|
מה קרה לי היום? או איך ביליתי את כל הבוקר בבית חולים... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אתה לא רואה עלי ? עד עכשיו
:crazy: |
|
|
| oDrori |
| שתדעו רק שובע ואושר אחומים... ונרגילה מן, עדכן אותנו! |
|
|
| Sniper |
מקווה שאתה מרגיש יותר טוב:P
סליחה על האיחור כי רק עכשיו ראיתי תטרד
בכל אופן תרגיש טוב
יכול להיות שיש לך כיס אוויר פעם היה לאמא שלי כזה דבר
זה באמת כאב אימים |
|
|
| luckystrike |
תחשוב שאני נותן לחיילים שלי לחורר אותי כל פעם כל אימון ...
במגלן עכשיו אחד חורר לי את היד מכל הכיוונים - כבר הכל צלקות
תאמין לי... והוא גרוע אחושילינג ...
קיצר גם לי עכשיו יש בעיות בלב כנראה
בא לי בההתקפים - הייתי בבדיקה רצינית אצל הרופא
של מגלן והוא הפנה אותי לקרדיולוג ...
בעסה רצינית ... נראה מה יהיה עם החרא הזה
לפני איזה חודש בדיסקוטק היה לי אחוש התקף ...
אח"כ כמה ימים היו לי קשיי נשימה ... |
|
|
| nargila-man |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תחשוב שאני נותן לחיילים שלי לחורר אותי כל פעם כל אימון ...
במגלן עכשיו אחד חורר לי את היד מכל הכיוונים - כבר הכל צלקות
תאמין לי... והוא גרוע אחושילינג ...
קיצר גם לי עכשיו יש בעיות בלב כנראה
בא לי בההתקפים - הייתי בבדיקה רצינית אצל הרופא
של מגלן והוא הפנה אותי לקרדיולוג ...
בעסה רצינית ... נראה מה יהיה עם החרא הזה
לפני איזה חודש בדיסקוטק היה לי אחוש התקף ...
אח"כ כמה ימים היו לי קשיי נשימה ... |
וואי איזה זין!!!
באמצע דיסקוטק..
מה איתך עכשיו אבל בסדר?
ישחררו אותך מהצבא על כזה דבר? |
|
|
| DjChook |
| השאלה מורן עם זה היה עדיף מלהקיא על בר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תחשוב שאני נותן לחיילים שלי לחורר אותי כל פעם כל אימון ...
במגלן עכשיו אחד חורר לי את היד מכל הכיוונים - כבר הכל צלקות
תאמין לי... והוא גרוע אחושילינג ...
קיצר גם לי עכשיו יש בעיות בלב כנראה
בא לי בההתקפים - הייתי בבדיקה רצינית אצל הרופא
של מגלן והוא הפנה אותי לקרדיולוג ...
בעסה רצינית ... נראה מה יהיה עם החרא הזה
לפני איזה חודש בדיסקוטק היה לי אחוש התקף ...
אח"כ כמה ימים היו לי קשיי נשימה ... |
זה פחות או יותר מה שחבר שלך אסף סיפר לי שקרה לו לפני שנה וחצי
סרטים לא נורמליים...
תרגיש טוב גם אתה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nargila-man
וואי איזה זין!!!
באמצע דיסקוטק..
מה איתך עכשיו אבל בסדר?
ישחררו אותך מהצבא על כזה דבר? |
כן זה בעסה רצח - באמצע החממה התחלתי להשתנק שמה
ואח"כ שלושה ימים סבלתי מהחרא הזה ...
ומה פתאום אחי איזה שיחרור ואיזה נעליים - הלוואי תאמין לי
כולה אני צריך לעשות בדיקות ... נתנו לי הפנייה מהצבא
לקרדיולוג אני צריך כנראה לעשות אקו-לב ... בדיקה כזאת ...
נראה אני מקווה שזה לא רציני |
|
|
| nargila-man |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כן זה בעסה רצח - באמצע החממה התחלתי להשתנק שמה
ואח"כ שלושה ימים סבלתי מהחרא הזה ...
ומה פתאום אחי איזה שיחרור ואיזה נעליים - הלוואי תאמין לי
כולה אני צריך לעשות בדיקות ... נתנו לי הפנייה מהצבא
לקרדיולוג אני צריך כנראה לעשות אקו-לב ... בדיקה כזאת ...
נראה אני מקווה שזה לא רציני |
תשמע אחי פשוט חשבתי כי אני יודע שהצבא מחמיר בעניינים של לב..
אני גם עשיתי בדיקה אצל קרדיולוג לפני שנה בערך..
כי חשבו שיש לי איזה משהו
בסוף יש לי "פעימה מוקדמת"
מה שיש לחצי מהגברים בעולם..
ועל זה הורידו לי פרופיל ל82
לא שזה ממש מפריע לי כי גם ככה לא רציתי לשרת במשהו עצבני..
אבל בכל זאת הם מחמירים.. |
|
|
| Flotser |
איזה מפחיד זה בעיות לב בכזה גיל :eyes:
:nervous:
ונרגילה מן...
שניכם מאחל לכם שתרגישו טוב!!!!
:eek: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nargila-man
תשמע אחי פשוט חשבתי כי אני יודע שהצבא מחמיר בעניינים של לב..
אני גם עשיתי בדיקה אצל קרדיולוג לפני שנה בערך..
כי חשבו שיש לי איזה משהו
בסוף יש לי "פעימה מוקדמת"
מה שיש לחצי מהגברים בעולם..
ועל זה הורידו לי פרופיל ל82
לא שזה ממש מפריע לי כי גם ככה לא רציתי לשרת במשהו עצבני..
אבל בכל זאת הם מחמירים.. |
ואללה ???
מעניין ... טוב שבוע הבא אני צריך לקבוע
את ההפנייה - דווקא בא לי ככה להיות בר"מ 2 איזה
כמה שבועות |
|
|
|
|