return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
קיבלתי את המקלדת מידי!!!!!!!!!!!!!! מגיע לי מזל טוב!!!
View this Thread in Original format
Major_X
אחיייייייייי!
מגיע לי מזל טוב! בשעה טובה קיבלתי היום את המקלדת מידי שלי
אני כבר מת להתחיל
שיחקתי איתה קצת
אבל אין לי עדיין כ"כ מושג בתוכנות
לכן קשה לי להתחיל
אבל זה כיף לא נורמלי...
יש לי כמה שאלות אליכם:::
איפה אני יכול לקבל רשימה של טראקים חדשים וטובים
ואז אוכל לחפש אותם בהאב?
מאיפה אני יכול להוריד סמפלים?
אייל.
DjChook
אין לי מושג רק רציתי לברך אותך

מזל טוב אחי !
Rising
מזל טוב גבר!
הלוואי ותיהיה שמח כמו שאתה נשמע תוך כדי שכתבת את ההודעה ;) :)
DjChook
חחחחחחחחחחח ראסמי

ההודעות שלו מה זה לא מתאימות לבן אדם בן 20 ומשהו

עכשיו מבינים איך יובל יצא כמו שהוא יצא

(אהה אמרנו שהפסקנו עם זה)
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
אין לי מושג רק רציתי לברך אותך

מזל טוב אחי !


חהחהחהחהחהחהחהחהחה

בכל אופן שיהיה במזל טוב
Flotser
quote:
Originally posted by Major_X
אחיייייייייי!
מגיע לי מזל טוב! בשעה טובה קיבלתי היום את המקלדת מידי שלי
אני כבר מת להתחיל
שיחקתי איתה קצת
אבל אין לי עדיין כ"כ מושג בתוכנות
לכן קשה לי להתחיל
אבל זה כיף לא נורמלי...
יש לי כמה שאלות אליכם:::
איפה אני יכול לקבל רשימה של טראקים חדשים וטובים
ואז אוכל לחפש אותם בהאב?
מאיפה אני יכול להוריד סמפלים?
אייל.


אל תתיחס לאנשים הלא נחמדים פה שלא עונים לך על השאלות,
אני לדוגמא בן אדם נחמד...
:D

אז רשימה של טרקים חדשים אתה יכול למצוא או פה בטרד של ההמלצת שירים למעלה,
או במקומות אחרים בפורום כמו
Releases/Music Disscusion
וכן את רובם כנראה תוכל להוריד בהאב, אני רק עכשיו התחלתי קצת להשתמש בו , אז דווקא סבבי.
סמפלים יש מלא אתרים לזה, כנס בפורום הזה ל
Production Studio
שמה תמצא הרבה לינקים לסאמפלים באיזה טרד.

:crazy:
Shahar
תתחדש אחי
Major_X
תודה לכם על העידוד
ועל זה שאתם שמחים בשבילי ואיתי
תודה רבה גם ל- Flotser...
תודה גבר על העזרה
אני חושב שאם אנשים שואלים כאן שאלות
כדאי לענות להם מאחר וזהו פורום
ופורום נועד בכדי שאנשים יעזרו וידברו אחד עם השני
ולא יעליבו ויוכיחו שהם לא בוגרים.
אייל.
Hell_Copter
בשעה טובה אח שלי... תתחדש!!!

וטראקים אתה יכול למצוא בט'רד להמלצת שירים שממוקם החלק העליון של העמוד כל הזמן (סטיקי) או בפורומים אחרים כמו הפורום של הניו ריליסס
אבל הט'רד של ההמלצות שלנו יספיק לך לפי דעתי :D

בקשר לסאמפלים... מצטער אבל אני לא יכול לעזור
אבל שיהיה לך בהצלחה עם זה
DjChook
נו באמת יכלתי לתת לך תשובה בדיוק כמו מיכאל

אבל אמרתי שגם ככה בטח אתה יודע על זה אז נוותר ונרשום משהו מצחיק :)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אבל אמרתי שגם ככה בטח אתה יודע על זה אז נוותר ונרשום משהו מצחיק :)


איזה באסה שגם בזה לא הכי הלך לך ;)
MoSH_MaN
מזל טוב אח שלי!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement