|
Invloeden van House op de economie (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Switch
Moet dat dan?
alleen maar omdat 20 ventjes hier op deze forum replyen welke opleiding ze hebben, is er ineens een verband tussen dancemuziek en hoge IQ? de HBO-ers zijn gewoon de computernerds die vaak op internet zijn te vinden, de MBO-ers hebben nog een leven outside. ze interessen zich niks in de randzaken, maar houden net zoveel van dancemuziek.
dus wees niet bevooroordeeld dat omdat jij en een aantal anderen HBO doen, ineens het IQ van danceliefhebbers heel hoog is, want dat is het niet.
vink een beetje lijken op jezelf een schouderklopje geven en complimenteren dat je het zo goed doet |
Dat zeg ik toch ook niet dat dat moet. Check die andere thread hier over opleidingsniveau. Daar doelde ik op, mensen zochten namelijk naar een verklaring, en vroegen zich af of dat echt waar is. Dit onderzoek zegt dus van niet. Punt. Ik bedoel er verder neits mee. |
|
|
| Crizzy |
| quote: | Originally posted by M5
ach tis van KPMG he.. als je ziet watvoor volk daar allemaal loopt :rolleyes: |
hey niet zo generaliseren he! er werken in totaal 6000 mensen voor KPMG in Nederland (waaronder ik :nervous: ) |
|
|
| moogwai |
Ik zal 'm ook eens gaan lezen als ik tijd heb.
| quote: | Originally posted by M5
En ik maar denken dat Id&t financiele problemen had. Mensen ontslaan etc etc. Zo'n rapport kost echt $$$$$
|
Precies.... aantal uren X minimaal €100,-
Ik durf niet eens te raden hoeveel uren er ze mee bezig zijn geweest.
Ik weet zeker dat een gemiddelde TA-student hier met een beter rapport op de propen kan komen. Wie wil zo'n onderzoek nou niet als afstudeeropdracht :D |
|
|
| jploveparade |
500 miljoen omzet en 11000 arbeidsplaatsen...
Vergeten ze nog effe 750 miljoen omzet aan drugs en 2000 dealers :p |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Op pagina 19 worden de Nederlandse 'sterren' genoemd: Als eerste staat daar DJ Jean :) Ook staat Johan Gielen erbij, terwijl het niet eens een Nederlander is. Ook andere opvallende namen: Piet Bervoets en Mark Van Dale, terwijl Ferry Corsten neit eens genoemd wordt.
|
gielen is wel een nederlander tegenwoordig hoor hij is in het bezit van een nederlands paspoort sinds 2 jaar geloof ik :D |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by franzelare
gielen is wel een nederlander tegenwoordig hoor hij is in het bezit van een nederlands paspoort sinds 2 jaar geloof ik :D |
En wat zijn we daar blij mee..... |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by magrec
Ben ik niet met je ééns snuggle.
Grote voorbeeld is nog steeds james holden daarin.
Die produceert met het gratis software programma buzz.
Ook een laidback luke heeft zijn studio verkocht om te investeren in software matige productie tools. |
ja precies,
het is tegenwoordig juist hartstikke makkelijk (daar bedoel ik mee goedkoop) om te produceren. veel mensen gebruiken zijn van hardware overgestapt op dingen als reason ofzo en daarbij komt dat alle hardware ook nog een stuk goedkoper is dan vroeger. in ieder geval ligt het voor veel mensen binnen handbereik om te gaan produceren.
dat is ook de reden waarom er (naast de goeie dingen) zoveel troep uitkomt lately, iedere jandoedel kan tegenwoordig wel muziek maken. |
|
|
| AlFerox |
bovendien snap ik echt niet wat id$t hier nou mee wil bereiken hoor..
nog meer erkenning voor dance-muziek? ik weet niet of we daar nou wel zo bij gebaat zijn
ook op het journaal: als de logistiek het toelaat behoren nóg grotere dance-feesten tot de mogelijkheden..
nou, driewerf hoera! :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by AlFerox
bovendien snap ik echt niet wat id$t hier nou mee wil bereiken hoor..
nog meer erkenning voor dance-muziek? ik weet niet of we daar nou wel zo bij gebaat zijn
ook op het journaal: als de logistiek het toelaat behoren nóg grotere dance-feesten tot de mogelijkheden..
nou, driewerf hoera! :rolleyes: |
Inderdaad. NOG groter....NOG meer geld. Alles gaat zo behoorlijk naar de knoppen.
| quote: | Originally posted by AlFerox
ja precies,
het is tegenwoordig juist hartstikke makkelijk (daar bedoel ik mee goedkoop) om te produceren. veel mensen gebruiken zijn van hardware overgestapt op dingen als reason ofzo en daarbij komt dat alle hardware ook nog een stuk goedkoper is dan vroeger. in ieder geval ligt het voor veel mensen binnen handbereik om te gaan produceren.
dat is ook de reden waarom er (naast de goeie dingen) zoveel troep uitkomt lately, iedere jandoedel kan tegenwoordig wel muziek maken. |
Dan heb ik een foute inschatting gemaakt. Dan ken ik de scene niet zo goed als ik had gedacht. Excuses! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by AlFerox
bovendien snap ik echt niet wat id$t hier nou mee wil bereiken hoor..
nog meer erkenning voor dance-muziek? ik weet niet of we daar nou wel zo bij gebaat zijn
ook op het journaal: als de logistiek het toelaat behoren nóg grotere dance-feesten tot de mogelijkheden..
nou, driewerf hoera! :rolleyes: |
Inderdaad. NOG groter....NOG meer geld. Alles gaat zo behoorlijk naar de knoppen.
| quote: | Originally posted by AlFerox
ja precies,
het is tegenwoordig juist hartstikke makkelijk (daar bedoel ik mee goedkoop) om te produceren. veel mensen gebruiken zijn van hardware overgestapt op dingen als reason ofzo en daarbij komt dat alle hardware ook nog een stuk goedkoper is dan vroeger. in ieder geval ligt het voor veel mensen binnen handbereik om te gaan produceren.
dat is ook de reden waarom er (naast de goeie dingen) zoveel troep uitkomt lately, iedere jandoedel kan tegenwoordig wel muziek maken. |
Dan heb ik een foute inschatting gemaakt. Dan ken ik de scene niet zo goed als ik had gedacht. Excuses! |
|
|
| kolkiewolkie |
kheb in een 1 of andere krant gelezen dat ID&T nou 'nog professionelere feesten' wil gaan geven, dan heb ik zoiets van JeuJ!
house/dance whatever je het maar wilt noemen is volgens mij nog altijd iets geweest dat een LIEFHEBBERIJ moet zijn, dat je d'r een hart voor moet hebben en niet in de eerste plaats geld mee wilt verdienen.. maja, nou zal ik wel weer te idyllisch zijn ofzo.
bedenk me ook trouwes dat id&t house/dance altijd uit dat negatieve wil halen enzo, alsof ze het willen verantwoorden van 'het is heel normaal wat wij doen'.. maakt mij eigenlijk helemaal nix uit dat het wat negatief is, de roots van de stroming waren ook helemaal niet zo positief :) . |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by AlFerox
bovendien snap ik echt niet wat id$t hier nou mee wil bereiken hoor..
nog meer erkenning voor dance-muziek? ik weet niet of we daar nou wel zo bij gebaat zijn
ook op het journaal: als de logistiek het toelaat behoren nóg grotere dance-feesten tot de mogelijkheden..
nou, driewerf hoera! :rolleyes: |
misschien gaat id&t wel serieuze zaken doen op de beurs
het gene wat ze in ieder geval wel bereiken met dit onderzoek van kpmg is dat de dance scene door de financieele als volwassen word gezien en de kans op grote sponsers zeer groot word.
En dan niet alleen breezer of luckystrike,maar b.v bedrijven als phillips..
lol...misschien vind phillips wel een leuk apperaatje uit waarmee je je pillen thuis kan testen en word de pillentesthoek voortaan versierd door een groot bord; Sponserd by Phillips..Let's Make XTC Better... |
|
|
|
|