als ik ga, zal ik voornamelijk in de Hardhouse zaal te vinden zijn. Goede DJ's, alleen die gasten van Lab 4 hoef ik dus ECHT NOOIT MEER TE ZIEN. G*dver wat was dat een tering lawaai zeg.
Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef


Maakt niet uit. Als ik ga, zal ik voornamelijk in de Hardhouse zaal te vinden zijn. Goede DJ's, alleen die gasten van Lab 4 hoef ik dus ECHT NOOIT MEER TE ZIEN. G*dver wat was dat een tering lawaai zeg.


Thnx, maar wat zijn het nou naast de bekende namen???

Niet allemaal HH toch of wel??

Mzzl
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement