|
Ilta Dj Contest 2003 - The Next Set :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
אז מה אתם אומרים - להעלות גם את הסט של הארדסטייל?
(מוש,אני אמצא מקום אם אי אפשר על אותו השרת)
:) |
למה לא ! אתה ממש בסדר :) |
|
|
| Scorchio |
אלכס חביבי
אפשר ועוד איך
בגלל זה אני תמיד בוחר טראקים שיש להם לפחות את השתי דקות בהתחלה בלי מלודיה ככה אתה יכול למקסס ולעשות מעבר חלק בין הטראקים ככה שלא יהיה שום מושג שאתה מעביר טראק. |
|
|
| Shahar |
| כן זה בערך מה שאמרתי |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
קודם כל תודה על התגובות :)
בקשר למיקסוס - מישהו מוכן להסביר לי איך עושים מקסוס ארוך בין שני טראקים מלודיים של קלאב טראנס?
מה המטרה, סתם למשוך את המיקס בשביל שישמעו שאתה מסוגל להישאר דקה בלי דאבלים?!
לעומת זאת שתי המלודיות יעלו אחת על השניה - לפעמים אלה שני בייסליינים
אבל האם מישהו חשב על הסולמות??
אם הסולמות לא מתאימים, כל המיקס יישמע כמו זיוף אחד גדול, למרות שהביטים יישבו היטב אחד על השני
מה שאני מנסה לומר - טכנו והאוס מתאימים למיקסוס ארוך, אני בעצמי עושה סלט מטראקים של פרוגרסיב, או מסתם טראקים שהם יותר דראם-אנד-בייס ממלודיים.. אבל קלאב טראנס וטראנס - לא מתאימים למיקסוס ארוך, ואל תנסו כי כבר שמעתי מיקסים שכביכול בנויים טוב, אבל נשמעים על הפנים.
לא כל מיקס ארוך בלי דאבלים = מיקס טוב.
וצח - לא מיקססתי קצר כי הטראקים שבחרתי לא בנויים משני חלקים כמעט זהים, בניגוד לטראקים בסטים הקודמים שלי, אז מיקססתי אחרי הספייס השני, אם בכלל היה.
ELT ואיפה בדיוק חיכיתי ל30 שניות האחרונות של הטראק, חוץ מאשר ב
שזהו טראק קצר, של 4 וחצי דקות?? |
אח שלי, תשמע, יש כמעט בכל טראק לפחות 4 פרזות של אינטרו, בסוף של טראקים יש 6 פראזות של יציאה, שלא נדבר על הטראקים של מרקו שיש לך שם איזה 2 דקות של יציאה :) קיצר אין ממש בעיה לעשות מיקסים של לפחות דקה, בעיקר עם פטיפונים, אבל איך שבא לך, אני בנתיים מוריד את הסט :) |
|
|
| Shahar |
טוב חלאס להסביר לו על זה הוא הבין..
אחי הסט שך סבבה וזהו נקודה! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אלכס חביבי
אפשר ועוד איך
בגלל זה אני תמיד בוחר טראקים שיש להם לפחות את השתי דקות בהתחלה בלי מלודיה ככה אתה יכול למקסס ולעשות מעבר חלק בין הטראקים ככה שלא יהיה שום מושג שאתה מעביר טראק. |
וזה לגמרי מנוגד מ
PVD
אז מה אתה כל כך מתלהב ממנו
מעברים חדים שהם לא משהו.... |
|
|
| Vortex_SA |
מה הקטע שלכם עם האיכות???? למה לא 128? אני לא קולט תקטע זה לא שהמיקס ישמע גרוע יותר ב128...
המיקס הראשון, ????
מה זה? מעבר פשוט ביותר אחי, מיקס שני, בסדר, קצת דיבול פה ושם אבל בכללי טוב, קבל 9, מיקס שני לא אהבתי כל כך, מדובל, קבל 8.5, , מיקס שלישי, טוב מאוד! קבל 10! מיקס רביעי, קצת לא משהו, נכנסת מהר מדיי, אבל הביטים מושלמים! קבל 9, אני יעשה אדיטים כמו לצח, אז חכה בסבלנות ויתמלא פה הפוסט...
edit1:
מיקס חמישי, טוב אבל בא באיחור, קבל עליו 9, למרות שהגיין לא ממש מכוון טוב שם...
edit2:
מיקס שישי, טוב מאוד! קבל 9.5 כי זה גם בא באיחור, אבל חפיף :)
edit3:
מיקס שביעי גם פצצות, אבל יש לך דיבול קטנטן, נשמע לי 9 כזה... לפי איך שאתה ממקסס נראה לי שאני יתחיל לחסוך לשני טכניקס :)
edit4:
מיקס שמיני קצת לא משהו, לא אהבתי, ולמה הסאונד של הטראק שנכנס כל כך טרבלי? אה רגע זה מסתדר עם הווקל... 9
edit5;
מיקס טוב, עוד 9, פה באמת נכנסת מאוחר מדיי בלפחות 2 פרזות...
edit6:
מיקס עשירי, דאבל קטן וכניסה מוזרה, אתה שם לב שהמעברים במיקסים שלך לא הולכים לפי פרזות? אני מתכוון לתנועות סליידים לא לכניסות... קבל 9
edit7:
המיקס מלנג', נחמד אבל אתה נראה לי משאיר את הטראק הנכנס יותר מדיי זמן מנגן באוזניות, תנסה לתאם הרבה זמן מראש ואז אתה מתחיל להכניס את הטראק פראזה אחת אחרי הקיו, יעשה את המיקסים שלך יותר ארוכים... קבל 9...
מה זה השיר הזה לעזזל??? חח נשמע לי ממש מעפן אבל זה הטעם שלי :) |
|
|
| Vortex_SA |
קיצר ביצוע טכני:
9
יצירתיות:
9
אל תחשוב שלא שמתי לב לסקרצים הקטנים :)
בסך הכל סט טוב, אבל קצת מרדים, זה לא בדיוק קלאב לדעתי... :) |
|
|
| Sniper |
טוב תאמת שדיי נהנתי לשמוע תסט שלך אחי
יש עתיד הציון שלי זה 9
וצח!!!! סעממק אני לא מצליח להוריד תסט! |
|
|
| DJ F0cus |
זה לא היה אמור להיות סט קלאב!
אוף
הטראקים נבחרו יותר עפ"י הסגנון והנטיה הכללית של הדיסק
ולא בשביל שיקפיץ אנשים במועדון
(זה למה הכנסתי את שיקיין בסוף)
:)
אם הייתי רוצה לעשות סט קלאב, הייתי מכניס לפחות שני טראקים של רוברט
:)
ועושה אותו גם בקצב יותר מהיר
חוץ מהדיבולים הקטנים במיקסים השני והשלישי, והמיקס הלפני אחרון, שלפיח דעתי הייתי צריך להוריד את הסליידר איך שהווקאל של לאנג' מגיע.. חוץ מכל אלה, לפי דעתי המיקסים מעולים ודי מתעלים על הסטים הקודמים שלי |
|
|
| MoSH_MaN |
אלכס אחי המיקס הראשון ...בעעע
מה זה? חחח
זה הייתה השאלה שלי
שאר הסט די נחמד
הסט של צח יותר טוב לדעתי
אבל גם שלך טוב
:D
8/10 |
|
|
| DJ F0cus |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אלכס אחי המיקס הראשון ...בעעע
מה זה? חחח
זה הייתה השאלה שלי
שאר הסט די נחמד
הסט של צח יותר טוב לדעתי
אבל גם שלך טוב
:D
8/10 |
מוש, איך אתה רוצה למקסס טראק של 110 בי פי אם עם טראק של 134?? |
|
|
|
|