|
Top 10 Progressive Tunes?
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Mjah, heb weer wat muziek gebrek, en verveel me weer, dus even een threadje opstarten.
Geef hier een paar lekkere progressive tunes (nieuw of oud, maakt niet uit)!
Mijn toppertjes op het moment:
LSG - Loose Ends
Accadia - Into the Down (James Holden remix)
James Holden - One for you
Bedrock - Heavens Scent
Roland Klinkenberg - Inner Laugh (James Holden Remix)
Sasha - Xpander
Indiana - Do you hear me (Dino Lenny Remix)
Futureshock - NTR
Cassius - The Sound of Violence (Two minute wanring Club mix by Narcotic Thrust) ... niet super progressive, maar WEL LEKKER!
James Holden - Nothing
Lemon8 - New York , New York
Sasha vs Junky XL - Beauty Never Fades
Dirty Vegas - Days Go By (Lucien Foort Mix)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Mijn toppertjes op het moment:
Accadia - Into the DAwn (James Holden remix)
Bedrock - Heaven Scent
Sasha - Xpander
Lemon8 - New York , New York
Sasha vs JunkIE XL - Beauty Never Fades
Dirty Vegas - Days Go By (Lucien Foort Mix)
|
Hmm.. die ken ik ergens van... OH JA ! :D
Verder nog:
Infusion - Legacy (Junkie XL remix)
Main Element - Take me down (Infusion remix)
Yunus - Euphrates
Francesco Farfa - The search
Barraka - Song to the siren (Filterheadz undercurrent vocal remix)
Luzon - The baguio track (full igorot vocal mix)
en al wat ouder maar erg lekker:
Guy Gerber & Sahar Z. - Kenny's back |
|
|
| tango |
mijn toppertjes van het moment:
Nugen - Deliverence
Mona lisa overdrive - born to synthasize (pole folder remix)
Crystel Method - Wild,Sweet & Cool (Allison Dresden Duo Ritalin Method Mix)
RB Fusion - paranda (JF Sebastian Remix)
Gus Gus - David (Darren Emerson Underwater remix)
Fred Numf ft. jokake benson - universal language
grayarea - one for the road (Gabriel & Dresden interstate 5 mix)
en een van mn alltime favo prog tracks, die altijd wel in winamp zit:
Altocamet - Pasion Descalza (Hernan Cattaneo & Martin Garcia Dub)
grtz,
TNG |
|
|
| Ding Chavez |
Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven :)
Gabriel & Dresden - Lament (Dub 4 Satoshi)
Grayarea - One for the Road (Gabriel & Dresden Interstate 5 Mix)
Tad Hutchinson - Syntrificial (Undivided Space Remix)
Sasha - Xpander
James Holden - Nothing (93 Returning Mix)
Evolution - Walking on Fire (Bedrock Vocal Mix)
Lemon8 - New York, New York (Out of the Sanctuary Mix)
Element N - Forward (Freeloader Remix)
Filterheadz - The One Who Got Caught (Terrace Mix)
Graffik - A Lesser Man? (Satoshi Tomiie Mix)
Dat zijn er al 10, maybe edit ik er nog wel een paar bij :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Roland Klinkenberg - Inner Laugh (James Holden Remix)
Futureshock - NTR
Dirty Vegas - Days Go By (Lucien Foort Mix)
Greetz,
SnuggLe |
Wat vind iedereen van deze 3? |
|
|
| Chicane |
Ik lees progressive... phat... even wat leuke nummers die ik altijd wel in me setjes mik of vaak naar luister:
Sound 5 - The Haciende Must Be Re: )Built (vage titel, mega brute drive)
Serial Smokers - Liberta (promo vinyl hier legge)
Lemon8 - Pressure (een van ze beste nummers)
Argonaut - How You Leavin' Me (Cyber ownage)
DJ Nukem vs Chab - Wanted (ik ben addicted aan Nukem en alles van Cyber Records zowiso al)
Capetown - Pitstop (lekker deuntje, leuk om even bij weg te dromen)
DJ Nukem vs Chab - Forward (deze moet je op vol vermogen draaien, super lekkere floorfiller)
Echomen - Truth (Rustige progressive plaat met een duistere vocaal)
Mezz - No Way Out (vooral de Hamel remix.. WOEI)
Helsloot & Roland K - Different World (Lemon 8 rewok de phatste)
Oliver Klein - Shakedub (je moet er wel van houden, maar is best lekker)
Pete Gawtry - Re-morse (lijkt beetje op dat nummer van Timo Maas)
Quasistereo - Addictions (heerlijk om bij weg te spacen :))
Selection vs DeSoto - Morninglight (draaide Astrid vaak)
Xzique - Your Mind (draait Cross af en toe wel eens)
Rokk Wild vs Kay T - I Need You (Pronti & Kalmani remix zoooow phat phat phat, Sander K draait die vaak)
Main Element - Take Me Down (Lemon 8 wok w00t w00t w00t)
Sea Field - Feel Free (deuntje)
Laurent Garnier - The Sound Of The Big Baboo (alternatieve trens)
Over lemon8 gesproken, weet iemand waar ik alle Innersanctuary's kan kopen? DanceGrooves heeft ze niet meer :( |
|
|
| erm |
Junkie xl - Breezer
Xpress 2 - Smokemachine
Chris Fortier - Losing Wait
Underworld - Dark and Long
Depeche Mode - Only When
Lexicon Avenue - From Dusk Till Dawn |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Chicane
Over lemon8 gesproken, weet iemand waar ik alle Innersanctuary's kan kopen? DanceGrooves heeft ze niet meer :( |
Wordt lastig denk ik , die platen zijn nogal gewild geloof ik |
|
|
| dj_spare |
Fred Numf - Universal Language
Wink - Superfreak :crazy:
Syntax - Pray (Junkie XL Remix)
Pete Gawtry - Re-Morse (DJ Remy Remix)
Infusion - Legacy (Junkie XL Remix)
Leama - Requim For A Dream
Darko vs Greed - Different Danger
Andy Moor - Crazy Lady EP
Sidechained - Cityscape
Lemon8 - New York New York
Gardner & Thomas - Turn To Try
In Darkness - Grooveteck
allemaal kletsers! :D |
|
|
| TimeportE |
prog daar kun je niet op beuken! :p:D
wat lekkere tunes..
sinead o' connor - troy (john creamer and stephan k remix)
infusion - legacy (junkie xl remix)
james holden - solstice
sasha - wavy gravy
sasha - bloodlock
sander kleinenberg - xpander
future sound of london - papua new guinea (satoshi tommii main path remix)
deze komen eff bij me boven, op mijn andere comp die kapot is stond veel meer waar ik eff de naam nie van kan verzinnen |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by dj_spare
Syntax - Pray (Junkie XL Remix)
|
Is die al gerelled dan? :eek:
grtz,
TNG |
|
|
| ChooChoo |
ff kijken:
Yunus Guvenen - Tigris
Infusion - Legacy (Junkie XL remix)
Main Element - Take Me Down (Lemon 8 remix)
New York New York etc. etc (eigenlijk alles wel van Lemon 8 :))
Bluefish - Chameleon
Rokk Wild feat. Kay-T - Come Closer (P&K remix)
Barraka - Song to the siren (Filterheadz Undercurrent Vocal Remix)
Jurgen Driessen - Help Me
Dirty Vegas - Days Go By (Scumfrog remix) <-- Niet echt prog maar wel leuk :)
Ils - Music (G&D remix)
Moguai - U Know Y
Luzon - Manila Sunrise (Markus Schultz remix)
en nog veeeel meer/betere waar ik op dit moment niet kan komen :)
enne ik vind die remix van Depeche Mode - Only When.. niet zo'n erg mooie plaat, die vocalen doen het bij mij niet echt, ach ja..ieder zn eigen smaak :)
greetz |
|
|
|
|