return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Cherry Moon 12th Anniversary
View this Thread in Original format
NightR4ver
Club Cherry Moon bestaat alweer 12 jaar en daar hoort natuurlijk een feestje bij :)
Net als bij 15 Years Illusion gaat dit door in het Sportpaleis in Antwerpen. Voor degenen die de club niet kennen, Cherry Moon is gevestigd in Lokeren en is zowat de bekendste hardtrance club in Belgie. CM heeft altijd wel top residents gehad zoals oa Yves DeRuyter.
De 12th Anniversary gaat door op de 31ste januari. Hier is de line-up:

Area 1
HardTrance / Techno
Mauro Picotto

Thomas Schumacher

Oliver 'Reeloop' Klitzing

Yves DeRuyter
Lightning Records

Youri
Cherry Moon resident

Dj Ghost
Cherry Moon resident

Frank 'Zolex' Struyf
Zolex

George's
La Bush

Area 2
Groove / House
Mike Thompson

Alain Faber

Olivier Gosseries

Laurent Warin

Jan van Biesen

Tickets kosten �23 in voorverkoop en er zit een gratis ticket bij voor de 1ste februari in Cherry Moon Lokeren.
Info kan je verkrijgen op www.cherrymoon.be

Flyer:

ps Hallo allemaal, ik ben nieuw hier! h�h�
:cool:
!_PeTrUs_!
M.A.U.R.O.P.I.C.O.T.T.O.D.J.
Optimus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
M.A.U.R.O.P.I.C.O.T.T.O.D.J.

daarom zou ik daarnaartoe willen... alleen is een bietje te ver jammer genoeg:(
AFTERNATIVE
Ga er maybe heen, zaterdag hoor ik of het doorgaat, voor mij hardstikke dichtbij:)
raoel
Verdomme, waarom doen ze zo'n feest op een vrijdag?

Ik moet op zaterdag werken en als ik hier heen ga wordt het wel erg laat :(

De week erna hebben we op vrijdag al overdose (DJ Yves, DJ Francois en Marcel Woods :D hell yeah) in de elsombrero, das ook op een vrijdag en duurt tot 4 uur. Dan zou ik 2 weken achter elkaar brak op de mun werk staan en kdenk niet dat ze dat zo leuk vinden.

en de week daarna unique hardstyle (wel op zaterdag) met o.a. Luna, Chiren en Trilok.

Februari wordt dus flink stampen :D
2 feesten in 8 dagen een hooguit 10km van mijn huis
Kheb er sin an | lijp
Origin X
Mauro Picotto en Thomas Schumacher, fok!:crazy:
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Subsonik
Ga er maybe heen, zaterdag hoor ik of het doorgaat, voor mij hardstikke dichtbij:)

Ben net trug, was kick, kvond aleen de dj;s beetje vaag ingedeeld maar dat kan aan mij liggen

en ik had verwacht dattie Dark Room wel zou draaien maar dat heeftie niet gedaan
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement