|
מסיבה!!!!
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
כולם לבוא היום לירח..!!!!!!
הרצל פינת קיבוץ גלויות
ת"א
לפרטים תפנו אלי.... |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחח טמבל אתה לומד מחר
בוא נתערב שאתה לא הולך לשם היום ?
אני מרים טלפון עכשיו לדרור
P.s
למרות שאתה בן דוד שלי יש פאקינג סטיקי של מסיבות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
P.s
למרות שאתה בן דוד שלי יש פאקינג סטיקי של מסיבות |
בדיוק!!!
אם אתם רוצים על כל מסיבה לפתוח ט'רד אני מוריד את הסטיקי פשוט
יחסוך לי כאב ראש מיותר
עד אז
*Closed* |
|
|
|
|