|
Time Warp 14
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Time Warp 14
Datum: 5 April 2003
Tid: 19.00 - 14.00
Land/Stad/Plats: Tyskland / Mannheim / Maimarkthalle´
Tråkig Line-up :wtf:
Sven Väth
Dave Clarke
Richie Hawtin
Alter Ego live
Paul van Dyk
Underground Resistance presents Red Planet DJ Set
D. Diggler
Adam Beyer
Speedy J live
Timo Maas
Toni Rios
Legowelt live
Vanguard live
Ata
Chris Liebing
Dirk Schneider
DJ Erg
Heiko M/S/O
Marc Bean
Ricardo Villalobos
See Base
The Advent live
Tobi Neumann
Umek
Marco Bailey
DJ Felipe
DJ T
Tok Tok vs. Soffy O live
M.A.N.D.Y.
http://www.time-warp.de
Mycket hårt av det jag kan känna igen... |
|
|
| mindshooter |
| PvD skulle jag inte banga på :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
PvD skulle jag inte banga på :D |
*cough*gay*cough* ;)
det låter ju ganska trevligt.. inte för att jag kommer gå på det, men ändå :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
PvD skulle jag inte banga på :D |
njae måste nog snarare säga mot dbl där...han säger ju faktiskt att han itne skulle banga på honom ;)
men fyfan, hur ska dom hinna med att spela? :p |
|
|
| kurai |
| I dunno if I'm going to be on one of my several sweden trips at this time, but I'll try to come. |
|
|
| cviper |
antagligen 20-40 min per nisse.. som de körde på Energy2002
iofs e det ganske gott om tid (19.00-14.00) :toothless
naja, kan ändp inte gå dit, så :( |
|
|
| x-dream |
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Holy ....Vilken grym lineup allså.....
Där skulle man gärna vilja vara.... |
|
|
| kurai |
| quote: | Originally posted by x-dream
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Holy ....Vilken grym lineup allså.....
Där skulle man gärna vilja vara.... |
Yeah so true :D |
|
|
| Dioxys |
| 2003 kommer utan tvekan bli ett år man kommer komma ihåg länge :) |
|
|
|
|