return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
ID&T Magazine
View this Thread in Original format
moogwai
Ik ging vandaag maar eens naar de Free Record Shop op ff wat CD's te checken en zag daar een nieuw magazine liggen... ID&T Magazine.

ID&T Magazine is wel een leuk blaadje waar veel informatie in staat over Mysteryland, Sensation, Q-dance en Slam FM (wat binnenkort dus ID&T Radio wordt)

En in het FRS-blad Free van deze maand staat een interviewtje met Sister Bliss ;)

't is maar dat jullie het weten.. en aangezien ze toch gratis zijn.... :D
Robvef
Mooi, morgen even op Utreg CS meepikken bij de FRS.
Heb ik in de bus weer wat te lezen
M5
quote:
Originally posted by Robvef
Mooi, morgen even op Utreg CS meepikken bij de FRS.
Heb ik in de bus weer wat te lezen

he rob !! morgenvroeg bus 12 ??

ik wel rond een uurtje of 8:00 !!
Akira
ja ik heb dat blaadje dus op shockers gekregen vond niet echt dat er wat bijzonders instaan behalve die klote line up van SENSATION etc...

8.00 bus 12s??tering zeg dat doe ik dus echt nooit meer om naar het eerste uur van college te gaan....:D moet ik toch es meer gaan doen
Robvef
Helaas jongens ik zit niet meer op de HvU. Ik werk voor Getronics bij Postkantoren B.V. Da's naast de Jaarbeurs.

Maar van bus 12 word je 's ochtends en 's middags niet vrolijk. Godver wat heb ik me vaak staan ergeren in die bus.

Maar aan de andere kant zaten er ook wel weer lekkere studentes in de bus.

Ik zie jullie vast nog wel een keer.

Greetz
M5
quote:
Originally posted by Akira
ja ik heb dat blaadje dus op shockers gekregen vond niet echt dat er wat bijzonders instaan behalve die klote line up van SENSATION etc...

8.00 bus 12s??tering zeg dat doe ik dus echt nooit meer om naar het eerste uur van college te gaan....:D moet ik toch es meer gaan doen

heb twee dagen les , maar de dagen DAT ik moet , moet ik het eerste uur op school zijn !! :(
magrec
Id&t magazine SUCKS

ik ga morgen basic groove kopen inclusief gratis cd van tiesto als het goed is.
Robvef
quote:
Originally posted by M5

heb twee dagen les , maar de dagen DAT ik moet , moet ik het eerste uur op school zijn !! :(

Ai, dat doet zeer. Gelukkig heb ik een flexibele baas (die trouwens al 3 weken flink ziek is) die het door de vingers. Ik geef altijd de schuld aan de files.
Opti
quote:
Originally posted by magrec
ik ga morgen basic groove kopen inclusief gratis cd van tiesto als het goed is.

Weet je dat zeker????
Dan ga ik m dan ook halen!:D
magrec
quote:
Originally posted by Optimus Trance

Weet je dat zeker????
Dan ga ik m dan ook halen!:D

bijna zeker maarre het zijn maar 4 nummers die erop staan.

moogwai
quote:

Cool altijd leuk die "gratis" Cd's :)
Opti
quote:

nou en?? Als ze maar van Tiesto zijn!!:D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement