return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
מה קרה לי היום? או איך ביליתי את כל הבוקר בבית חולים... (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
אתה לא רואה עלי ? עד עכשיו
:crazy:
oDrori
שתדעו רק שובע ואושר אחומים... ונרגילה מן, עדכן אותנו!
Sniper
מקווה שאתה מרגיש יותר טוב:P
סליחה על האיחור כי רק עכשיו ראיתי תטרד
בכל אופן תרגיש טוב
יכול להיות שיש לך כיס אוויר פעם היה לאמא שלי כזה דבר
זה באמת כאב אימים
MasterP
תרגיש בטוב גבר
luckystrike
תחשוב שאני נותן לחיילים שלי לחורר אותי כל פעם כל אימון ...

במגלן עכשיו אחד חורר לי את היד מכל הכיוונים - כבר הכל צלקות
תאמין לי... והוא גרוע אחושילינג ...

קיצר גם לי עכשיו יש בעיות בלב כנראה

בא לי בההתקפים - הייתי בבדיקה רצינית אצל הרופא
של מגלן והוא הפנה אותי לקרדיולוג ...
בעסה רצינית ... נראה מה יהיה עם החרא הזה

לפני איזה חודש בדיסקוטק היה לי אחוש התקף ...
אח"כ כמה ימים היו לי קשיי נשימה ...
nargila-man
quote:
Originally posted by luckystrike
תחשוב שאני נותן לחיילים שלי לחורר אותי כל פעם כל אימון ...

במגלן עכשיו אחד חורר לי את היד מכל הכיוונים - כבר הכל צלקות
תאמין לי... והוא גרוע אחושילינג ...

קיצר גם לי עכשיו יש בעיות בלב כנראה

בא לי בההתקפים - הייתי בבדיקה רצינית אצל הרופא
של מגלן והוא הפנה אותי לקרדיולוג ...
בעסה רצינית ... נראה מה יהיה עם החרא הזה

לפני איזה חודש בדיסקוטק היה לי אחוש התקף ...
אח"כ כמה ימים היו לי קשיי נשימה ...


וואי איזה זין!!!

באמצע דיסקוטק..
מה איתך עכשיו אבל בסדר?
ישחררו אותך מהצבא על כזה דבר?
DjChook
השאלה מורן עם זה היה עדיף מלהקיא על בר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
תחשוב שאני נותן לחיילים שלי לחורר אותי כל פעם כל אימון ...

במגלן עכשיו אחד חורר לי את היד מכל הכיוונים - כבר הכל צלקות
תאמין לי... והוא גרוע אחושילינג ...

קיצר גם לי עכשיו יש בעיות בלב כנראה

בא לי בההתקפים - הייתי בבדיקה רצינית אצל הרופא
של מגלן והוא הפנה אותי לקרדיולוג ...
בעסה רצינית ... נראה מה יהיה עם החרא הזה

לפני איזה חודש בדיסקוטק היה לי אחוש התקף ...
אח"כ כמה ימים היו לי קשיי נשימה ...


זה פחות או יותר מה שחבר שלך אסף סיפר לי שקרה לו לפני שנה וחצי
סרטים לא נורמליים...
תרגיש טוב גם אתה
luckystrike
quote:
Originally posted by nargila-man
וואי איזה זין!!!

באמצע דיסקוטק..
מה איתך עכשיו אבל בסדר?
ישחררו אותך מהצבא על כזה דבר?


כן זה בעסה רצח - באמצע החממה התחלתי להשתנק שמה
ואח"כ שלושה ימים סבלתי מהחרא הזה ...

ומה פתאום אחי איזה שיחרור ואיזה נעליים - הלוואי תאמין לי
כולה אני צריך לעשות בדיקות ... נתנו לי הפנייה מהצבא
לקרדיולוג אני צריך כנראה לעשות אקו-לב ... בדיקה כזאת ...

נראה אני מקווה שזה לא רציני
nargila-man
quote:
Originally posted by luckystrike
כן זה בעסה רצח - באמצע החממה התחלתי להשתנק שמה
ואח"כ שלושה ימים סבלתי מהחרא הזה ...

ומה פתאום אחי איזה שיחרור ואיזה נעליים - הלוואי תאמין לי
כולה אני צריך לעשות בדיקות ... נתנו לי הפנייה מהצבא
לקרדיולוג אני צריך כנראה לעשות אקו-לב ... בדיקה כזאת ...

נראה אני מקווה שזה לא רציני


תשמע אחי פשוט חשבתי כי אני יודע שהצבא מחמיר בעניינים של לב..
אני גם עשיתי בדיקה אצל קרדיולוג לפני שנה בערך..
כי חשבו שיש לי איזה משהו
בסוף יש לי "פעימה מוקדמת"
מה שיש לחצי מהגברים בעולם..
ועל זה הורידו לי פרופיל ל82
לא שזה ממש מפריע לי כי גם ככה לא רציתי לשרת במשהו עצבני..
אבל בכל זאת הם מחמירים..

Flotser
איזה מפחיד זה בעיות לב בכזה גיל :eyes:
:nervous:

ונרגילה מן...
שניכם מאחל לכם שתרגישו טוב!!!!
:eek:
luckystrike
quote:
Originally posted by nargila-man
תשמע אחי פשוט חשבתי כי אני יודע שהצבא מחמיר בעניינים של לב..
אני גם עשיתי בדיקה אצל קרדיולוג לפני שנה בערך..
כי חשבו שיש לי איזה משהו
בסוף יש לי "פעימה מוקדמת"
מה שיש לחצי מהגברים בעולם..
ועל זה הורידו לי פרופיל ל82
לא שזה ממש מפריע לי כי גם ככה לא רציתי לשרת במשהו עצבני..
אבל בכל זאת הם מחמירים..


ואללה ???

מעניין ... טוב שבוע הבא אני צריך לקבוע
את ההפנייה - דווקא בא לי ככה להיות בר"מ 2 איזה
כמה שבועות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement