|
Stoppen voor blik op de weg? Ja dag!
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| kende hem al, best grappig hoe die er met 250 km/h vandoor gaat :) |
|
|
| jploveparade |
| En dat terwijl die Volvo T5 van de smeris ook makkelijk 240 loopt :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by jploveparade
En dat terwijl die Volvo T5 van de smeris ook makkelijk 240 loopt :D |
jah 250 ook nog wel volgens mij. Maar die BMW heeft natuurlijk veeeel meer trekkracht van zo'n volvo'tje. Veel bezitters laten bij zo'n BMW ook nog es de electronische snelheidsbegrenzer eraf halen :cool: |
|
|
| MaGiK54 |
Coolness:tongue2
Ik had van deze achtervolging gehoord, maar niet gezien, dussss bedankt. |
|
|
| DanceTrend |
Mja kende m ook al, echt HEERSCHEND :D
Mja, in Stockholm lopen er nog meer gekken rond :) [Getaway In Stockholm, Ghostrider..] |
|
|
| raoel |
Wel lijp dat iemand it doet, maar jeb net ook wel ontiegelijk stom.
Je weet dat je een dikke vette boete krijgt en misschien wel je rijbewijs kwijt.
Nu heeft hij een M5 en dus egr veel geld en die 7500 gulden zal hem niet veel uitmaken, maar je rijbewijs kwijt?, lijkt me niet fijn.
al zeggen ze daar niks over in het filmpje |
|
|
| arj1o1 |
| w0w 7500 gulden weet daar wel betere bestemmingen voor |
|
|
| Switch |
whahaha grappig :)
was niet zo grappig voor die jongen van 18 uit Balkbrug, dat was een week geleden erop.
die jongen reed met izjn brommer 80 op de provinciale weg, politie reed erachter aan, die vent wilde niet stoppen. politie probeerde hem in te halen, die jongen ging er elke keer voor rijden.
politie ging met hem en zijn ouders praten en gaf hem een boete.
2 weken later werd zijn rijbewijs ingenomen door nog een stunt.
de mensen van "blik op de weg" belde hem op om eens met hem te spreken. 1 week later belden ze nog eens om een definitieve datum te zetten. 2 dagen daarna lag hij roerloos op een vluchtheuvel. nek/rug gebroken, niemand die wist wat er gebeurd was. die jongen kan nu alleen nog maar met zijn ogen knipperen, meer niet. |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Switch
whahaha grappig :)
was niet zo grappig voor die jongen van 18 uit Balkbrug, dat was een week geleden erop.
die jongen reed met izjn brommer 80 op de provinciale weg, politie reed erachter aan, die vent wilde niet stoppen. politie probeerde hem in te halen, die jongen ging er elke keer voor rijden.
politie ging met hem en zijn ouders praten en gaf hem een boete.
2 weken later werd zijn rijbewijs ingenomen door nog een stunt.
de mensen van "blik op de weg" belde hem op om eens met hem te spreken. 1 week later belden ze nog eens om een definitieve datum te zetten. 2 dagen daarna lag hij roerloos op een vluchtheuvel. nek/rug gebroken, niemand die wist wat er gebeurd was. die jongen kan nu alleen nog maar met zijn ogen knipperen, meer niet. |
Tja, daarom nooit een brommer gehad maar gelijk op mijn 19e verjaardag een auto aangeschaft :)
Motorrijden? Nou nee! :nervous: |
|
|
| kolkiewolkie |
hehehe, altijd fun om dat weer terug te zien..
kvon alleen die achtervolging op hetzelfde stukkie weg van die vw scirocco veel leuker (me remembert een joint die weggemikkerd weg, herinnerd zich een scirocco die echt met gillende banden de afslag neemt :D :D )
nou eens even die andere filmpies op die site kijken :D |
|
|
|
|