|
De PRE-Nexus Eet-meeting... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| T.H.C. |
Het zal die worm wel zijn, hadden meer servers gister last van.
Ik laat ook nog wel horen of mee ga, kan niet reserveren omdat ik nog niet weet met hoeveel en of we wel in deemter gaan eten. |
|
|
| Miss Proximus |
Treinen we op vanaf Zwolle Wouter? :)
Mijn allereerste Nexus...was Bellie er nou maar :( Konden we elkaar ontmaagden rofl :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Treinen we op vanaf Zwolle Wouter? :)
Mijn allereerste Nexus...was Bellie er nou maar :( Konden we elkaar ontmaagden rofl :D |
Dan mag je mij wel ontmaagden heur :p |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Dan mag je mij wel ontmaagden heur :p |
met alle genoegen :D  |
|
|
| Eye-Riz |
geef alferox dan ook even een beurt! :p
Of roep Optimus en zijn knuppel (welke knuppel mag ie zelf weten :p) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
geef alferox dan ook even een beurt! :p
Of roep Optimus en zijn knuppel (welke knuppel mag ie zelf weten :p) |
haha...YESSS Ik mag ze allemaal :D
Maar niet tijdens t eten want dan heeft vast niemand meer honger :nervous:
Ik twijfel alleen toch nu een beetje over t eten, want er komt een Zweedse TA naar Nederland voor TE, en ik wil m übergraag even meeten, dus als ik eerst nog naar Utrecht moet, en kan pas 2 uur ofzo de zug pakken...afijn...ik laat t zeker weten :)
Kom iig op Nexus want TE kan t wel zonder mij stellen :haha: |
|
|
| Eye-Riz |
| echt tof! Verder denk ik dat we zelf dit keer ook wat meer tijd hebben om te feesten, aangezien we van personeel voorzien zijn. Heerlijk! |
|
|
| SnuggLe |
Maareh..de lijst blijft hetzelfde???
Klopt het nou?
Geef allemaal ff door, dan reserveren we. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik ben der |
Nu al? :eek:
Tis pas over 1,8 weken!
;)
Maaruh, waar hebben we zin in? Pizza? Grieks? Frans? Turks? Snackbar?
Chinees? We kenne ook met zijn alle een grote chineze rijstafel bestellen. Lekker veel vreten wordt dat :p |
|
|
| SnuggLe |
Maareh......zijn we maar met zijn 7-en met eten ??
SnuggLe
BasD
Optimus
New_Wave
Theseus
Magrec
Timeport E |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maareh......zijn we maar met zijn 7-en met eten ??
SnuggLe
BasD
Optimus
New_Wave
Theseus
Magrec
Timeport E |
Klopt helemaal! |
|
|
|
|