|
ID&T Magazine
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
Ik ging vandaag maar eens naar de Free Record Shop op ff wat CD's te checken en zag daar een nieuw magazine liggen... ID&T Magazine.
ID&T Magazine is wel een leuk blaadje waar veel informatie in staat over Mysteryland, Sensation, Q-dance en Slam FM (wat binnenkort dus ID&T Radio wordt)
En in het FRS-blad Free van deze maand staat een interviewtje met Sister Bliss ;)
't is maar dat jullie het weten.. en aangezien ze toch gratis zijn.... :D |
|
|
| Robvef |
Mooi, morgen even op Utreg CS meepikken bij de FRS.
Heb ik in de bus weer wat te lezen |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Robvef
Mooi, morgen even op Utreg CS meepikken bij de FRS.
Heb ik in de bus weer wat te lezen |
he rob !! morgenvroeg bus 12 ??
ik wel rond een uurtje of 8:00 !! |
|
|
| Akira |
ja ik heb dat blaadje dus op shockers gekregen vond niet echt dat er wat bijzonders instaan behalve die klote line up van SENSATION etc...
8.00 bus 12s??tering zeg dat doe ik dus echt nooit meer om naar het eerste uur van college te gaan....:D moet ik toch es meer gaan doen |
|
|
| Robvef |
Helaas jongens ik zit niet meer op de HvU. Ik werk voor Getronics bij Postkantoren B.V. Da's naast de Jaarbeurs.
Maar van bus 12 word je 's ochtends en 's middags niet vrolijk. Godver wat heb ik me vaak staan ergeren in die bus.
Maar aan de andere kant zaten er ook wel weer lekkere studentes in de bus.
Ik zie jullie vast nog wel een keer.
Greetz |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Akira
ja ik heb dat blaadje dus op shockers gekregen vond niet echt dat er wat bijzonders instaan behalve die klote line up van SENSATION etc...
8.00 bus 12s??tering zeg dat doe ik dus echt nooit meer om naar het eerste uur van college te gaan....:D moet ik toch es meer gaan doen |
heb twee dagen les , maar de dagen DAT ik moet , moet ik het eerste uur op school zijn !! :( |
|
|
| magrec |
Id&t magazine SUCKS
ik ga morgen basic groove kopen inclusief gratis cd van tiesto als het goed is. |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by M5
heb twee dagen les , maar de dagen DAT ik moet , moet ik het eerste uur op school zijn !! :( |
Ai, dat doet zeer. Gelukkig heb ik een flexibele baas (die trouwens al 3 weken flink ziek is) die het door de vingers. Ik geef altijd de schuld aan de files. |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by magrec
ik ga morgen basic groove kopen inclusief gratis cd van tiesto als het goed is. |
Weet je dat zeker????
Dan ga ik m dan ook halen!:D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Weet je dat zeker????
Dan ga ik m dan ook halen!:D |
bijna zeker maarre het zijn maar 4 nummers die erop staan. |
|
|
| moogwai |